es
Feedback
Web_programming

Web_programming

Ir al canal en Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

Mostrar más
1 052
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-830 días
Archivo de publicaciones
آزمون میانترم چهارشنبه ۱۴ دی ساعت ۴ تا ۵ بعد از ظهر مباحث css, js, html, reactjs مکان را اعلام خواهم کرد

کسی میداند چگونه در تگلرام در یک گروه دسته بندی مانند تگ های slack ایجاد کنیم
کسی میداند چگونه در تگلرام در یک گروه دسته بندی مانند تگ های slack ایجاد کنیم

Writing Error Messages to Standard Error Instead of Standard Output چرا؟

مثل برنامه‌نویس سازمان برق ایران خطا را این شکلی نشان ندهید :)
مثل برنامه‌نویس سازمان برق ایران خطا را این شکلی نشان ندهید :)

سلام تمرین دوم با موضوع Back-End به پیوست تقدیم می‌گردد. مهلت انجام این تمرین تا تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود. در صورتی که سوالی در مورد این تمرین دارید، می‌توانید در گروه درس از @AryanAhadinia و @DemoIisher بپرسید. سلامت باشید.

هدف چیست؟ توانمند کردن اطرافیانم برای کار در حوزه بلاک‌چین. به عنوان نمونه، در همین کانال بالا تعداد خوبی پست برای کار در این حوزه هست خوب چرا؟ یکی از دلایلش به غیر از جذاب بودنش است بحث اقتصادی است! حوزه‌های مالی به دلیل حساسیت‌های آنها کار و ورود به آنها سخت‌تر است ولی پرداخت‌ها نیز بسیار بیشتر است! به گمان من، این تکنوِلوژیها برای آینده است و زیبا هستند، مهارت بیشتری میخواهند، مسولیت بیشتر و از منظر اقتصادی درآمد بیشتری دارند. به این دلایل این میسر را در پیش گرفتم تا با کمک هم رشد کنیم

درود، امیدوارم تندرست باشید. بزودی قصد دارم (حدودا دو هفته دیگر) یک دوره انلاین برای زبان Rust برگزار کنم و در ادامه آن برای بلاک‌چین... اگر علاقه‌مند بودید شرکت کنید. در لینک زیر اسلایدهای آن را دارم آماده میکنم. https://github.com/YumcoderCom/learn-rust-lang/blob/main/rust.pdf اگر دوست داشتید میتوانید در ساخت اسلایدها نیز مشارکت کنید. (Star هم کنید تا دیده شود نیز ممنون میشوم). پس از این فاز این منابع به انگلیسی ضبط و منتشر خواهم کرد. و در ادامه در کانال زیر منتشر خواهد شد. https://t.me/Rust_Dev اگر در این ‌باره ایده و یا نظری دارید ممنون می‌شوم در زیر همین پست به اشتراک بگذارید.

Repost from Sharif Today
«احضار استاد شریف ما» ✴️ دکتر #علی_شریفی_زارچی، استاد دانشکده مهندسی #کامپیوتر در توییتی که دقایقی پیش منتشر کرده، از احضار خود به وزارت اطلاعات خبر داده است: امروز عصر از وزارت اطلاعات احضار شدم و فردا صبح به آنجا خواهم رفت، مصمم‌تر از همیشه برای ایران عزیزمان. @SharifToday

افرادی که علاقه‌مند به یادگیری postgres آشناهستند میتوانند لینک زیر را مطالعه کنند https://www.postgresqltutorial.com/ برای آشنایی با mongodb میتوانید لینک زیر را مطالعه کنید https://www.mongodbtutorial.org/

نمونه سوال میان‌ترم

آزمون میان ترم 5شنبه ۸ دی (تقریبا دو هفته دیگر) صبح ساعت ۱۰ از مباحث: html, css, js, reactjs

به گمان من حتی اگر همه شرایط را نداشتید باز اقدام کنید و گفتگو کنید اقدام کردن و گفتگو کردن درباره آن هزینه‌ایی ندارد و نهایتا یک نه میشونید، پس امتحان کنید :)

مطمئن هستم این استاد به بچه های ایران بخصوص شریف رویکرد مثبتی دارد. پس اقدام کنید.

لطفا برای دوستانی که گمان می کنید علاقمند باشند ارسال کنید. معمولا مزایای مالی مناسبی هم دارد.

University of Passau Research Assistant This is a full-time position, based on a limited-term contract valid for one year with the option of renewal.

با توجه به اینکه فردا صبح به اینترنت پایدار دسترسی ندارم فردا کلاس ساعت ۶ الی ۸ بعد از ظهر در آدرس کلاس برگزار خواهد شد https://vc.sharif.edu/ch/jafarinezhad پ.ن. برای جابه‌جایی و تغییر زمان کلاس عذرخواهی میکنم ولی در آن زمان اینترنت موبایل دارم و کاملا ناپایدار است ولی بعد از ظهر اینترنت خانگی و پایدار خواهم داشت و امکان برگزاری کلاس به صورت انلاین ممکن است. از طرفی با توجه به نیاز به برگزاری کلاسهای جبرانی امکان لغو کلاس وجود ندارد.

«تشکیل غیرحضوری کلاس‌های درس در سه روز آینده» ❇️ با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه‌ کلاس‌های نظری دانشگاه طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه ۲۷ تا ۲۹ آذرماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند. 🔸 دروس عملی شامل تربیت‌بدنی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در این سه روز تعطیل خواهند بود. چنان‌چه امکان برگزاری غیرحضوری برخی کلاس‌های عملی وجود داشته باشد، توسط استاد درس اطلاع‌رسانی خواهد شد. @edu_sharif

این بخش را بر روی موبایل نگاه کنید و ببینید چارت را چقدر خوب پیاده کرده‌اند.
این بخش را بر روی موبایل نگاه کنید و ببینید چارت را چقدر خوب پیاده کرده‌اند.

درود روی کلاس درباره تغییرات گفتگو کردیم و خواستم که درباره آن نظر دهید پس دریافت دو نظر تصمیم ان شد که: - میان‌ترم که اواخر همین ماه به صورت متن باز بین ۲ تا ۳ نمره - حل ایشو برای تیمهای سه‌نفره (هر تیم سه مورد، ترم‌های قبل هر تیم ۶ مورد بود) حدود ۲ نمره - تحقیق هر تیم یک تحقیق حدود ۲ نمره این هفته روی کلاس یکبار دیگر این موضوع را نهایی میکنیم و درباره میانترم (آزمون، تحقیق، ایشو) گفتگو خواهیم کرد

تمرین یک روز دیگر تمدید گردید. تا پایان شنبه فرصت ارسال دارید. دقت نمایید که ۲ روز سهمیه تاخیر(بدون کسر نمره) هم دارید.