☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
Ir al canal en Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
Mostrar más4 785
Suscriptores
-324 horas
+507 días
+2330 días
Archivo de publicaciones
این پیراهنم را ببرید، و رویِ صورت پدرم بیندازید، او بینا میشود و همهٔ خاندانتان را نزد من آورید.
- سورهٔ محترم یوسف- آیهٔ ۹۳.
گفتند: بهخدا سوگند یقیناً که خدا تو را بر ما برتری بخشید و بهراستی که ما خطاکار بودیم. گفت: امروز هیچ ملامت و سرزنشی بر شما نیست، خدا شما را میآمرزد و او مهربانترین مهربانان است.
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۹۱-۹۲.
پس هنگامی که بر یوسف وارد شدند، گفتند: عزیزا! از سختی [قحطی و خشکسالی] به ما و خانوادهٔ ما گزند و آسیب رسیده و [برای دریافت آذوقه] مال ناچیزی آوردهایم، پس پیمانه ما را کامل بده و بر ما صدقه بخش؛ زیرا خدا صدقهدهندگان را پاداش میدهد.
گفت: آیا زمانی که نادان بودید، دانستید با یوسف و برادرش چه کردید؟
گفتند: شگفتا! آیا تو خود یوسفی؟! گفت: من یوسف هستم و این برادر من است، همانا خدا بر ما منت نهاده است؛ بیتردید هرکس پرهیزکاری کند و شکیبایی ورزد، [پاداش شایسته مییابد]؛ زیرا خدا پاداشِ نیکوکاران را تباه نمیکند.
- سورهٔ محترم یوسف- آیات ۸۸ تا ۹۰.
گفت: شکوه اندوه شدید و غم و غصهام را فقط به خدا میبرم و از خدا میدانم آنچه را که شما نمیدانید.
ای پسرانم! بروید آنگاه از یوسف و برادرش جستجو کنید و از رحمتِ خدا مأیوس نباشید؛ زیرا جز مردمِ کافر از رحمت خدا مأیوس نمیشوند.
- سورهٔ محترم یوسف- آیات ۸۶ و ۸۷.
[برادران پس از بازگشت به کنعان ماجرا را برای پدر بیان کردند، یعقوب] گفت: [نه چنین است که میگویید] بلکه نفوسِ شما کاری[زشت] را درنظرتان آراست [تا انجامش برشما آسان شود] پس من بدون جزع و بیتابی شکیبایی میورزم، امید است خدا همهٔ آنان را پیش من آرد؛ زیرا او بیتردید، دانا و حکیم است.
و از آنان کناره گرفت و گفت: دریغا بر یوسف! و درحالیکه از غصّه لبریز بود، دو چشمش از اندوه، سپید شد…
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۸۳-۸۴.
سبز و سپید و سرخ تو
زیباترین دلـدار تو…
به مناسبتِ رونمایی از مجسمهٔ شاپور دوم و والرین در میدان انقـلاب؛ این بیانات رو از ایراندوستترین ایرانی بشنویم…
بعد فکر کن هزاران مستشارِ امریکایی قبل از انقلاب، بابتِ حضورِ دخالتآمیزشون در ایرانی چنین متمدن و اصیل، علاوه بر تسلط و چپاول و غارت منابع؛ حق توحّش هم دریافت میکردن! و حالا بابت اینکه ایران به واسطهٔ انقلابِ اسلامی دیگه طعمهٔ مطلوبِ چرب و نرمی براشون نیست؛ از هیچ توطئهای علیهِ ایران دریغ نمیکنن. گرچه «دوباره مقابل ایران زانو خواهند زد!» وَلَو كَرِهَ المُشرِكونَ.
من نتونستم برم میدون انقلاب برای مراسم رونمایی از مجسمهٔ شکستِ والرین در مقابل شاپور دوم؛ اما حقیقتاً از دیدن تصاویرش لذت بردم. عنوانِ مراسم چقدر بهجا بود! مقابل ایران دوباره زانو میزنید. از والرین تا سربازانِ امریکایی در خلیجفارس، و تا جنگ ۱۲ روزه. به قول رهبری «دیگران تاریخ ندارند، برای خودشون تاریخ میسازند، حکومت میسازند؛ اما ما تاریخ داریم و یادمون نیست…»
+1
بارخدایا! از باران ما را سیراب کن و رحمتِ خود را با بارانی سرشار، از ابری که در گسترهٔ آفاق برای رویشِ گیاهان شگرفِ زمینِ تو، روان است، بر ما بگستر…
فرشتگانِ بزرگوارت را حاضر گردان که سفیرانِ توأند برای سیراب کردنی سودمند، از بارانی که فراوانیِ آن هماره و ریزشِ آن گسترده باشد؛ با دانههایی دُرشت و تند و شتابان…
- دعایِ نوزدهم - صحیفهٔ سجادیه.به لطف و مهربانیات…
-
این دیگه اسمش هشدار نیست، متاسفانه این ابرازِ ناتوانی و استرس بین مردم که اینروزها داره به روال عادی تبدیل میشه؛ بخش مهمش ناترازیِ مدیریتیه! دیدید که همین به اصطلاح هشدار -که عملاً برای تهرانِ کلانشهرِ بیش از ۱۰ میلیوننفری شدنی نیست- چه بازتابی داشته؟ اگر بنا بود هرروز مشکلات رو بدون راهحل و اینطور سطحی برای ما تکرار کنید، کارکرد حضورِ شما چیه؟ برای چی رای آوردید؟ برای ذکر مصیبت؟ ممکن نیست، نداریم، گرسنهایم؟ کو اقدام؟ دستتون به آسمون نمیرسه، به دور و بر خودتون هم نمیرسه؟ تیم آموزش رسانهای ندارید؟ یک صدای واحد ندارید؟ بیش از یکسال گذشت، پشت درهای بسته، پشت میکروفن مکانهای بسته.
مثل این دانشجو، غیرت داشته باشید روی ایران. نه مثل اونهایی که بدون توجه به کشتارِ مستقیم یا غیرمستقیمِ هزاراننفر از هموطنان خودشون بدستِ امریکا؛ حتی برای تعرض متجاوز به خاکِ وطن هم توجیه میارن، تا مبادا تا روی قبلهٔ آمالشون یه خش بیفته.
مرگ بر امریکا!
مرگ بر سالها جنایت و کُشتار و کودتا و نسلکشی و جنگافروزی و بدعهدی و تحریم و ترور، مرگ بر مرگآفرینیهایِ بَزکشدهٔ غربی؛ پشت نقابِ حقوق بشری. مرگ بر تجهیز گروههای تکفیری، مرگ بر لشکرکشی و ساخت صدها پایگاهِ نظامی دور تا دورِ ایران، مرگ بر سالها جنایت و غارت در افغانستان و عراق و سوریه و لیبی و …، مرگ بر نقشهٔ شیطانی که از هدف نهایی تجزیهٔ ایران پرده برداشت، مرگ بر ترورهایِ هدفمند دانشمندان و سرداران و سربازانِ ایران، مرگ بر «یک چمدان دلارِ امریکایی» که در ایران کودتا کرد، مرگ بر «بمب اتم پسرِ کوچک» که در هیروشیما فاجعه آفرید، مرگ بر تسلیحاتِ نظامی و شیمیایی که به دستِ صدّام رسید، مرگ بر عاملانِ قتلعامهایی که بدونِ سلاحها، حمایتها و وِتوهایِ غربی، ممکن نبود. مرگ بر امریکا.
گفت میدونی چرا سریال یوسف پیامبر(ص) هرسال اینهمه مخاطبِ مشتاق داره؟
چون قرآنیه. خدا اینو خواسته. قرآن به کارِ آدم برکت میده. قرآنِ خدایِ زیبا و صبور و مهربانِ ما.
پس هنگامی که از عزیز مأیوس شدند، در کناری [با یکدیگر] به گفتگویِ پنهان پرداختند. بزرگشان گفت: آیا ندانستید که پدرتان از شما پیمان استوار خدایی گرفت و پیشتر هم درباره یوسف کوتاهی کردید، بنابراین من هرگز از این سـرزمین بیرون نمیآیم تا پدرم به من اجازه دهد، یا خدا دربارهٔ من حکم کند؛ و او بهترین حکمکنندگان است.
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۸۰.
برادران گفتند: اگر این شخص دزدی میکند [خلاف انتظار نیست]؛ زیرا پیشتر برادر [ی داشت که] او هم دزدی کرد. یوسف [به مقتضایِ کرامت و جوانمردی] این تهمت را در دل خود پنهان داشت و نسبت به آن سخنی نگفت و این راز را فاش نساخت. در پاسخ آنان گفت: منزلتِ شما بدتر [و دامنتان آلودهتر از این] است [که ظاهرتان نشان میدهد] و خدا به آنچه بیان میکنید، داناتر است...
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۷۷.
پس [یوسف] پیش از [بررسیِ] بارِ برادرش، شروع به [بررسیِ] بارهای [دیگر] برادران کرد، آنگاه آبخوریِ پادشاه را از بار برادرش بیرون آورد. ما این گونه برای یوسف چارهاندیشی نمودیم؛ زیرا او نمیتوانست بر پایهٔ قوانین پادشاه [مصر] برادرش را بازداشت کند مگر اینکه خدا بخواهد [بازداشت برادرش از راهی دیگر عملی شود]. هرکه را بخواهیم [به] درجاتی بالا میبریم و برتر از هر صاحب دانشی، دانشمندی است.
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۷۶.
پس هنگامیکه بارشان را آماده کرد، آبخوری [پادشاه] را در بار برادرش گذاشت. سپس ندادهندهای بانگ زد: ای کاروان! یقیناً شما دزد هستید! کاروانیان روی به گماشتگان کردند و گفتند: چهچیزی گم کردهاید؟ گفتند: آبخوری شاه را گم کردهایم و هرکس آن را بیاورد، یک بارِ شتر مژدگانی اوست و من ضامن آن هستم. گفتند: بخدا سوگند شما به خوبی دانستید که ما نیامدهایم در این سرزمین فساد کنیم، و هیچگاه دزد نبوده ایم. گماشتگان گفتند: اگر شما دروغگو باشید [و سارق در میان شما یافت شود] کیفرش چیست؟ گفتند: کسی که آبخوری در بار و بنهاش پیدا شود، کیفرش خود اوست [که به غلامی گرفته شود]. ما ستمکاران را [در کنعان] به همین صورت کیفر میدهیم.
-سورهٔ محترم یوسف- آیات ۷۰-۷۵.
یوسف پیامبر(ص) رو امسال همزمان با خوندنِ آیات سورهش میبینم و با هر سکانسش گریهم میگیره و نمیدونم چرا. شاید چون خیلی خدای زیبایی داریم!🤍
و هنگامی که بر یوسف وارد شدند، برادر [مادری]ش را کنارِ خود جای داد، گفت: بیتردید من برادرِ تو هستم، بنابراین بر آنچه آنان همواره انجام میدادند [و من برایِ تو فاش کردم] اندوهگین مباش.
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۶۹.
هنگامی که فرزندانِ یعقوب از آنجایی که پدرشان دستور داده بود، وارد شدند، تدبیر یعقوب نمیتوانست هیچ حادثهای را که از سوی خدا رقم خورده بود، از آنان برطرف کند، جز خواستهای که در دل یعقوب بود [که فرزندانش به سلامت و دور از چشم زخم وارد شوند] که خدا آن را به انجام رساند، یعقوب به سبب آنکه تعلیمش داده بودیم؛ از دانشی [ویژه] برخوردار بود ولی بیشتر مردم [که فقط چشمی ظاهربین دارند، این حقایق را] نمیدانند...
- سورهٔ محترم یوسف- آیه ۶۸.
«در معرفی رهبر خودت کوتاهی کردی!»
این اقا ایرانیِ ساکن دانمارکه، اگه میبینید عصبانیه، به حرفهاش دقت کنید! کاملاً باهاش موافقم. ما یک جریانِ سانسورِ خارج از ایران داریم که برای تحریفِ شخصیت حقیقی، منظومهٔ فکری و جایگاهِ رهبری از هیچکار و دروغ و پولپاشی و تهدیدی دریغ نمیکنه، یه عده موجسوار درداخل هم داریم که زیر سایهٔ سکوت و انفعالِ مدعیان و منفعتطلبان، تلاش میکنه تا مانعِ رسیدنِ حقیقتِ منظومهٔ فکری رهبری به سطحِ جامعه بشه.
ببینید! داره به حرفهای اپوزیسیون و سلطنتطلبِ معروف -شهرام همایون- هم اشـاره میکنه که طی اظهارات بیسابقه در برنامهاش اعتراف کرد:
«من بعنوان یک طلبهٔ تاریخ، به شما عرض میکنم که ایران تابحال سلطان و رهبری قدرتمندتر از اقای سیدعلی خامنهای نداشته!»بله؛ خوشتر آن باشد که سِرّ دلبران، گفته آید در حدیثِ دیگران! تاریخ گواهی خواهد داد که تو خودِ خودِ ایرانی! حکیم، شکوهمند، اصیل و مقتدر.
صوتکامل بیانات رهبری در دیدار دانشآموزها و دانشجوها در ۱۴۰۴/۸/۱۲ رو برایِ بارچندم گوش دادم؛ دقیقاً شبیه به یک کلاسِ تاریخ! اهمیت تاریخ اینجا روشن میشه. گوش بدید و نذارید عدهای «سادهلوح» تاریخ رو وارونه جلوه بدن و دشمنیِ متجاوزان به خاک وطن رو براتون توجیه کنن.
- اینکه حالا ما بگوییم که «سفارت را چرا گرفتند؟ مشکل ما با آمریکا از اینجا به وجود آمد»، این به نظر من حرف دقیقی نیست. اوّلاً مشکل ما با آمریکا از قضیّهٔ ۱۳ آبان به وجود نیامد، از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به وجود آمد؛ مخالفت ملّت ایران با آمریکا مال آن وقت است؛ ثانیاً ۱۳ آبان، در واقع، کشف یک توطئه و یک خطر بزرگ برای انقلاب بود که دانشجوها این کار را کردند؛ دستشان درد نکند! با زحمت زیاد توانستند اسناد را جمع کنند و این اسناد را که داخلِ ماشینِ خردکن ریخته بودند، کنار هم بگذارند تا بفهمند که در سفارت چه میگذرد…. بعضیها تاریخ را وارونه مینویسند؛ اختلاف بین جمهوری اسلامی و آمریکا را از ناحیهٔ همین مرگ بر آمریکای شما میدانند! این سادهلوحیست که کسی خیال کند که چون یک ملّتی شعار میدهد «مرگ بر آمریکا»، بنابراین آن دشمن هم مثلاً اینجور دشمنی میکند!-
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
