es
Feedback
لَعْنَ‌اللّه‌ُعَائِشَةَحَتَّیٰ‌یَرْضِیٖ‌الْحَسَنْ‌عَلَیْه‌ِالسَّلَاٰمُ

لَعْنَ‌اللّه‌ُعَائِشَةَحَتَّیٰ‌یَرْضِیٖ‌الْحَسَنْ‌عَلَیْه‌ِالسَّلَاٰمُ

Ir al canal en Telegram

نام قدیس حسن، نور دل و مفخر ماست تربت قبر حسین، ناب‌ترین گوهر ماست ‌ صاحب تیغ دو دم، شیر خدا رهبر ماست به خدا مردترین شاه جهان حیدر ماست ألـلَّـهُـمَـ عَـجِّـلْ لِـوَلیِـکْ الفرج و لعنت خدا بر عایشہ و عمر و ابابکر و عثمان و پیروانشان @yasuboddin1

Mostrar más
1 903
Suscriptores
-124 horas
-17 días
-530 días
Archivo de publicaciones
ابی عبدالله صلوات الله علیه خون مطهر قلبش را برای اهل حرم ریخت. در وقت هجوم کفار به خیمه های حرم رسول مختار،که آن بزرگوار (سیدالشهداء اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه) از غیرت،فریاد زده ونعره می کشید واز شدّت غضبش خون قلبش به فوّران آمده سیلان می کرد. 😭😭😭 📚مقتل سنگی بحر المصائب وکنز الغرائب جلد ۳صفحه ۲۶۱

حضرت ارباب، مشیت الله و ارادت الله است عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ يَحْيَى عَنْ جَدِّهِ الْحَسَنِ بْنِ رَاشِدٍ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ ثُوَيْرٍ قَالَ: عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ صلوات الله علیه قَالَ: فِي‏ زِيَارَةِ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْحُسَيْنِ صلوات الله علیه... إِرَادَةُ الرَّبِ‏ فِي مَقَادِيرِ أُمُورِهِ تَهْبِطُ إِلَيْكُمْ وَ تَصْدُرُ مِنْ بُيُوتِكُم‏ وَ تَصْدُرُ مِنْ بُيُوتِكُمْ وَ الصَّادِرُ عَمَّا فَصَلَ مِنْ أَحْكَامِ الْعِبَاد. در زیارت قبر امام حسین جل جلاله عرض میکنیم: اراده خداوند در مقادیر امورش به سوی شما فرود می آید و از بیوت شما خارج میشود، بلکه آنچه از مسائل خلق تفصیل شده از بیوت شما صادر میشود. 📚اصول كافي،ج۴،ص۵۷۷.

تا کی خدای موهوم/هو یا حسین مظلوم تا کی خدای موهوم/خونین حسین مظلوم😭 اللہمّ عجّل لولیّڪ الفرج و لعن‌أللّهُ‌الجبت والطاغوت و ابنتیهما والنعثل ولدالزناءواتباعهم حتی یرضی الحجت بن الحسن صلوات الله علیه @movaly #فضائل

وامحمداه، صلي عليك مليك السماء، هذا حسين مرمل بالدماء، مقطع الأعضاء [و بناتك سبايا، الي الله المشتكي، و الي محمد المصطفي، و الي علي المرتضي، و الي حمزة سيدالشهداء»؛😭😭😭 ... اين حسين توست كه بدنش را به خونش رنگين و اعضاي شريفش را پاره پاره كرده اند و ما دختران توايم كه ما را به اسيري گرفته اند، به سوي خدا شكوه مي كنم و مصيبت و درد دل خود را به سوي پيغمبر خدا صلي الله عليه و آله و سلم و علي مرتضي عليه السلام و حمزه ي سيدالشهداء عليه السلام مي برم.😭😭😭   «وامحمداه! هذا حسين بالعراء، يسفي عليه ريح الصبا، قتيل أولاد البغايا»؛ ... اين حسين توست كه برهنه كرده اند و باد صبا بر او مي وزد و غبار بر او مي افشاند و كشته ي اولاد زنا گرديد.😭😭😭   «و هذا حسين مجزوز الرأس من القفا، مسلوب العمامة و الرداء»؛ اين حسين توست كه سرش را از پشت گردنش بريده اند، عمامه و ردايش را به غارت برده اند.😭😭😭   «يا حزناه يا كرباه اليوم مات جدي رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم [يا أصحاب محمداه هؤلاء ذرية المصطفي يساقون سوق السبايا]»؛ امروز جد بزرگوارم از دنيا رفت، كجاييد اي اصحاب محمد مصطفي صلي الله عليه و آله و سلم؛ اين ها ذريه ي محمد صلي الله عليه و آله و سلم مي باشند كه آنان را اسير كرده اند.😭😭😭   هذا الذي قد كنت تلثم نحره أمسي نحيرا من حدود ضبائها اي جد بزرگوار! اين همان حسين عليه السلام توست كه هميشه گلويش را مي بوسيدي، آخر بوسه گاه تو را از دم شمشير بريدند.😭😭😭   من بعد حجرك يا رسول الله! قد ألقي طريحا في ثري رمضائها يا رسول الله، اين بدني كه در آغوشت پرورش دادي، آخر او را برهنه بر خاك گرم صحرا انداختند.😭😭😭   بأبي المهموم حتي قضي؛ بأبي العطشان حتي مضي؛ فداي تو شوم اي شهيدي كه تو را با غم و اندوه كشتند فداي تو گردم اي مظلومي كه تو را با لب تشنه شهيد كردند😭😭😭   بأبي من لا هو غائب فيرتجي، و لا جريح فيداوي فدي تو شوم اي آن كه نه سفر رفته اي كه اميد بازگشت تو داشته باشم و نه مجروحي كه زخم هاي تو مرهم پذير باشد. فداي تو شوم اي سبط پيغمبر خدا،فداي تو شوم اي نور ديده ي فاطمه ي زهراء...😭😭😭

بر بنی امیه و عثمان بی حد لعنت مولانا سیدالشهداء (جَلَّ جَلالُه) فرمودند: إِنَّا وَ بَنِی أُمَیَّةَ تَعَادَیْنَا فِی اللَّهِ فَنَحْنُ وَ هُمْ کَذَلِکَ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ، فَجَاءَ جَبْرَئِیلُ عَلَیْهِ السَّلَامُ بِرَایَةِ الْحَقِّ فَرَکَزَهَا بَیْنَ أَظْهُرِنَا وَ جَاءَ إِبْلِیسُ بِرَایَةِ الْبَاطِلِ فَرَکَزَهَا بَیْنَ أَظْهُرِهِمْ، وَ إِنَّ أَوَّلَ قَطْرَةٍ سَقَطَتْ عَلَی وَجْهِ الْأَرْضِ مِنْ دَمِ الْمُنَافِقِینَ دَمُ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ. ▪️همانا ما و بنی امیه (لعنت الله علیهم) با یکدیگر در ( راه ) خداوند دشمنی نمودیم و این دشمنی ما با یکدیگر تا روز قیامت ادامه خواهد داشت، پس جبرئیل با پرچم حق آمد و آن را نصب نمود میان ما و ابلیس (لعنت الله علیه) با پرچم باطل آمد و آن را نصب نمود میان آنان، و به راستی اولین خونی که از منافقان بر روی زمین ریخته شد، خون عثمان بن عفان (لعنت الله علیه) بود. 📚بحارالانوار،ج۳۱،ص۳۰۸. 📚تقریب المعارف،ص۲۹۵.

امتداد عزاداری سیدالشهداء صلوات الله علیه یا علی مدد مصیبت نا محدود است .چون که وجه الله نا محدود است تمامی اشیاء در عزای او هستند .ما یری و لا یری برای این شهید .غایتی معیّن نمیشود لذا اگه پرسیدند حضرت برای چه کشته شد؟ اخرش یک (هم) اضافه کنید برای ولایت کشته شد .بله برای ولایت هم کشته شد برای عدالت کشته شد .بله برای عدالت هم کشته شد برای لیستنفذ عبادک من الجهاله کشته شد ؟بله برای اون هم کشته شد بله همه اینها هست اما ب اینها متوقف نیست او برای غایتی کشته شد به نام حق جلّ جلاله لذا میفرماید السلام علیک یا قتیل الله وابن قتیله اگر برای او غایت معرفی کردی .دیگران هم برای او غایت معرفی میکنند غایت برای او فقط یک نقطه هست .نقطه ای هم آغاز هر توقف است و پایان هر توقف است و ابتدا و انتهای هر حرکت است مستجمع جمیع صفات جلالیه و جمالیه ،الله تبارک و تعالی،السلام علیک یا قتیل الله لذا این شهید رو ب خدا معرفیش کن و دیگه چیزی نمیخواد بگی .چون خدا ب اشاره نمیاد.اون خدایی ک ب اشاره نمی اید .کشته ی خدا هم ب اشاره نمی آید ثارالله به اشاره نمی آید تماما در انقلاب است . یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ،ثبّت قلبی علی دینک که دین مولاست آن قلبی ک تماما در انقلاب و دگرگونی است .در  مولا ثابت است به بی انتها بودنش است که معرفت و محبتش انتها ندارد ۱۴۰۰ سال گذشته .صدای بنیّ حضرت زهرا صلوات الله علیها هر لحظه بلنده 😭😭 زمان در وجه موضوعیت ندارد هر آن مصیبت آن وجه خداست بین وجه الله و خدا حجابی نیست لذا برای اون اقایی عزاداری میکنیم که از قائم بودن او در وجودیم عزای نفس رحمت است .که ازل و ابد رو گرفته 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly #فضائل

عزاداری سیدالشهداء صلوات الله علیه یا علی مدد مصیبت رحمت الله الواسعه است مخلوقات محدودند به حدود و اندازه های عالم حد واسطه بین خدای بی حد و مخلوق محدود ،آن رحمت واسعه خداست درسته اهل البیت علیهم السلام  معیّت با عالم حد دارند .اما در بی حدی معنا میشود مشیّت مخلوق است .اما چه مخلوقی .مخلوقی که تمام ما سوی الله ب وساطت او در وجودند ان شئناء شاء الله ،لذا مشیت را نمیشود ب حد شناخت،چون ان شاء الهیه .حد ندارد این قلبی که آشیانه ی اراده خداست .چطور ممکنه مقید باشد از خداییت خدا ولّیست تا خداییت خداوند او مخلوق است .اما واسطه خلقت است .چنان در واسطه است که برای خودش هم در واسطه است خود اهل البیت علیهم السلام این دعا رو میخونند که اللهم‌انّی اسئلک بحق محمد و آل محمد مخلوق است اما نور ذات الله گوشت و پوست و استخوان مبارکش که جای خود.تمام‌عوالم امکان ب فدای خاک زیر پای ذوالجناحش لذا این مصیبت مصیبتی نیست ،جدا از عزا (مصیبتی است در متن عزا ) یعنی مصیبت و عزا به حقیقت .یک حقیقتند در صورتی ک در عالم حدود مصیبت و عزا ،دو حقیقتند مصیبت اون‌اتفاقی است ک شخصی کشته شده یا از دنیا رفته،عزا اون مراسمی است که برای اون شخص از دنیا رفته میگیرند اما اینجا مصیبت در متن خود عزا قرار گرفته نه عزاداری تمام‌شده و نه مصیبت به حیّ بودن  عزاداری .مصیبت حیّ است چون صاحب اون مصیبت حیّ است خلیفه ی خدای حیّ است . کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذی الجلال و الاکرام همه چیز فانیست .الا وجه الله پس مصیبت وجه الله است برای یک وجه باقیست که میفرماید اگه همه اهل ارض بمیرند ابدا اسراف نشده برای یک وجه باقیست که میفرماید اگه فقیر هم‌بودی .پول قرض کن برو کربلا 😭😭 اگه در حال موتی .باز برو کربلا  و ...😭😭 خاک کربلا حی است .کربلا حی است .مجلس روضه ش حی است و ...😭😭 بغض لابیک یعنی خصوصیت مولا علی بودنش است . علی به ولیّ معنا میشود و ولیّ به علی ولایت ملک مطلقه ی ،مولی الموالی علی العالیست این ملاعین در مقام کشتن وجه خدا بر آمدند .در حالی ک وجه باقیست .هر چند ذره ای از ملعنت آن ها کم نمیشود 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly #فضائل

عزا داری سید الشهداء صلوات الله علیه یا علی مدد این مصیبت،مصیبت توست و مصیبت وجود توست حور العین در ماتم ارباب عالمین به صورت ها لطمه زدند در آن حضیره ی قدس که جای مصیبت و ملال نیست چون مصیبت رحمت است .تمام مرحومین در عزا هستن عرش اگر جریان دارد ب رحمت جریان دارد .مصیبت بر رحمت وارد شده 😭😭. لذا بر مرحوم هم وارد است تیر به قلب رحمت الله الواسعه خورده😭😭 .لذا از ازل عالم تا ابد عالم در مصیبت و ماتم هستند تیر ب سینه ی خزانت الحی الذی لایموت خورده😭😭 به قلب الله الواعی تیر خورده 😭😭 عطش مثل عطش سایر افراد نیست .عطش رحمت الله الواسعه است 😭😭 لذا مرحومین ب معیتش با رحمت .در مصیبتند اون کسی ک در مصیبت نیست .بهره ای از رحمت نبرده به باطل بودنش در عدم است اگه مصیبت بر مرحوم وارد شود .تکیه بر راحم میکند لذا فرمود در مصیبت بگویید انا لله و انا الیه الراجعون (راحم‌)ب اشاره نمیاید الا ب( رحمت) اگه مصیبتی بر تک‌تک‌مرحومین عالم وارد شود همه پناهنده ب رحمت میشوند اما اگر مصیبت بر رحمت وارد شد.چی؟ پس مرحوم بیچاره ب کجا پناهنده بشه😭😭😭 پس این مصیبت، اعظم مصائب و اعظم شدائد است 😭😭 لذا فرمود پناه عالمین .خواهرت پناه ندارد😭😭😭 لذا عصر عاشورا مخدرات همگی ب امام‌حسین عرض کردند ما رو ب کی میسپاری😭😭😭 ما ب که پناه ببریم تو ک خود پناه عالمینی 😭😭😭 جان ب قربان برادرش ابالفضل العباس صلوات الله علیه که خود امام حسین صلوات الله علیه ب او پناهنده شد 😭😭😭 برای این مصیبت هر چه جلوتر و مایه بزاری  باز کوتاهی کردی .چون سر از بدن  رحمت الله الواسعه بریده شده 😭😭😭 پناه عالم رو کشتند .ب کی پناه ببریم مرحوم بیچاره چه کند😭😭😭 ممصیبت بر رحمت وارد شده .دیگه چیزی در این عالم‌باقی نمانده 😭😭😭 وقتی شهادت به فیض سید الشهداء صلوات الله علیه رسید .تکیه گاهی برای اهل بیت علیهم السلام  نبود 😭😭😭 لذا بی بی فرمود:امروز جدم و  پدرم و مادرم و برادرم  و همگی کشته شدند😭😭😭 لذا این رحمت را نگه نمیدارد الا اشک بر این رحمت و ناله زدن برای این رحمت😭😭😭 وقتی آن اعضای مقطعه در گودال را دید .امام سجاد صلوات الله علیه ،میخواست روح از جسم مبارک مفارقت کند😭😭😭 .بی بی زینب کبری صلوات الله علیها با تصرف ولایی خودش ،حضرت رو ارام کرد .فرمود ببین اینجا محل زیارت عاشقان‌ما میشود😭😭😭 بی بی زینب کبری  صلوات الله علیها کربلا رو نشونش داد.گریه کن ها و سینه زن ها و مشایه و همه چی رو نشون حضرت سجاد صلوات الله علیه داد😭😭😭 لذا این اشک ها و زیارت ها و ...سبب حفظ جان امام است.یعنی بقای دین .یعنی بقای الله اکبر.یعنی بقای لا اله الا الله مصیبت رحمت است .هر ذره ای رو در برگرفته حقیقت شیعه در کربلاست .در آن‌نقطه است خود رحمت هم در شورش و شیدایی است .ک حضرت فرمود هر لحظه بر تو خون گریه میکنم 😭😭😭 لذا این قتیل الله از خدایی خدا است تا مخلوقیت مخلوق 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly #فضائل

عزاداری سید الشهداء صلوات الله علیه امام حسین صلوات الله علیه قتیل خدایی است که لا شریک است . قتیل الله را باید در لا شریکی معنا کرد مثل و  شبیه و مانند و دومی و ...ندارد لذا کربلا فقط کربلاست . هیچ روزی عاشورا نیست و هیچ ارضی کربلا نیست ، ولی همه چیز ب عاشورا و کربلا معنا میشود عاشورا یک حقیقت محقق است به خداوندی خدا حضرت را باید در نقطه قتیل الله شناخت قتیل الله زمان بردار و مکان بردار نیست .چون خدا زمان و مکان‌بردار نیست بحث قتیل الله یک بحث است، و جریان شهادت حضرت در کربلا یک بحث دیگه ست این مثل نزول دفعی و نزول تدریجی قران است قتیل الله را در آن نقطه قیومیت فیاضیه الهیه باید دید مثلا یک میگن فلان مصیبت خوندی در کدوم‌مقتله؟ حقیقت این است که در مقتل حضرت حق است لقد عظمت الرزیه و جلت و عظمت المصیبتک .... این اعظم است ،و هر مصیبتی که تو بگویی .این اعظم تر است و هر مصیبتی بگویی زیر مجموعه آن مصیبت حقیست به جهت عظیم بودن مصیبتش .هر مصیبتی در عالم دیدی .در این مصیبت میگنجد و بر حضرت وارد شده است لذا هیچ پیغمبری مبعوث نشد .الا اینکه خونین شد  و برای امام حسین صلوات الله علیه گریه کرد این مصیبت مشابه و مثل و مانند ندارد .و گرنه حی ّ نبود لذا تمام‌مصائب حضرت .لا شریک و لا مانند است لذا هزار بار بگی حسین تشنه لب .همه گریه میکنند .چون این در حقیقت تشنه لبی حضرت معنا میشود باید این مصیبت را در اللهیت الله  دید .خدایی که نه قبل دارد و نه بعد و ...لذا مصیبتش ازلی است و ابدی و ..‌ لذا فرمود تمام‌عالم‌برای آن‌ ارباب بی کفن کشته شوند و دق کنند و بمیرند ابدا اسراف نشده لذا میفرماید زمانی می آید یک عده محبین می آیند مثل زن جوان مرده برای آن حضرت زار میزنند و جزع و فزع میکنند این عزای خلق عالم است اون صانع .لابد است از یک صنع و مرتبه دیگه ش میشه مصنوع خالق است .اون ک خلق شده میشه مخلوق .اما این وسط یک حقیقتی است ب اسم خلق خالق دائما و تواما معیت با خلق دارد .که مخلوقی ب وجود میاد.این همان معیت حقی مولای عوالم است اون مولای عالم‌معیتی دارد با حق و یک معیتی دارد با خلق لذا یک‌حقیقت ساری و جاری این وسط است ب اسم خلق که این حقیقت معیت حقیه است .ک در تمامی عالم  ساری و جاریست لذا اگر مصیبت بر حد وارد شده باشد .میشه همون ۱۴۰۰ سال پیش یعنی مصیبت بر مخلوق وارد شده اما اگر مصیبت بر خلق وارد شده باشد چی؟ لذا این خلق ک وجه خداست را کشتند این مصیبت بر حقیقت خلق وارد شده .بر وجه الله وارد شده 😭😭 لذا مصیبت در مرتبه اول مصیبت خداست .لذا مصیبت بر حضرت حق .زمان و مکان نمیشناسد لذا مصیبت وقت ندارد  چون قتیل الله زمان نمیشناسد .که یک روز قتیل الله باشد و یک روز نباشد لذا حضرت امام زمان صلوات الله علیه میفرماید هر لحظه بر تو خون گریه میکنم😭😭 خلق و صنع همان رحمت است .یا رحمت الله الواسعه رحمت یک‌معیت دارد با راحم که خداست یک‌معیت هم‌دارد با مرحوم که تمامی عوالم‌امکان‌مرحومند بین آن راحم و آن مرحوم یک‌حقیقتیست ب نام رحمت یا رحمت الله الواسعه ذات آن‌راحم ب اشاره نمی آید الا ب اون رحمت واسعه خدا آن به آن راحم ب اشاره نمی آید الا به رحمتش اگه بخوای اشاره ب خدا کنی باید اشاره ب امام حسین صلوات الله علیه حسین کنی لذا بالاترین عبادت خدا .اشک بر ارباب بی کفن است😭😭 برحمتک التی وسعت کلّ شیء لذا این مصیبت اعظم بر قوام‌عالم  و دوام عالم  یعنی  بر رحمت الله الواسعه وارد شده 😭😭 لذا این‌مصیبت اغاز و پایانی ندارد.چون بر رحمت وارد شده مصیبت بر رحمت وارد شده که هم‌با راحم است و هم‌مرحوم لذا این مصیبت هم‌بر راحم وارد شده و هم‌بر مرحوم حقیقت مرحوم، شیعیانند .چون حقیقت رحمت .ولایت مولاست مصیبت بر  مرحوم وارد شده است .ک هیچ تسلی براش نیست 😭😭 مصیبتی ک بر رحمت وارد شده .هر مرحوم و ذی وجودی رو گرفته لذا مصیبت در حقیقت ،مصیبت رحمت است ولی هر مرحومی رو در بر گرفته 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly

پس اگر کسی معطل اذن است.اذن فقیه و اذن نفس خودت و ...بداند که اصلا در عزای امام حسین صلوات الله علیه وارد نشده لذا در زیارتنامه حضرتش میخوانیم: السلام علیک یا قتیل الله قتیل الله زمان بردار و مکان بردار نیست قتیل الله به حق بودن حضرت حق است نه زمان بردار است و نه مکان بردار عزاداریش حد ندارد .که طرف در این عزا بمیرد  یا معلول بشه یا هر چیزی اگر اهل البیت علیهم السلام رو در حد و حدود دیدی .بدان هیچی از عزاداری نفهمیدی دشمنان اهل البیت علیهم السلام و مقصره لعنهم الله ،شبهه رو در حدود مطرح میکنند و ما هم مجبوریم انگار در حدود معنی کنیم‌ جواب حضرت قتیل الله باید در حیطه قتیل الله بودنش معنا شود ولیّ حضرت حق لاشریک است در ولایتش ولیّ فقط ولیست .ولایت به ولایت معنا میشود علی کسیست که علیست علی نامش علیست صفتش علیست مراتب و شوئناتش علیست فضائل و مناقبش علیست حرم و قبه و زیارتنامه اش و ...هم علیست ک یک ملعون نتواند خودش را در جایگاه او قرار دهد علی به مثال نمیاد جز به خودش اگه میخوای اما حسین رو معنا کنی ((حسین منّی و انا من حسین)) 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly #فضائل

عزاداری سید الشهداء صلوات الله علیه یا علی عزای امام حسین صلوات الله علیه متوقف به ماه و سال و روز و ...نیست یعنی روز عاشورا روز حدی نیست بلکه روز حقی است یعنی تمام زمانها و مکانها رو در برمیگیره از ازل تا ابد حج تمتع در سه موقف از مکلف برداشته میشه،استطاعت مالی و جانی و امنیتی اما در مورد زیارت کربلا . ماجرا کلا برعکس هست چون  حق است آن حقیقت  الله الاعظم یعنی سید الشهداء صلوات الله علیه،پس عزای او هم متوقف نیست در هیچ لحظه ای و به همان اندازه ک درگیر اذن فلان و فلانی هستی در نحوه ی عزاداری و شعائر مقدس،یعنی اینکه اصلا  در عزاداری داخل نشدی در جایی که بی اذن الله برگی از درخت نمی افتد،آن زمان که ماجرای شهادت مظلومانه امام حسین صلوات الله علیه در عالم ذر عرضه شد و ظالم حقیقی و مظلوم حقیقی معرفی شد،قلم بدون اذن پروردگارش نوشت لعن الله یزید یعنی (قلم )درگیر اذن نبود و نوشت بر لوح لعن الله یزید،و به سبب این امر مستوجب تقدیر و ثنا قرار گرفت شخصی میبینی عزیزش از دنیا میره ،هر طوری که عزاداری کنه کسی به اون شخص ایراد نمیگیره میگه در بطن عزا قرار گرفته حالا عزای ماها کجا و عزای عزیز دل فاطمه صلوات الله علیها کجا،اینجا وادی است که هیچ حدی برای عزاداری مشخص نشده،لذا حضرت فرمود :اگر همه اهل عالم برای امام حسین صلوات الله علیه کشته شوند ،اصلا اسراف نشده مصیبة ما اعظمها و اعظم رزیتها فی الاسلام و فی جمیع سماوات والارض حالا شخص میاد میگه چقدر سینه بزنم ،سینه خون بیاد کافیه؟یا چقدر قمه بزنم ،یا چقدر گریه کنم و ..... این مصیبت و عزاداری در این ماجرا حد بردار نیست،چون صاحب این مصیبت حق است و حی ّ است و در عالم حدود نمی آید اگر حضرات نور علیهم السلام ذره ای عظمت این مصیبت رو برای ما باز کنند،میبینیم که اگه هزار بار هم جان بدیم در این عزا،باز کاری نکردیم إِنَّ لِقَتْلِ‏ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً یعنی اینکه اینطور نیست که مثلا در یک روضه کلی گریه کنی بعد آخر جلسه بگی سبک شدم و ..... این مصیبت تسکینی ندارد ،تسلی خاطری ندارد،همانطور که حضرت فرمود:این حرارتی که در قلب مومنین است به خاطر شهادت امام حسین صلوات الله علیه تا ابد سرد نمیشود 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly #فضائل

الهی زجر دلش آتیش بگیره که دل سوزوندن رو خوب بلد بود مگه چی می‌گفت سه ساله جان همش میگفت عموت کجاست حال تو رو نگاه کنه بگو از علقمه بیاد ،دست بستت رو وا کنه ب ا ب ا ب ا ب ا ب ا حسین برا دخترکا میگفت عموی من پهلوونه برام لالایی میخونه کجایی داداش اکبرم بعد یک عمر داداش عزیزی،شلوغه بازار.... اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و امها و ابیها و اخیها 😭😭😭 و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا سلام الله علیها

تَرْجُمانُ الْمَعْبُودِ در یکی از زیارات مربوطه، به امیرالمومنین  امام علی‌علیه السلام چنین خطاب شده است: «أَشْهَدُ أَنَّکَ خَیرُ الدَّهْرِ وَنامُوسُهُ وَحُجَّةُ الْمَعْبُودِ وَتَرْجُمانُهُ»؛ «گواهی می‌دهم که تو بهترین فرد روزگار هستی، تو ناموس دهر می‌باشی و نیز حجّت و ترجمان و معرّف و آشکار کننده ی حقیقت خداوند معبود هستی» * 📚. بحارالانوار، ج 97، ص 342؛ امالی صدوق، ص 611. اللهم عجّل لولیّک الفرج بحق زینب کبری و امها و ابیها و اخیها و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها #فضائل

مُولای عَوالمِ وجُود ، نَفسِ آقا أميرُالمُؤمنين ، صَاحِب مَقامِ أو أدني ، حَضرَتِ خَاتَمُ الأنبياء ، مُحَمَّدِ‌مُصطَفے‌‌"صَلَّی‌الله‌عَلیه‌و‌آلِه" فَرمودند : • إعلم يَاسَلمان ، مَا إبتَلی أحَدٌ مِنَ الأنبياءِ و الأوليَاء «مُنذ مِن عَهدِ آدم إلي الآن » بِبَلاءٍ اِلّا کَانَ عَلے‌‌ٌّﷻ‌ هُوَ الَّذی نَجَّاه مِن ذلك • بِدان اِی سَلمان ، هیچ کدام اَز اَنبیاء و اُولیَاء اَز زَمان حَضرَتِ آدم "علیه‌السَّلام" تاکنون به گرفتاریی دچار نَشدِه مَگرعَلے‌‌إبن‌أبے‌‌طَالِبﷻ‌او را نِجات داده است 📚 عَلّامه‌مُستَنبِط ، القَطرِه ، ج۱ ، ص۲۸٤ اللهم عجّل لولیّک الفرج بحق زینب کبری و امها و ابیها و اخیها و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها #فضائل

امام زمان(عجل‌الله‌تعالی فرجه) خطاب به امام حسین(علیه السلام) فرمودند:   اَلسَّلامُ عَلَیک سَلامَ مَن قَلبُهُ بِمُصابِکَ مَقرُوحٌ وَ دَمعُهُ عِندَ ذِکرکَ مَسفُوحُ😭😭😭 سلام بر تو، سلام کسی که قلبش از مصیبت تو شکسته است و اشکش به هنگام یاد تو جاری است؛😭😭😭 زیارت شریف ناحیه مقدسه 🏴🏴🏴 آجرک الله یا صاحب زمان اللهم عجّل لولیک الفرج و لعن الله الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و النعثل و اتباعهم حتی ترضی الزهرا صلوات الله علیها @movaly