es
Feedback
SevenHells

SevenHells

Ir al canal en Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Mostrar más
484
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-1230 días
Archivo de publicaciones
چند ساله هستید؟
Anonymous voting

ولی برای من آدمای معمولی خوشگل‌ترن. آدمایی که با عجله میدوان توی مترو. آدمایی که وقتی خسته ن قوز میکنن. آدمایی که خط فکشون هندونه رو قاچ نمیکنه. آدمایی که جوش میزنن. آدمایی که میتونن بدون مردن از اضطراب، شیرکاکائوی شیرین و بستنی ایتالیایی بخورن. آدمایی که همیشه توی اتوبوس کتاب نمیخونن و گاهی بدون هیچ کار دیگه‌ای به بقیه نگاه میکنن. آدمایی که گوشه لباسشون چروک شده و وقت نکردن اتوش کنن. آدمایی که خواب موندن. آدمایی که عرق میکنن. آدمایی که چشمشون پف کرده. همین آدما‌ن که کلی داستان دارن برای گفتن، از اینکه توی تاکسی چی شنیدن، از اینکه چطور دوستشون بهشون نارو زده، از اینکه چجوری عاشق شدن، از اینکه چجوری شکستن و دوباره بلند شدن. و چه چیزی جذاب‌تر از شنیدن قصه‌ی آدمای خوشگل؟

هر جمله‌ی "من که گفته بودم" یک خنجر مستقیم به قلب طرف مقابل.

photo content

از اینجایی که من ایستادم، تا درک کردن اینکه چرا یک نفر باید عروسی بخواد، خیلی مونده. خیلی.

photo content

برای نفهم‌ترین‌ها، خودخواه‌ترین‌ها، ابله‌ترین‌ها و حق به جانب ترین‌ها. 💞

کاش من همه بودم؛ با همه بیل‌ها، تو را کتک میزدم...

تو را همانقدر که خاک باران را دوست دارد، دوست دارم.

میخوام کمربند بگیرم دستم تا شعاع دومتریم هر آدمی اومد کتکش بزنم.

photo content

که هر شب توی آینه داد بزنی «تو بی ارزش نیستی» و آینه بخندد.

photo content

گفته بودم اگر نباشی دیوانه میشوم و تو خندیده بودی گفته بودی چیزی نمیشود. من همیشه هستم فقط دورترم. خندیده بودم و فکر میکردم همه چیز خوب خواهد بود. حالا هم همه چیز خوب است. ولی کاشکی نزدیک بودی عزیزم. کاشکی نزدیک‌تر بودی...

photo content

از آدم خودخواه بپرهیزید چون هرچی روش حساب کنید، فایده نداره. پای منافعش درمیون باشه، منافع شمارو که هیچ، خودتونم خوراک کفتار میکنه.