484
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-1230 天
帖子存档
484
ولی برای من آدمای معمولی خوشگلترن. آدمایی که با عجله میدوان توی مترو. آدمایی که وقتی خسته ن قوز میکنن. آدمایی که خط فکشون هندونه رو قاچ نمیکنه. آدمایی که جوش میزنن. آدمایی که میتونن بدون مردن از اضطراب، شیرکاکائوی شیرین و بستنی ایتالیایی بخورن. آدمایی که همیشه توی اتوبوس کتاب نمیخونن و گاهی بدون هیچ کار دیگهای به بقیه نگاه میکنن. آدمایی که گوشه لباسشون چروک شده و وقت نکردن اتوش کنن. آدمایی که خواب موندن. آدمایی که عرق میکنن. آدمایی که چشمشون پف کرده. همین آدمان که کلی داستان دارن برای گفتن، از اینکه توی تاکسی چی شنیدن، از اینکه چطور دوستشون بهشون نارو زده، از اینکه چجوری عاشق شدن، از اینکه چجوری شکستن و دوباره بلند شدن. و چه چیزی جذابتر از شنیدن قصهی آدمای خوشگل؟
484
از اینجایی که من ایستادم، تا درک کردن اینکه چرا یک نفر باید عروسی بخواد، خیلی مونده. خیلی.
484
گفته بودم اگر نباشی دیوانه میشوم و تو خندیده بودی گفته بودی چیزی نمیشود. من همیشه هستم فقط دورترم. خندیده بودم و فکر میکردم همه چیز خوب خواهد بود. حالا هم همه چیز خوب است. ولی کاشکی نزدیک بودی عزیزم. کاشکی نزدیکتر بودی...
484
از آدم خودخواه بپرهیزید چون هرچی روش حساب کنید، فایده نداره. پای منافعش درمیون باشه، منافع شمارو که هیچ، خودتونم خوراک کفتار میکنه.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
