es
Feedback
3imar سیمار

3imar سیمار

Ir al canal en Telegram
547
Suscriptores
Sin datos24 horas
+37 días
+130 días
Archivo de publicaciones

... حالت تعلیق در کشور ! فریبا نظری شاید کارگردان حرفه‌ای و کاربلدی بتواند از شرایط امروز کشورمان، فیلمی به اصطلاح آخرالزمانی بسازد زیرا که همه چیز در حالت یک تعلیق عمیق و گسترده قرار دارد. میادین اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، و سیاست با همه‌ی ساختار و اجزایش به حالت تعلیق در آمده و داشته‌ها و نداشته‌هایمان، وضعیت مبهم و عجیبی بخود گرفته است. ارزش پول ملی نداریم! دارو و درمان مناسب و ارزان نداریم! مسکن و سرپناه مناسب و در شأن انسانی در اختیار بسیاری از هموطنان نداریم! خوراک مناسب و سالم و مقوی نداریم چون پول نداریم! برق و گاز و آب و انرژی نداریم! هوا برای نفس کشیدن هم نداریم! آرامش و سلامتی نداریم! امنیت اقتصادی و اجتماعی نداریم! رفاه نداریم! قانون درست و کامل نداریم! آزادی تجمع و اعتراض نداریم! زندگی نداریم! در مقابل فقر داریم! گرانی داریم! آلودگی داریم! همایش و جلسه داریم! سخنرانی مسئولان داریم! تهدید و خط و نشان برای مردم داخل و کشورهای دیگر دنیا داریم! رزمایش و تجمعات خودی با مرگ و لعن و نفرین داریم! فساد داریم! اعتیاد و بیکاری داریم! بی عدالتی داریم! درد و رنج داریم! زندان داریم! بازداشت و اخطار و تعلیق داریم! دروغ داریم! خشونت داریم! نادیده انگاری جامعه داریم! کنترل و باید و نباید داریم! محدودیت و تبعیض داریم! تنش و اضطراب و جنگ داریم! خودی و غیرخودی داریم! مهاجرت و فرار داریم! مرگ داریم!! آهای مسئولان نظام حکمرانی جمهوری اسلامی ایران! ما می‌خواهیم زنده بمانیم بدون این رنج‌ها و دردهای روزافزون موجود در این سرزمین ناشی از عملکرد شما! ما می‌خواهیم زندگی کنیم مانند بسیاری از مردمان جهان! با تعلیق و تعطیلی کشور و رها کردن آن در بی تدبیری و تکرار شیوه‌های نابخردانه، برای ما زندگی وجود ندارد و آنچه به ما هر لحظه تزریق می‌کنید، مرگ تدریجی است. ما می‌خواهیم زنده بمانیم و زندگی کنیم! یک زندگی معمولی و آزاد و بدون رنج و اضطراب، این انتظار زیادی نیست!! می‌خواهیم بخندیم، مسافرت برویم، جشن بگیریم، شاهد شادی و سلامت خود و خانواده و دوستان و هموطنان خود باشیم، با آرامش کار کنیم و درس بخوانیم و مهارت بیاموزیم، دعا کنیم، به دیگران کمک کنیم، گل بکاریم، به یکدیگر عشق بورزیم، از مسئولان و متولیانی که باید خدمتگزار ما باشند پرسش کنیم و پاسخ بگیریم، اگر عملکرد درستی نداشتند برکنارشان کنیم،  و پس از عمری طبیعی با عزت و آرامش بمیریم و حسرت یک زندگی معمولی و آزادانه و محترمانه را با خود به گور نبریم! ما می‌خواهیم زنده بمانیم و زندگی کنیم ... @simar50

مرد تنهای شب حبیب @simar50 #نوستالژی

اینجا آینده 🆔 @janeshifteham 🌹🌹🌹

photo content

... وقتی محاسبات ریاضی رو اشتباه انجام میدی ولی جوابت در نهایت درسته😂 @simar50 #طنز_محاسبات
... وقتی محاسبات ریاضی رو اشتباه انجام میدی ولی جوابت در نهایت درسته😂 @simar50 #طنز_محاسبات

Moein_Eshareh_Live_In_Los_Angeles_September_2024_320_ZeebInfo.mp313.69 MB