es
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

Ir al canal en Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
1 110
Suscriptores
+324 horas
-357 días
-9930 días
Archivo de publicaciones
من چرا نباید اون فتوکارت رو داشته باشم؟)
+1
من چرا نباید اون فتوکارت رو داشته باشم؟)

شی‌شی میگه همین الان دستم رو نگه داشت.. باعث افتخاره.. هاها همش مال تو عزیزم)))) چیشد؟ ها؟!

فکر کنین بغل باشه، تو تاریکی ماشین باشه، بارون هم بیاد)

ژاژائو زاویه سکسی درستو آموزش میده ولی به دلایلی در نهایت ما پخش زمین میشیم🤨
+1
ژاژائو زاویه سکسی درستو آموزش میده ولی به دلایلی در نهایت ما پخش زمین میشیم🤨

زهرمار زهرمارررررشاشنشمشکسک

این همه شیرینی به جا نیست واقعا)
+1
این همه شیرینی به جا نیست واقعا)

They were made for each other.
+1
They were made for each other.

الان جیغ میزنم

دارین چیکار میکنین؟ منظورتون چیه؟)
+1
دارین چیکار میکنین؟ منظورتون چیه؟)

آروم پیش برید لطفا)
+1
آروم پیش برید لطفا)

کاش میتونستم این ور رفتنای ژاژائو با صورت شی‌شی رو هضم کنم)))

مثلا سرتو بکن تو گردنش چانگشی

جایگاه همیشگی دستای شی‌شی)

my cutie boys)
+1
my cutie boys)

شی‌شی جلوتر هم راه داری برو)))
+1
شی‌شی جلوتر هم راه داری برو)))

از شدت قشنگی نگاشون دلم میخواد گریه کنم🙂😭
+1
از شدت قشنگی نگاشون دلم میخواد گریه کنم🙂😭

مردم😭😭😭

وقتی میگم پسربچن :

خیلی خوشگلن در نتوانسترین حالت ممکنم)
+1
خیلی خوشگلن در نتوانسترین حالت ممکنم)