ch
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

前往频道在 Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

显示更多
未指定国家未指定类别
1 110
订阅者
+324 小时
-357
-9930
帖子存档
من چرا نباید اون فتوکارت رو داشته باشم؟)
+1
من چرا نباید اون فتوکارت رو داشته باشم؟)

شی‌شی میگه همین الان دستم رو نگه داشت.. باعث افتخاره.. هاها همش مال تو عزیزم)))) چیشد؟ ها؟!

فکر کنین بغل باشه، تو تاریکی ماشین باشه، بارون هم بیاد)

ژاژائو زاویه سکسی درستو آموزش میده ولی به دلایلی در نهایت ما پخش زمین میشیم🤨
+1
ژاژائو زاویه سکسی درستو آموزش میده ولی به دلایلی در نهایت ما پخش زمین میشیم🤨

زهرمار زهرمارررررشاشنشمشکسک

این همه شیرینی به جا نیست واقعا)
+1
این همه شیرینی به جا نیست واقعا)

They were made for each other.
+1
They were made for each other.

الان جیغ میزنم

دارین چیکار میکنین؟ منظورتون چیه؟)
+1
دارین چیکار میکنین؟ منظورتون چیه؟)

آروم پیش برید لطفا)
+1
آروم پیش برید لطفا)

کاش میتونستم این ور رفتنای ژاژائو با صورت شی‌شی رو هضم کنم)))

مثلا سرتو بکن تو گردنش چانگشی

جایگاه همیشگی دستای شی‌شی)

شی‌شی جلوتر هم راه داری برو)))
+1
شی‌شی جلوتر هم راه داری برو)))

از شدت قشنگی نگاشون دلم میخواد گریه کنم🙂😭
+1
از شدت قشنگی نگاشون دلم میخواد گریه کنم🙂😭

وقتی میگم پسربچن :

خیلی خوشگلن در نتوانسترین حالت ممکنم)
+1
خیلی خوشگلن در نتوانسترین حالت ممکنم)