es
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Ir al canal en Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
515
Suscriptores
Sin datos24 horas
+187 días
+9930 días
Archivo de publicaciones
اجی از بچه های اینجا کسی پرستاری دکتری چیزی هست من پنج شنبه ظهر گلوم درد گرفت شبش ابریزش و دماغم گرفت بعد شروع کردم قرص سرما خوردگی و شربت اسنا خوردن جمعه گلو دردم دیگ خوب شد ابریزشمم الان خوب شده فقط صدام مونده(لازم به ذکره بگم گوش شیطون کر زیاد بی حال نبودم کلا) بعد الان هرکاری میکنم صدام خوب نمیشه میخوام سرم بزنم دکتر چی باید بریزه تو سرم ک تا دوشنبه خوب بشم؟

sticker.webp0.18 KB

عزیزم اگه کرجی بیمارستان ما تشریف بیارید طلافروشی هم دارن

https://t.me/sabajingili/4434 که در هر دو صورت قراره بگا بری

آجی ولی جدی یه چیزی پرتوقع نیستی اون پسره اونجوری که باید دربند تو نیست فدای سرت خاک تو سرت بی لیاقتش ❤️

اره اجیا خوبم ❤️ نه کرج

شما زنجانی؟ اینجا یکی لاستیکش ترکید آخه دیدم یه دختره تو خیابون صراط

https://t.me/sabajingili/4431 این یکیو واقعا خیلی حق داری آدم وقتی توجه لازمی که میخواد و از طرفش نگیره خیلی دلگیر میشه حالا خوبی آجی اتفاقی که نیوفتاد برات؟

ایشالا منم یه کار خوب پیدا کنم که بمونم تهران

ای خدااا عزیزمممم چقد خوشحال شدم خسته نباشیی🩷

آجی یادته یبار تو ناشناس بله گفتم همینطوری رندوم رفتم مصاحبه کاری گفتی نتیجه شو بگو؟ الان از سرکار بهت پیام میدم از وسط این ماه دارم میام و استخدام شدم🥹💛

دوحالت داره یا خیلی خونسرده یا تو واسش مهم نیستی

من از پسری که زیاد نگران نمیشه بدم میاد

sticker.webp0.18 KB

بچه ها واقعا ناراحتم دیشبم رفته بودم بیرون و لاستیک ترکید اونقدر که باید نگرانم نشد نمیدونم واقعا… شاید من پر توقعم منتهی برگشتم میگه رفتی دوراتو زدی غراشو برای ما اوردی 🥺

https://t.me/sabajingili/4426 ببین ما هم نمیگیم قراره بره کاری کنه ببخشید میگیم گوه خورده رو حرفت حرف زده بچه ها من الان مامانم به بابام میگه اینجا رو نمیریم میگه باشه نمیریم. این پسربچه ها چین اه بزن پارش کن آجی

https://t.me/sabajingili/4426 آجی می‌دونم واقعا سخته ولی تو حرفتو زدی بهش هم گفتی که ناراحت شدی از این قضیه بقیش پای خودشه همین رفتارش میتونه خیلی چیزا رو برای تو روشن کنه بعد واقعا هم ۶ ماه تازه اول راهید که همو بشناسین

ای کله پوک

sticker.webp0.18 KB