Saba's jingilis
前往频道在 Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
显示更多未指定国家未指定类别
515
订阅者
无数据24 小时
+187 天
+9930 天
帖子存档
اجی از بچه های اینجا کسی پرستاری دکتری چیزی هست
من پنج شنبه ظهر گلوم درد گرفت شبش ابریزش و دماغم گرفت بعد شروع کردم قرص سرما خوردگی و شربت اسنا خوردن جمعه گلو دردم دیگ خوب شد ابریزشمم الان خوب شده فقط صدام مونده(لازم به ذکره بگم گوش شیطون کر زیاد بی حال نبودم کلا) بعد الان هرکاری میکنم صدام خوب نمیشه میخوام سرم بزنم دکتر چی باید بریزه تو سرم ک تا دوشنبه خوب بشم؟
آجی ولی جدی یه چیزی
پرتوقع نیستی
اون پسره اونجوری که باید دربند تو نیست
فدای سرت خاک تو سرت بی لیاقتش ❤️
https://t.me/sabajingili/4431
این یکیو واقعا خیلی حق داری
آدم وقتی توجه لازمی که میخواد و از طرفش نگیره خیلی دلگیر میشه
حالا خوبی آجی اتفاقی که نیوفتاد برات؟
آجی یادته یبار تو ناشناس بله گفتم همینطوری رندوم رفتم مصاحبه کاری گفتی نتیجه شو بگو؟
الان از سرکار بهت پیام میدم
از وسط این ماه دارم میام و استخدام شدم🥹💛
بچه ها واقعا ناراحتم
دیشبم رفته بودم بیرون و لاستیک ترکید اونقدر که باید نگرانم نشد
نمیدونم واقعا…
شاید من پر توقعم
منتهی برگشتم میگه رفتی دوراتو زدی غراشو برای ما اوردی 🥺
https://t.me/sabajingili/4426
ببین ما هم نمیگیم قراره بره کاری کنه
ببخشید میگیم گوه خورده رو حرفت حرف زده
بچه ها من الان مامانم به بابام میگه اینجا رو نمیریم میگه باشه نمیریم. این پسربچه ها چین اه بزن پارش کن آجی
https://t.me/sabajingili/4426
آجی میدونم واقعا سخته
ولی تو حرفتو زدی
بهش هم گفتی که ناراحت شدی از این قضیه
بقیش پای خودشه
همین رفتارش میتونه خیلی چیزا رو برای تو روشن کنه
بعد واقعا هم ۶ ماه تازه اول راهید که همو بشناسین
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
