es
Feedback
screen

screen

Ir al canal en Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
536
Suscriptores
+724 horas
+507 días
+5030 días
Archivo de publicaciones
حتما

میشه یچیزی بگم ل ط ف ا

اومدم یه چیزی بگم ولی بازم از اسپویل کردن ترسیدم

میبینید؟ پا به سن گذاشته شجاع شده

:)))

آره کمک جیک به هیسونگ خیلی بیشتر از چیزیه که حتی خودشون فکر میکنن

یه جورایی خیلی از دیالوگ‌های قبل و بعدش رو بخاطر رسیدن به این جمله نوشتم

اولین دیالوگی‌ هم بود که توی این قسمت به ذهنم رسید

خیلی تلاش کردم که همینطور باشه و خیلی خوشحالم که اینجوری میبینیش

واقعیتش من اولین بار نفهمیدم چطوری یهویی وارد چنلت شدم، ولی الان وقتی به خودم میام می‌بینم برای چندمین بار دارم این آی‌یو رو می‌خونم و واقعاً عاشقشم. طوری که من دوساعت با برادرم میجنگم که خفه خون بگیره دوباره بگیرم کل چپتر هاشو بخونم😭😭😭 همه‌ی شخصیت‌ها توی یه دنیای واقعی‌ان که با مشکلات خودشون درگیرن، و همین درگیری‌هاشونه که باعث میشه انقدر واقعی و قابل لمس باشن و واقعا خوشم اومد. اون جمله‌ی تو همیشه وقتی انتظارش رو ندارم به عنوان یه نجات‌دهنده پیدات میشی، جیک واقعاً خیلی سنگین بود و خیلی توی ذهنم موند (هرچه زودتر فرنچ کیس لطفا🙏🏻🙏🏻🙏🏻) اینکه جیک تونست با حرف‌هاش هیسونگ رو برگردونه به خودش و دوباره کنار هم مچ بشن و با بقیه بازی رو جلو ببرن، تو دلم گفتم ایول بلاخره مچ شدن هیسونگ کنار جیک داره از اون فروپاشی‌های روانی رد میشه و واقعاً خوشحالم که یه نفر کنارش هست. یه وقتایی هم با خودم فکر می‌کنم چرا من هم همچین گروه دوستی‌ای ندارم، یا چرا هیچ‌وقت اون آدمی رو ندارم که اینقدر بی‌قید و شرط حواسم بهش باشه و حواسش بهم باشه چون واقعا منظورت چیه از جمله‌ی از یک خون و رگ و ریشه نیستیم، ولی خانواده‌ایم؟!؟! نیکی هم مثل همیشه با طنزش باعث میشه کل فضا سبک‌تر بشه و واقعاً شخصیتش فوق‌العاده‌ست حس می‌کنم ۴۰/۵۰ درصد دوباره خوندنم اینکه بشینم دوباره دیالوگ های نیکی رو بخونم و قهقهه بزنم. یونجون و بومگیو هم خیلی جالب بودن، مخصوصاً ری‌اکشن یونجون.. پیرمردمون جسور تر از این حرفاس.. سونو هم خیلی تحت فشار بود و به نظرم واقعاً نیاز داره یکی کنارش باشه و آرومش کنه نازی نازی. جونگوون هم حس می‌کنم یه چیزهایی نسبت به جی داره، ولی یا هنوز مطمئن نیست یا نمی‌خواد قبولش کنه یا حتی ازش می‌ترسه. گذشته‌ش هم خیلی برام کنجکاوی‌برانگیزه. هیسونگ و جیک هم که واضحاً خیلی به هم اهمیت میدن، حتی وقتی انکارش می‌کنن، باز هم معلومه. و سونگهون.. به نظرم یکی از پیچیده‌ترین و شکسته‌ترین‌هاست و واقعا درکش می‌کنم با وجود اینکه زیاد راجبش جزئیات نمیدونیم. فکر می‌کنم دوستی‌ش با هیسونگ براش خیلی مهم بوده، حتی اگر هنوز همه‌چیز روشن نباشه. ولی حس می‌کنم یه بار سنگین روی دوشش هست و هنوز کامل نمی‌دونیم چی شده. در کل دوست دارم هیسونگ و سونگهون بالاخره با هم حرف بزنن و همه‌چیز رو شفاف کنن، چون هر دوشون انگار نیاز دارن از این حالت دربیان. قربونت برم حتما ادامه بده:)))😭😭😭😭

چشم عزیزدلم

توروخدا چپتر بعدی زودتر خیلی ناز بود

حست خیلی بامزه‌ست ممنونم

چقدر نانانقپابنیوسخسمیخی

sticker.webp0.14 KB

حسم نسبت به این پارت

شما باهم بحث کنید من که در هر صورت کار خودمو می‌کنم بهتون هم لو نمی‌دم که اذیتم نکنید

اگر بخوای سونکیش کنی تمام این استریت دلقک بودن نیکی هدر میره به نظرم بعد از مکالمه عمیق سونسون خیلی کاپل خوبی ازشون در میاد

https://t.me/cytir/3530 سونسون بیشتر میاد واقعا:)))