es
Feedback
screen

screen

Ir al canal en Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
536
Suscriptores
+724 horas
+507 días
+5030 días
Archivo de publicaciones
https://t.me/cytir/3528 پونننننصد هزار و نود نه امتیاز مثبت برای انون

دیسلایک بزرگ

نیکی و ایروها.

هر جوری باشه من خوشحال میشم قشنگم

https://t.me/cytir/3511 اتفاقا حس میکنم نمیتونم خوب احساسم رو ابراز کنم:)

شب بیاید حرف می‌زنیم

https://t.me/cytir/3507 من آماده ی این بحث هستم واقعاً بستی.

باورم نمیشه یه نفر هنوز هیتر سونگهونه

چه جمله نازی بمیرم

:(

وای این پارت خیلی خوب بود؟؟؟ اینکه میبینم هیجیک کم کم دارن برای همدیگه مهم میشن به اندازه ای که ارزوهاشون برای همدیگست خوشحال میشم اونجایی که هیسونگ حرف میزد و جیک گیگل میکرد بهترین بود😭 سونگهونو کاش بفهمم و کاش گند نزنه به حال خوب هیجیک🫷🏻 کلی منتظرم از هیجیک لاس های بیشتری بگیرم خسته نباشی نویسندهه

فقط تو از این قضاوت من در امان میمونی

خواستم بگم الان بهم میگی تا دیروز از سونگهون متنفر بودید ولی من از روز اول سونگهون رو دوست داشتم پس بهم تهمت بیجا نزنید-

منم عاشق ماشق شماا، کاری نمی‌کنم که

خاله ممنون که انقد ناز مینویسی واقعا از ته دلم با تمام لحظه هاش میخندم وای عاشق ماشقت

هر موقع از کسی متنفر بودید اینو براش بفرستید بگید با بیشترین ولوم گوش بده

https://t.me/cytir/3466 بنظرم این وویسو تو اتاق فرارا پلی کنیم

خیلی امار ۵۰۰ رو دوست دارم نمی‌دونم چرا.

وای منم وقتی دیدمش با خودم خوندمشیوثهیمیخسمص

I'm going back to 505
I'm going back to 505