es
Feedback
screen

screen

Ir al canal en Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
527
Suscriptores
+1024 horas
+187 días
+1830 días
Archivo de publicaciones
نه صبر کنید چنلا موند‌.

خب بچه‌ها تمام انون‌ها از دیشب تا اینجارو جواب دادم، بقیه صحبت‌هامون بمونه برای بعداااا

این واقعاً ایده خیلی خوبیه؟ خصوصا بعد از اون انون دیشب

یکم دیر رسیدم ولی دوباره باید بگم که بهت خیلی افتخار میکنم و خب چپترت خیلیی خوب بود مخصوصا اگه با اهنگ sailor بخونیش

حالا نمی‌دونم بازم

در هر صورت هم به نظرم نیکی سینگلش جالب‌تره

نه نمیشه میگن شیپ کردی و این داستانا

https://t.me/cytir/3610 من فکر کردم قراره با ایروها کاپلشون کنی یعنی چی

این که از تیمت بری خیلی تجربه سختیه واقعاً

من از اول با اینکه فقط داشتیم بلایی که سونگهون سر هیسونگ آورده بود رو می‌دیدیم دلم برای سونگهون سوخت..

منم همینطور.

https://t.me/cytir/3466 دو متر پریدم.🙏

حتما

میشه یچیزی بگم ل ط ف ا

اومدم یه چیزی بگم ولی بازم از اسپویل کردن ترسیدم

میبینید؟ پا به سن گذاشته شجاع شده

:)))

آره کمک جیک به هیسونگ خیلی بیشتر از چیزیه که حتی خودشون فکر میکنن

یه جورایی خیلی از دیالوگ‌های قبل و بعدش رو بخاطر رسیدن به این جمله نوشتم

اولین دیالوگی‌ هم بود که توی این قسمت به ذهنم رسید