es
Feedback
Jimmy Neutron

Jimmy Neutron

Ir al canal en Telegram

سلام برسون اگه دیدی مث من جیمی نوترونم جینیسم بچه‌ی خوبِ خونواده شیفته یادگیری (الکی مثلا برنامه‌نویسم) چرندیات بدردبخور: @GoodBrosComminuty اگه شیطون گولت زد و خواستی پیام بدی: https://t.me/HidenChat_Bot?start=6141247471

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
1 504
Suscriptores
+2624 horas
+807 días
+32530 días
Archivo de publicaciones
ما چقدر از آنچه نشان می‌دادیم طفلکی‌تر بودیم.

بابات پارت می‌کنه پسر همسایه.
بابات پارت می‌کنه پسر همسایه.

گمونم امروز زیاد گناه کردم، امشب کفشم تو هیئت گم شد.

یه کسایی تو بیوشون زدن 💍 که 😂.

گل ازبکستان شبیه گلایی بود که توی PES می‌زدم وقتی ۱۲ سالم بود.

استاد اگه اینقد که روی تقلب کردن من با هوش مصنوعی پیگیر و حساس بودی روی بچه‌هات حساس بودی در آینده تبدیل به انگل اجتماع نمی‌شدن.

خخخ نوب.

انگار قرار نیست بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر.

چجوری همیشه خوشگل و سرحال و قبراغید؟ من بعد از دو ساعت کار کردن شبیه نفس اماره می‌شم.

امتحان:
امتحان:

من اگه یه روز بت بزنم:
من اگه یه روز بت بزنم:

کاش امشب منم تموم می‌شدم.

No matter how many fish in the sea, it’d feel so empty without me.

آدم نامه هم می‌خواد بده باید ادا اصول توش حفظ بشه. اینجا حافظ ادا اصول شما در زندگیه.

•نامه‌هایی که می‌خواین هدیه بدین رو، با تم و علایق شخصی‌تون، و یا حتی تصویر نقاشی‌شده‌ی خودتون رو، از استودیو نامه‌ها سفارش ب
+3
•نامه‌هایی که می‌خواین هدیه بدین رو، با تم و علایق شخصی‌تون، و یا حتی تصویر نقاشی‌شده‌ی خودتون رو، از استودیو نامه‌ها سفارش بدین. یک پکیج کامل شخصی‌سازی شده با تمام علایقتون🎀🤍 استودیو نامه‌ها: https://t.me/letterstudio ⭐️

این روزا من نه آنلاینم نه برخط، بلکه ته خطم.

‏بنظرم اینکه همه چیو به همه نگی یه مهارت خفنه.

باز خداروشکر لای این همه بدبختی چایی هست.

آقا یه آفساید ما رو نجات داد. - لوکاکو

بیرانوند با خبر فیک بسته شدن تنگه چنین کرد، وای بحال این که یه کشتی مصری رو بزنیم. خودش یه گلم می‌زنه برامون.