ar
Feedback
Jimmy Neutron

Jimmy Neutron

الذهاب إلى القناة على Telegram

سلام برسون اگه دیدی مث من جیمی نوترونم جینیسم بچه‌ی خوبِ خونواده شیفته یادگیری (الکی مثلا برنامه‌نویسم) چرندیات بدردبخور: @GoodBrosComminuty اگه شیطون گولت زد و خواستی پیام بدی: https://t.me/HidenChat_Bot?start=6141247471

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 434
المشتركون
+524 ساعات
+387 أيام
+29430 أيام
أرشيف المشاركات
دو بار دیگه بیاد تهران، سپاه خودش پل ها رو منفجر می‌کنه

از دود و گرد و خاک ناشی از انفجار خسته‌ست، میاد یکم دود اگزوز بخوره جون بگیره.

فک کن هم برنج پاکستانی ارزون داشته باشی هم بمب اتم هم انتحاری هم با افغانستان جنگ داشته باشی ولی هر روز با ماشین بیایی به دومین شهر آلوده جهان.

نمی‌دونی تو که عاشق نبودی.

چجوری بگم؟ انگار شبا تو خواب یکی منو با بیل می‌زنه.

قدرت رسانه:
قدرت رسانه:

صداوسیما باید مصر رو تهدید کنه که اگه بهمون گل بزنن سال بعدی یوزارسیف روی نیل سد بزنه، برای زلیخا هم حکم ابد ببره.

تا دیروز بهش می‌گفتید دعانویس، حالا شد پرامپ‌اینجینیر؟

مجلس این همه مدت تعطیل بود هیچی فرق نکرد، دیدین چه بدردنخوره؟ به لیاخوف زنگ بزنید بیاد به توپ ببندنش.

-2147483648_-210025.webp1.40 KB

دلم یه جیب پرپول و یه مغز تعطیل می‌خواد؛ دقیقا عین اینایی که رفتن روسیه دندون‌پزشکی بخونن.

Repost from N/a
باز خداروشکر ترامپ پل‌ها رو نزد میتونیم ازش استفاده کنیم خودمون رو پرت کنیم‌ پایین.

ما از آنچه فکر می‌کردیم بگارفته‌تر بودیم.

متوجه شدم که چقدر کم در بدنم زندگی می‌کنم و چه بسیار در ذهنم.

نمی‌دونی تو که عاشق نبودی.

یه فیلمه بود اسمش یادم نیست دختره در حال گریه به پسره گفت من نمیتونم باهات باشم تو یه قاتلی و از این راه پول درمیاری تو به من دروغ گفتی تو یه پست فطرتی تو یه لجنی پسره گفت: من هر آشغالی بودم ولی با تو خوب بودم.

فقط خاک بر سر کسایی که رفاقتاشونو بخاطر این حزب‌بازی و جناح‌بازیا خراب می‌کنن.

من نه در حزب خاصی‌ام نه پیرو مکتب خاصی، طبق اخبار اوپن سورسی که می‌بینم حرف می‌زنم. اگه منو به فرقه خاصی چسبوندید اون فحش ناموسی کنارشم به خودتون بچسبونید.

دوستان من واقعا رند سیاست نیستم، اینقد نیاید ناشناس کصشر تفت بدید، این حرفا و اعمال من و شما در هیچ‌جای تاریخ و سیاست پشیزی ارزش نداره، بخاطر تصمیمات سیاسی مقامات کشورتون اینقدر حرمتا رو نشکنید.

اینم شعورتون