Jimmy Neutron
الذهاب إلى القناة على Telegram
سلام برسون اگه دیدی مث من جیمی نوترونم جینیسم بچهی خوبِ خونواده شیفته یادگیری (الکی مثلا برنامهنویسم) چرندیات بدردبخور: @GoodBrosComminuty اگه شیطون گولت زد و خواستی پیام بدی: https://t.me/HidenChat_Bot?start=6141247471
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 434
المشتركون
+524 ساعات
+387 أيام
+29430 أيام
أرشيف المشاركات
1 434
Repost from پڕۆدکشن || یٰس🎒
فک کن هم برنج پاکستانی ارزون داشته باشی هم بمب اتم هم انتحاری هم با افغانستان جنگ داشته باشی ولی هر روز با ماشین بیایی به دومین شهر آلوده جهان.
1 434
صداوسیما باید مصر رو تهدید کنه که اگه بهمون گل بزنن سال بعدی یوزارسیف روی نیل سد بزنه، برای زلیخا هم حکم ابد ببره.
1 434
مجلس این همه مدت تعطیل بود هیچی فرق نکرد، دیدین چه بدردنخوره؟ به لیاخوف زنگ بزنید بیاد به توپ ببندنش.
1 434
دلم یه جیب پرپول و یه مغز تعطیل میخواد؛ دقیقا عین اینایی که رفتن روسیه دندونپزشکی بخونن.
1 434
Repost from N/a
باز خداروشکر ترامپ پلها رو نزد میتونیم ازش استفاده کنیم خودمون رو پرت کنیم پایین.
1 434
یه فیلمه بود اسمش یادم نیست دختره در حال گریه به پسره گفت من نمیتونم باهات باشم تو یه قاتلی و از این راه پول درمیاری تو به من دروغ گفتی تو یه پست فطرتی تو یه لجنی پسره گفت: من هر آشغالی بودم ولی با تو خوب بودم.
1 434
من نه در حزب خاصیام نه پیرو مکتب خاصی، طبق اخبار اوپن سورسی که میبینم حرف میزنم. اگه منو به فرقه خاصی چسبوندید اون فحش ناموسی کنارشم به خودتون بچسبونید.
1 434
دوستان من واقعا رند سیاست نیستم، اینقد نیاید ناشناس کصشر تفت بدید، این حرفا و اعمال من و شما در هیچجای تاریخ و سیاست پشیزی ارزش نداره، بخاطر تصمیمات سیاسی مقامات کشورتون اینقدر حرمتا رو نشکنید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
