es
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Ir al canal en Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
251
Suscriptores
+124 horas
+367 días
+3630 días
Archivo de publicaciones
ایول مادرای لبنانی رو باید اینجوری گایید

داش من جات بودم چنلم دلیت میکردم

امید وارم کشته شده باشه

Repost from ThugTales 🌽🎒
لحظه ترور نافرجام کوموتان خاقان

ایول حزب‌الله رو باید اینجوری گایید

🚨حمله اسرائیل به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری @BLUEGUARD_NEWSS

داش امید کوهه اطلاعاته ها مسخره میکنی؟ میدونی دومین پادکست بزرگ سیاسیه یوتویوب فارسیه؟ میدونی تو جزایر قناری زندگی میکنه؟ میدونی چقدر بیزنس داره؟ میدونی ۵۷۶۷۸۷ بار زندان رفته؟

بحث اینه که هنوز هیچی معلوم نیست اخه نگا کن بسیجی چندبار گاییده شده اما هنوز امید داره چرا ما نباید داشته باشیم با این همه موفقیت

از تو دیگه انتظار نداشتم

اره والا

آخرین سخنان موشک تاماهاک قبل از برخورد به میناب

مشتی فکرشو کن چقدر ترامپ بی‌غیرتی کرده تو توافق که مکرونه کاکولد در اومده گفته ریدی با این توافقت

من جولانی رو انتخاب میکنم چون باهوش تر بود و اومد طرف غرب و خودشون کشتن نداد

حداقل این نعیم قاسم خارکسه نرفت مثل قالیباف با قاتل رهبرش صلح کنه

عاقبت:

خب اقا نعیم پس با آتش بس مخالفت میکنی ها😈😈

آقای قالیباف کمک من نمیتوانم تنگه را ببندم
آقای قالیباف کمک من نمیتوانم تنگه را ببندم

از محدود عموهایی که برامون مونده

‏مارک لوین، مجری و تحلیلگر مشهور فاکس‌نیوز: جمهوری اسلامی مرده است و دونالد ترامپ آنرا زنده نخواهد کرد چون این حکومت برای امنیت آمریکا و جهان و مردم ایران خطرناک است. ‏جمهوری اسلامی حق ندارد کنترل تنگه هرمز و عبور نفت‌کش‌ها را از این آبراه بین‌المللی در دستش بگیرد، هشت کشور دیگر خلیج فارس هم از همین تنگه استفاده می‌کنند و آنها هم به اندازه ایران حق دارند؛ تغییر رژیم در ایران اتفاق نیافتاده، پرزیدنت ترامپ تا یکی دو هفته دیگر با شکست مذاکرات پاکستان که در جریان آن جمهوری اسلامی باید بطور کامل تسلیم آمریکا شود. ‏حملات کوبنده به رژیم ایران را از سر خواهد گرفت تا این رژیم بطور کامل نابود شود و سپس با روی کار آمدن یک‌ دولت موقت برای دوران گذار، مردم ایران می‌توانند رژیم آینده کشورشان را خودشان انتخاب کنند، به ما آمریکایی‌ها ربطی ندارد که مردم ایران شاه میخواهد یا پسر شاه یا ملکه یا جمهوری با هر رژیم دیگری. ‏ما بخاطر منافع و‌ امنیت خودمان و خطر سلاح هسته‌ای نباید بگذاریم جمهوری اسلامی بماند. 👑 @Pahlavii_News

ممد دد بس کن خواهش میکنم🙏🙏🙏