es
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Ir al canal en Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
245
Suscriptores
+1024 horas
+317 días
+3130 días
Archivo de publicaciones
(بهترین چیز برای معرفی)

بعععععععععععع

داش خیلی زود با این حقیقت تلخ روبروش کردی الان اگه بره خودکشی کنه خونش گردن توعه ها

بسه بسه جورج دبلیو بوش نیستی

Repost from Minas Tirith
کانال ۱۴ اسرائیل نقل قول‌های اختصاصی (ادعایی) از احمد وحیدی، فرمانده سپاه پاسداران، خطاب به مقامات ارشد ایران را منتشر کرد: «ما رئیس جمهور ترامپ را به زانو درآوردیم. ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. طبق معمول، غرب احمق فکر می‌کند که در عوض چیزی از ما دریافت می‌کند، که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد.» «هدف ما در حال حاضر این است که آمریکایی‌ها را در تنگنا قرار دهیم. هرگونه تخلف، هر چقدر هم کوچک، به ما اجازه می‌دهد که تهدید به بستن تنگه هرمز کنیم و ترامپ و مردمش با هر چیزی موافقت خواهند کرد.» «ترامپ فکر می‌کند پولی را که به ما می‌دهد صرف خرید کالاهای آمریکایی خواهیم کرد. این هرگز در طول عمر ما اتفاق نخواهد افتاد.» «حالا باید به آمریکایی‌ها بفهمانیم که اسرائیل بازیگر بد خاورمیانه است. هدف این است.» «از هیچ چیز دست نکشید. تهدید کنید. و در صورت لزوم، از مذاکرات کناره‌گیری کنید.» @Minas_Tirith2024

غذای مورد علاقه ی عرازش

نوچ نوچ نوچ نفت در برابر غذا مال صدام بود اینجا نفت در برابر کیره

یا زرتشت ناموس دشمن از پشت (باشگاه بدنسازی پیت هگستم‌ که تازه چنل زده بود)

این رو چک خواهیم کرد

حالا که همه یکی شدین برین تو یوتیوب cpr و مانوور heimlich رو یاد بگیرین حداقل تئوری حتما یه روز بدرد میخوره کمتر کیرانی میشین یکم

الان فکر میکنی ممبر های خاورمیانه و جعفر میان کامنت میزارن لواط میکنن ؟ فععععک نکنم

آهان راستی یه برتری اینجا نسبت به جبهه های پراکنده اینجا بخش کامنت داره دیگر نیازی به ناشناس نیست

Mensaje de voz00:34

نظرتونه اینجا بشه " ایالات جبهه متحده " ؟

دهه هفتادیی که دختر بی حجاب میبینه

گزینه ی چهار ترامپی که اورانیم دیده

صدرصد دهه شصتی

دوستان برای افزایش ممبر های چنل خواهشا لینک چنل رو همگی تو چنل هاتون بزارید تا دوستان جوین بشن

جبهه الواحده