es
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Canal cerrado

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
207
Suscriptores
-124 horas
-17 días
-130 días
Archivo de publicaciones
چسب بزنید

اقا تموم ممومه

Repost from L

⭕️ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل، گفت: «ما نمی‌توانیم تخریب خانه‌ها در جنوب لبنان را متوقف کنیم. نمی‌توانیم متوقف شویم؛ به هیچ وجه. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم ساکنان جنوب لبنان بازگردند. ... حتی اگر ترامپ مخالف باشد، باید به کنترل این منطقه ادامه دهیم. ما یک کشور مستقل هستیم.» ⭕️بن‌گویر همچنین افزود: «ما باید به عملیات در لبنان ادامه دهیم. باید مستقل بمانیم. ما ترامپ را دوست داریم، اما توافقی را که او امضا کرده نمی‌پذیریم و باید مسیر خودمان را ادامه دهیم.»

🔴 #خبر_فوری هم اکنون رسانه های حزب‌الله: شهر استراتژیک و مهم حداثا در جنوب لبنان دقایقی پیش به صورت کامل سقوط کرد، نیرو های اسرائیلی مرکز شهر را تصرف کردند و در حال تخریب خانه ها می‌باشند.

⭕️بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، در مخالفت آشکار با مواضع ترامپ گفت: «هیچ‌گونه خروجی از لبنان صورت نخواهد گرفت؛ نه تا روز جمعه و نه بعد از جمعه. ما آزادی عمل کامل نیروهای دفاعی اسرائیل را در لبنان حفظ خواهیم کرد.»

وضعیت امپراتور واقعا این چند روز خوب نیست چه بلایی دارین سرش میارین کصکشا @haramsaranetanyahu
وضعیت امپراتور واقعا این چند روز خوب نیست چه بلایی دارین سرش میارین کصکشا @haramsaranetanyahu

دبیرکل ناتو: من از توافق ترامپ و ایران بسیار استقبال می‌کنم. اقدام آمریکا در جلوگیری از تهدید ایران مجهز به سلاح هسته ای و همچنین تضعیف توانایی موشک های بالستیک آن، امنیت همه ما را افزایش می‌دهد.

بر اساس کزارش‌ها روستای برعشیت به طور کامل به اشغال ارتش اسرائیل درآمده و دو نیروی حزب‌الله نیز به اسارت گرفته شدند.

⚜طبق داده‌های ردیابی AIS ، سه نفتکش ایرانی از بندر چابهار حرکت کرده و بدون هیچ توقفی از خط محاصره ایالات متحده عبور کرده‌اند. ⚜این خروج‌ها در حالی انجام شده که گزارش‌ها حاکی از آن است که آمریکا اجازه بازگشت مجدد نفت ایران به بازار جهانی را صادر کرده است.

🔴 #خبر_فوری گزارش های محلی در لبنان از حملات هوایی در نبطیه، پایتخت حزب الله در جنوب لبنان خبر می‌دهند.

🔴 #خبر_فوری وبسایت خبری سمافور: مارکو روبیو، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی دولت ترامپ، با انعقاد یادداشت تفاهم نامه با ایران مخالفت کرده و هیچ اظهار نظری درباره رسیدن به توافق با ایران نمی‌کند، وزیر خارجه آمریکا امیدی به رسیدن به توافق هسته‌ای در مذاکرات با ایران پس از امضای یادداشت تفاهم نامه ندارد و تاکنون درباره امضای یادداشت تفاهم نامه با ایران کاملاً سکوت کرده است.

🔴همین امشب میتونیم به روسیه حمله کنیم! فرمانده نیروی هوایی آلمان اعلام کرده است که در صورت وقوع درگیری با روسیه، ناتو به کالینگراد، شبه‌جزیره کولا، سنت پترزبورگ و دریای سیاه حمله خواهد کرد. او در مصاحبه‌ای با دیلی تلگراف ادعا کرده است که آلمان آماده است تا «از امشب» با روسیه بجنگد.

جی دی ونس: اگر دونالد ترامپ به عنوان رهبر ایران هم انتخاب می‌شد، دموکرات‌ها همچنان می‌گفتند که ایالات متحده جنگ را باخته است.

🔴 #خبر_فوری خبرگزاری تسنیم: یک ارزیابی اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد: ایران ممکن است در پی حملات اسرائیل به لبنان، بدون هشدار قبلی یک حمله غافلگیرانه علیه اسرائیل در روز های آینده انجام دهد.

🇺🇸سناتور لیندسی گراهام: من فکر نمی‌کنم شما در ایران رهبر باشید مگر اینکه به جنبشی که توسط آیت‌الله در سال ۱۹۷۹ ایجاد شده است، اعتقاد داشته باشید — که هدف آن تصفیه اسلام، نابودی دولت اسرائیل و بیرون راندن غرب از خاورمیانه است. اگر آن‌ها تمایل خود را برای ساخت سلاح هسته‌ای کنار گذاشته‌اند، که فکر می‌کنم از آن استفاده کنند، این تغییر بزرگی در خاورمیانه خواهد بود. با این حال، آن‌ها می‌توانند این اهداف را داشته باشند ولی به آن‌ها عمل نکنند. می‌توان آن‌ها را در یک جعبه قرار داد. فکر می‌کنم رئیس‌جمهور بیشتر از هر رئیس‌جمهوری از سال ۱۹۷۹ تهدیدی که ایران برای جهان ایجاد می‌کند را خنثی کرده است.

🔴 #خبر_فوری انفجار های مهیب در جنوب لبنان، گزارش های محلی از شلیک گسترده تانک های اسرائیلی و درگیری شدید با نیرو های حزب الله در تلاش برای پیشروی در جنوب لبنان.

عقل قدرتمند ترین مرد روی زمین
عقل قدرتمند ترین مرد روی زمین

سکولار دموکراسی چیست فاجعه ای ترسناک که کسی از آن صحبت نمیکند

ونس: اگر ایران بخواهد حزب الله را تامین مالی کند ما اجازه نخواهیم داد اموال مسدود شده به دستشان برسد.