es
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Canal cerrado

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
223
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
-130 días
Archivo de publicaciones
تحلیل ما
تحلیل ما

با حرف امشب ترامپ یک تحلیل می‌‌کنند با حرف بعدش، یک تحلیل دیگه. با خبری که معلوم نیست به چه قصدی و از کجا منتشر شده، یک تحلیل می‌کنند و با خبر بعدی که اون هم معلوم نیست از کجاست، یک تحلیل دیگه. یا ساده‌سازی می‌کنند و از سقوط تا عید میگن، یا تبر رو برمیدارن و از ریشه می‌زنند و منکر همه‌چیز میشن. استادان همه‌چیزدان، معتادان به اخبار، معتاد به امیدواهی، معتاد به ناامیدی، شهوت به توجه، شهوت به اولین بودن. هرروز تحلیل، هرروز حرف، هرروز پُست، هرروز ویدئو. امروز رفتن ترامپ به چین رو تحلیل می‌کنند، فردا دربارهٔ اینکه جام‌جهانی مانع جنگ است یا نه. امروز تیتر بزرگ می‌زنند جنگ نزدیک است؟ فردا تیتر بزرگ می‌زنند جنگ پایان یافت؟ و بعد فرضیات خودشون رو کنار هم می‌چینند و منطق براش جور می‌کنند. همون فالگیر‌ها و کف‌بین‌ها و رمال‌های خیابون، حالا داخل شبکه‌های اجتماعی مشغول به کار شده‌اند و هرروز آینده رو پیش‌فروش می‌کنند. بدون ذره‌ای تأمل، بدون اینکه گاهی چیزی به اسم «صبر» هم وجود داره و گاهی تنها کاری که باید انجام داد و تنها کاری که میشه انجام داد، صبر کردنه. برای باخبر بودن از آینده تقلا نکنید، تقلا کردن شما مساوی با گرفتار شدنتون در سیلاب جنگ‌روانی و یک مُشت دروغ و سالاد کلماته. هرچه بیشتر تقلا کنید، بیشتر فریب خواهید خورد.

ارتقای هایمارس به HIMARS FLEX هم رونمایی شد! اینبار نه تنها ظرفیت حمل مهمات مثل AML در پست ریپلای شده دو برابر شده است بلکه ا
ارتقای هایمارس به HIMARS FLEX هم رونمایی شد! اینبار نه تنها ظرفیت حمل مهمات مثل AML در پست ریپلای شده دو برابر شده است بلکه امکان حمل رهگیر های پاتریوت PAC-3 MSE (8 عدد) مشابه لانچر های سامانه اروپایی-آمریکایی MEADS وجود دارد بنابراین میتوان از هایمارس ها هم به عنوان یک لانچر راکتی فوق العاده که بسیار تحرک پذیر، منعطف(حمل انواع موشک و راکت با برد های متنوع) و سبک وزن(امکان حمل با C-130) استفاده کرد و هم در صورت لزوم به عنوان لانچر برای آتشبار های پدافندی پاتریوت یا تحت IFPC عمل کند! تفاوت با AML در این است که ارتقای فعلی باسرنشین بودن را حفظ می‌کند و تفاوت با نسخه فعلی اینکه احتمالا نیازمند تقویت و تغییرات شاسی برای پذیرش سیستم پرتاب جدید که میتواند به جای یک پاد، دو پاد راکت/موشک حمل کند.

سان تزو میگه
سان تزو میگه

هنر جنگ
هنر جنگ

سفیر ایالات متحده در اسرائیل مایک هاکبی: بدون اسرائیل، آمریکا وجود نداشت. ما وجود خود را مدیون آنچه در این سرزمین اتفاق افتاده هستیم.

Repost from L
یه خیار هم بکنن نخست وزیر اسراییل ناموس اینا رو میگاد

دوست عزیز برجام حاصل حماقت دولت معظم اوباما بود و اخر اونی که ازش زد بیرون ترامپ بود نه تندروها ج.ای عزیز تا همین شهریور تو برجام بود و ازش خارج نشد

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء «اسرائیل در دو روز گذشته، پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرده و همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهد. هشدار می‌دهیم که اگر ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را در جنوب لبنان متوقف نکند، باید منتظر پاسخ سختی از سوی ما باشد.»

تمام حرف من

Repost from جنگاوران
🔸 بزرگترین مدافع ایران این روز ها برخی افراد عموما از طیف وسط‌باز میایند تحلیل درباره جنگ ارائه می‌دهند و اصرار دارند بگویند سازمان های ایدئولوژیک یک عملکرد خوبی در این جنگ در مقابل آمریکا داشته اند. برای اینکار اول یک لیست از اهداف استراتژیک برای آمریکایی ها ارائه می‌کنند که البته کاملا من‌دراوردی است. بعد هم علت ناکامی آمریکا در دستیابی به این اهداف را از جان‌گذشتگی و تلاش فلان سازمان های ایدئولوژی محور معرفی می‌کنند. اول از همه این لیست اهدافی که برای آمریکا معرفی می کنید را بگذارید دم کوزه و آبش را بنوشید. اینکه آمریکا و اسرائیل چه ایده آل و رویایی دارند با اهداف مشخص جنگ که در آن باید مشخص کنند حاضرند برای دستیابی به هر هدف چه هزینه ای متقبل بشوند خیلی فرق دارد. کسی که فرق آرزو و هدف استراتژیک جنگی را نمی‌فهمد نباید خود را در مقام اظهار نظر در جایگاه یک کارشناس ببیند. دوم اینکه چرا مغز بعضی ها واقعا به نظر می‌رسد ریسِت شده است؟ همه شما فراموش کردید که درباره خاصیت های جغرافیای ایران و اهمیت های پدافندی آن چه می‌دانستیم؟ بزرگترین مدافع ایران در جنگ اخیر نه پدافندی بود که وجود خارجی نداشت و نه موشک هایی بودند که بازدارندگی‌شان نزدیک به صفر میل می‌کرد. بلکه موقعیت جغرافیایی ایران بود که امتیاز 10 برابری به موقعیت مدافع در این جنگ اهدا می‌کرد. بزرگترین و واضح ترین نمونه این مسئله هم خود تنگه هرمز است. فکر می کنم وسط جنگ از هگزث بود که پرسیدند شما می گویید ایران دیگر نیروی دریایی ندارد پس چطوری تنگه هرمز را بسته اند؟ در پاسخ گفت که چون تنگه است! هرکس یک قایق و یک کلاشنیکف داشته باشد می‌تواند آن را ببندد:) البته واقعا لازم نیست درمورد خصوصیت های جغرافیایی ایران توضیح زیادی بدهیم چرا که همه ما به آن واقفیم، فقط جالب است که یک عده ای این مسائل را فراموش کردند و اکنون چالش هایی که آمریکا با آن مواجه بوده را نتیجه عملکرد بدترین و ناکارآمد ترین سازمان های نظامی که تاریخ بشر به چشم دیده است می‌دانند.

GDP ایران برای مقایسه: 💰 تقریباً ۴۰۰-۴۵۰ میلیارد دلار (nominal) 📊 مقایسه: • نپال: ۴۰ میلیارد (GDP) • ایران: ۴۰۰-۴۵۰ میلیارد (GDP) • یعنی GDP ایران ۱۰ برابر نپال 😎 • ولی سرانه‌شون تقریباً فرقی نداره، چون جمعیت ایران ۸-۹ برابره 🗻 نکته جالب‌تر: • نپال با ۴۰ میلیارد، یه قله داره (اورست) که ۱۰-۲۵٪ GDPش رو تامین می‌کنه • ایران با ۴۰۰ میلیارد، صنایع نفت/گاز/پتروشیمی/خودرو/فولاد داره • ولی نپال با اون GDP کمش، یه برند جهانی داره: "سرزمین اورست" 🏔️ • برند جهانی ایران چیه؟ "برجام"؟ "نفت"؟ 😂 😬 جالبه نه؟ • نپال: ۴۰ میلیارد، قله‌های ۸۰۰۰ متری، شرپا، توریست • ایران: ۴۰۰ میلیارد، دلال، تحریم، بنزین ۳ نرخی هر کدوم یه جور فقیرن ولی نپالی‌ها لااقل خوشبخت‌ترن 😂

اندازه کل GDP ایران قراره بهش پول بدن عجب شاهکاری واقعا

نه ددش مگه تو نمیدونی این جنگ بقای ج.ا تضمین کرد و ابدی شد ؟!!!!

ج.ا کل نیروی دریایی و تنگسیری رو داد تا قیمت نفت برسه به ۲۰۰ تا

Repost from N/a
مشکل اینه از یه دید به قضیه نگاه میکنید نه از دید بزرگتر اینکه جمهوری اسلامی یکی دو سال دیگه نباشه خیلی بهتر از نبودش توی ده سال دیگست چیزی به عمر جمهوری اسلامی اضافه نمیشه جمهوری اسلامی مثل بقیه کشور ها عمر بینهایت داره صرفا با اتفاقات و کارهایی که رقم می‌زنن این بینهایت شروع به عدد گذاری میشه جمهوری اسلامی از پارسال همین موقع ها عمرش از بینهایت رسیده به سال تک رقمی ولی مردم ما اینو نمیبینن چی رو میبینن؟ اینکه ۶۰ روز دیگه اینا هستن چهارماه دیگه هستن شیش ماه دیگه هستن نمیگن قرار بود پنج سال دیگه باشن شاید بگید چرا همچین شصت روز هایی مگه تو روایت های خود شیعیان نیست ابوالفضل رفته بود دنبال آب ، آب پیدا کرد تو همون مسیر گرفتن لولیتاش کردن اینم همینه شما توی خونه خودت توی محل کارت و غیره زندگیت رو میکنی این ۶۰ روز اون پشت پرده سیاست فلانی داره با یکی دیگه یه نقشه میکشه یکی از مخفیگاه شماره سه میره تو شماره پنج اینا همش یه تحرکاته که کمک میکنه به شناخت مرحله جدید

Repost from جنگاوران
قیمت نفت ۴٪ کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسید. قیمت هر بشکه نفت برنت به ۷۹.۸۸ دلار کاهش یافت

اطلاعات اسرائیل مدعی است، رهبر ایران قصد رسیدن به توافق نهایی هسته‌ای ندارد. مقامات معتقدند تهران چارچوب توافق را عمدتاً برای بازگشایی تنگه هرمز و کسب تسهیلات اقتصادی تصویب کرده، نه دادن امتیازات معنادار هسته‌ای. مقامات امنیتی اسرائیل هشدار داده‌اند ایران احتمالاً مذاکرات ۶۰ روزه را طولانی کرده و از این زمان برای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود استفاده خواهد کرد. آنها نگرانند آمریکا درخواست اسرائیل برای بررسی یادداشت چارچوب را به دلیل ترس از نشت اطلاعات رد کرده باشد.

باشه اقا اصلا کودتا شده

عجب اصلاحاتی شده که هیچ کدوم از اینا کنار نرفته تازه قراره ۳۰۰ میلیارد دلار اعراب بدن اورانیومم رقیق شه