es
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Canal cerrado

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
223
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
-130 días
Archivo de publicaciones
Repost from جنگاوران
قیمت نفت ۴٪ کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسید. قیمت هر بشکه نفت برنت به ۷۹.۸۸ دلار کاهش یافت

اطلاعات اسرائیل مدعی است، رهبر ایران قصد رسیدن به توافق نهایی هسته‌ای ندارد. مقامات معتقدند تهران چارچوب توافق را عمدتاً برای بازگشایی تنگه هرمز و کسب تسهیلات اقتصادی تصویب کرده، نه دادن امتیازات معنادار هسته‌ای. مقامات امنیتی اسرائیل هشدار داده‌اند ایران احتمالاً مذاکرات ۶۰ روزه را طولانی کرده و از این زمان برای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود استفاده خواهد کرد. آنها نگرانند آمریکا درخواست اسرائیل برای بررسی یادداشت چارچوب را به دلیل ترس از نشت اطلاعات رد کرده باشد.

باشه اقا اصلا کودتا شده

عجب اصلاحاتی شده که هیچ کدوم از اینا کنار نرفته تازه قراره ۳۰۰ میلیارد دلار اعراب بدن اورانیومم رقیق شه

سیاست محو اسراییل رو کنار گذاشتن؟؟ پروزه غنی سازی رو کنار گذاشتن؟؟ آمریکا ستیزی رو کنار گذاشتن؟. ۴۵۰ کیلو اورانیومرو تحویل دادن؟؟ حمایت از نیابتی رو کنار گذاشتن؟؟ پروژه موشکی رو کنار گذاشت؟؟؟

اصلا این توافق با این متنی که رسانه ها گفتن اجرایی شه واقعا شاهکار دیپلماتیکی واسه عراقچی و قالیبافه شاهکاره باید تبریک گفت بهشون

اینطوری یحتمل قطعنامه ۵۹۸ هم پذیرشش کودتا بوده

به این میگین کودتا؟؟؟؟

نه قراره ۴۵۰ کیلو خارح شه نه غنی سازی برای همیشه تعطیل شه نه موشک ها تحویل داده شن نه حمایت از نیابتی قطع شه نباید واسه این شاهکار به عراقجی تبریک گفت؟؟؟

میشه بگین کدوم کودتا؟؟؟؟ صرفا قراره ۶۰ روز آتش بس تمدید شه محاصره اقتصادی هم با کارت سوخته هرمز معاوضه شه شاهکاریه واسه ج.ا تازه تو لبنان هم آتش بس شه(غیر ممکن)از نظر رئال پولتیک عراقچی و قالیباف خیلی خوب تونستن امتیاز بگیرن

خمینی سال ۴۲ کشور رو بهم ریخت

نه

ملت گرانقدر ایران هم خیلی بهشون ارفاق کرد میشه گفت از سال ۴۰۱ دنبال براندازی بودن وگرنه پروژه جدی براندازی اصلش از خرداد ۱۴۰۴ شروع شده

خیلی عجله داریدا خمینی از سال ۴۲ کارش رو جدی شروع کرد ۵۷ نتیجه رو دید تازه خمینی هم دنبال براندازی مسلحانه و جنگ داخلی نبود

کدوم توافق؟؟ تفاهم موقت صرفا آتش بس ۶۰ روز قراره تمدید شه قراره بعدشم اسراییل رو کم‌نگیرید

🔴 #خبر_فوری طبق گزارش رسانه های اسرائیلی: نتانیاهو درخواست دیدار اضطراری با ترامپ درباره ایران را داده است.

مردی دنبال براندازی سخت بود اولا ۲۰۰ هزارتا سرباز میاورد مستقر میکرد بعدشم جا ۲۰۰ تا جنگنده ۱۰۰۰تا میاورد جا دوتا ناو ۴تا میاورد خلاصه خیلی کار داشت

مخالفت نتانیاهو با توافق ایران و امریکا و حمله قریب الوقوع اسرائیل به ایران 🇺🇸🇮🇷🇮🇱 جهت مشاهده خبرهای داغ و فوری کانال بالا دنبال کن 👆👆👆👆👆👆👆

خود ترامپ اومد کلا ۲۰۰ تا جنگنده اورد تو منطقه نیروی زمینی که هیچی یک ناو هواپیمابرشم کلا اماده تهاجم به ایران بود فوردشم اول کار از رده خارج شد

داش این چه حرفیه اخه