جبهة الزرتشت
Canal cerrado
https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
225
Suscriptores
+124 horas
+147 días
+1630 días
Archivo de publicaciones
226
https://t.me/c/3227538021/12512
برو اون ویدئوی ۸ دقیقه ای که روز جنگ داد رو دوباره ببین
از unconditional surrender و در خانه های خود بمانید و اسم قاتلینتون رو یادداشت کنید و این شاید آخرین فرصت شما در نسل ها باشد رسیده به کجا دقیقا؟ خودش یه وعده داد خودشم رید دیگه
226
نه جو خوابالو
نه باراک حسین اوباما
نه بوش پسر
نه بوش پدر
نه کلینتون
نه ریگان
هیچکدوم حالا چه خایه چه علاقه ای به درگیری با میهن عزیزتون رو نداشتن
حالا یکی پیدا شده میگه بیایید این مسئله رو حل کنیم برداشتین میگن وای چرا
226
https://t.me/c/3227538021/12509
بله من تا ابد و یک روز قدردان IDF ام ولی ترامپ کارش تمومه دیگه هیچکس از عملکردش راضی نیس مگه یه مکرون چپول
226
با یک ناو فعال و کلا دوتا پایگاه فعال تو جنگ و حداکثر ۲۰۰ جنگنده فعال قرار بود براتون رژیم چنج کنه،؟
226
https://t.me/c/3227538021/12508
دستاوردهای استراتژیکی تا اینجا نداشته
هر دستاورد تاکتیکی و نظامی و ترور سران و ضربات اقتصادی هم مدیون اسرائیله
اینکه خلبان آمریکایی هم نجات پیدا کرده به خاطر اسرائیله که تو جست و جو کمک کرد
درکل ریده این رهبر عزیز نمیدونم چطور هنوز بیخیالش نشدید
226
تو یک سال و نیم افرادی کشته شدن که بطور طبیعی حداقل ۲۰ سال دیگه قرار بود زندگی کنن
و سایت ها و تاسیسات نظامی نابود شد که شما هیچوقت خوابش رو هم نمیدید
پس جای ناسپاسی ی خورده قدر دان باشید
226
در کل
رهبری این نبرد با دونالد ترامپه
اسراییل هم مجری دستورات امریکاس
و فراموش نکنید همین اسراییل زمان جو خوابالو مجوز حمله سراسری و ترور سران رو نداشت
و اونی که این مجوز ها رو داد دونالده
226
https://t.me/c/3227538021/12506
باو مجبوره بماله وقتی جنگنده و سوخت رساناش آمریکایی ان با چی بیاد بجنگه بعد؟ اون ۱۲ روز هم همینطور بود برای همین ترامپ هی میگه ارتش من فلانه با کلی تلفات اسرائیل هیچی نمیگه
میگه بذار تا صبح از خودش و ارتشش بگه ما در سکوت کار خودمونو بکنیم
یعنی عالم و آدم فهمیدن ترامپ اختلال خودشیفتگی حاد داره دیگه
226
واقعا ناسپاسید
از بین تمام روسای جمهور تنها کسی که اومد همین کار رو کرد ترامپ بود
نه بوش نه ریگان
هیچکدوم این کار رو نکردن
و همچنان ۲ سال و نیم وقت داره
حتی اگه ترامپکار را تمام نکرد
ترامپ پسر کار را تمام خواهد کرد
226
Repost from 🔸کیسان ابوعمره🔸
سرلشکر سلامی: جنگ اشباح به راه افتاده است
جوانان فلسطینی یک جنگ نامرئی و ناشناخته را با صهیونیستها آغاز کردهاند. صهیونیستها آنها را نمیبینند اما آنها صهیونیستها را میبینند. صهیونیستها حتی شبها از سایۀ خود میترسند و غزه در مسیر پیروزی است.
امروز نیروهای مقاومت تانکها و نفربرهای صهیونیستها را از فاصلۀ صفر میزنند و تا امروز ۲۸۰ تانک و نفربر منهدمشده
226
Repost from 🔸کیسان ابوعمره🔸
🔻عدم حضور سرلشکر باقری، سرلشکر رشید، سردار سلامی و سردار حاجیزاده در نماز جمعه یعنی آماده باش صد در صدی برای پاسخ کوبنده و سریع به کوچکترین حرکت صهیونیستها.
اقتدار جمهوری اسلامی ایران رو با دیگر کشورها مقایسه کنید: فرمانده کل قوا، سران قوا، وزرا و تمامی افراد رده بالای کشور در نماز جمعه تاریخی ایران حاضرند؛ درباره مفهوم این اقتدار هزاران سطر باید نوشت.
🚨کانال رسمی #کیسان_ابوعمره☑️ 🇮🇷🇮🇷@mahdaviatsiasi🇮🇷🇮🇷
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
