es
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Canal cerrado

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
225
Suscriptores
+124 horas
+147 días
+1630 días
Archivo de publicaciones
الاغ کارش تموم شد مگه؟؟؟

https://t.me/c/3227538021/12512 برو اون ویدئوی ۸ دقیقه ای که روز جنگ داد رو دوباره ببین از unconditional surrender و در خانه های خود بمانید و اسم قاتلینتون رو یادداشت کنید و این شاید آخرین فرصت شما در نسل ها باشد رسیده به کجا دقیقا؟ خودش یه وعده داد خودشم رید دیگه

به پرزیدنت اعتماد کنید تا پرزیدنت هم بتونه به شما اعتماد کنه

نه جو خوابالو نه باراک حسین اوباما نه بوش پسر نه بوش پدر نه کلینتون نه ریگان هیچکدوم حالا چه خایه چه علاقه ای به درگیری با میهن عزیزتون رو نداشتن حالا یکی پیدا شده میگه بیایید این مسئله رو حل کنیم برداشتین میگن وای چرا

درکش انقد سخته؟؟ ترامپ مجوز نمیداد هیچکدوم از این اتفاقا نمیفتاد

https://t.me/c/3227538021/12509 بله من تا ابد و یک روز قدردان IDF ام ولی ترامپ کارش تمومه دیگه هیچکس از عملکردش راضی نیس مگه یه مکرون چپول

با یک‌ ناو فعال و کلا دوتا پایگاه فعال تو جنگ و حداکثر ۲۰۰ جنگنده فعال قرار بود براتون رژیم چنج کنه،؟

از اولم پرونده دست اسراییل بود امریکا یار کمکی اسراییل تو نبرده جانم

https://t.me/c/3227538021/12508 دستاوردهای استراتژیکی تا اینجا نداشته هر دستاورد تاکتیکی و نظامی و ترور سران و ضربات اقتصادی هم مدیون اسرائیله اینکه خلبان آمریکایی هم نجات پیدا کرده به خاطر اسرائیله که تو جست و جو کمک کرد درکل ریده این رهبر عزیز نمیدونم چطور هنوز بیخیالش نشدید

تو یک سال و نیم افرادی کشته شدن که بطور طبیعی حداقل ۲۰ سال دیگه قرار بود زندگی کنن و سایت ها و تاسیسات نظامی نابود شد که شما هیچوقت خوابش رو هم نمی‌دید پس جای ناسپاسی ی خورده قدر دان باشید

در کل رهبری این نبرد با دونالد ترامپه اسراییل هم مجری دستورات امریکاس و فراموش نکنید همین اسراییل زمان جو خوابالو مجوز حمله سراسری و ترور سران رو نداشت و اونی که این مجوز ها رو داد دونالده

https://t.me/c/3227538021/12506 باو مجبوره بماله وقتی جنگنده و سوخت رساناش آمریکایی ان با چی بیاد بجنگه بعد؟ اون ۱۲ روز هم همینطور بود برای همین ترامپ هی میگه ارتش من فلانه با کلی تلفات اسرائیل هیچی نمیگه میگه بذار تا صبح از خودش و ارتشش بگه ما در سکوت کار خودمونو بکنیم یعنی عالم و آدم فهمیدن ترامپ اختلال خودشیفتگی حاد داره دیگه

حتی بی بی هم میگه رهبری نبرد با دونالده

واقعا ناسپاسید از بین تمام روسای جمهور تنها کسی که اومد همین کار رو کرد ترامپ بود نه بوش نه ریگان هیچکدوم این کار رو نکردن و همچنان ۲ سال و نیم وقت داره حتی اگه ترامپ‌کار را تمام نکرد ترامپ پسر کار را تمام خواهد کرد

صالح بعد صالح https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0
صالح بعد صالح https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0

این آخرین هشدار ای هموطن بیدار یا بنده حق باش یا بنده دینار

سرلشکر سلامی: جنگ اشباح به راه افتاده است جوانان فلسطینی یک‌ جنگ نامرئی‌ و ناشناخته را با صهیونیست‌ها آغاز کرده‌اند. صهیونیست‌ها آن‌ها را نمی‌بینند اما آن‌ها صهیونیست‌ها را می‌بینند. صهیونیست‌ها حتی شب‌ها از سایۀ خود می‌ترسند و غزه در مسیر پیروزی است. امروز نیروهای مقاومت تانک‌ها و نفربرهای صهیونیست‌ها را از فاصلۀ صفر می‌زنند و تا امروز ۲۸۰ تانک و نفربر منهدم‌شده

🔻عدم حضور سرلشکر باقری، سرلشکر رشید، سردار سلامی و سردار حاجی‌زاده در نماز جمعه یعنی آماده باش صد در صدی برای پاسخ کوبنده و سریع به کوچک‌ترین حرکت صهیونیست‌ها. اقتدار جمهوری اسلامی ایران رو با دیگر کشورها مقایسه کنید: فرمانده کل قوا، سران قوا، وزرا و تمامی افراد رده بالای کشور در نماز جمعه تاریخی ایران حاضرند؛ درباره مفهوم این اقتدار هزاران سطر باید نوشت.
🚨کانال رسمی #کیسان_ابوعمره☑️ 🇮🇷🇮🇷@mahdaviatsiasi🇮🇷🇮🇷

همه چی ما ناشناخته است فقط نمیدانم چرا آن فضاحت ۱۳ ژوئن و ۲۸ فوریه رخ داد