جبهة الزرتشت
قناة بسيطة
207
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
207
Repost from N/a
#امید_دانا یک کذاب است
پتیاره است
به اکاذیب او نسبت به جلیلی گوش ندهید
207
انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید
این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا ندا ه باشه
207
Repost from دانش، آگاهی
طبق اخبار مختلف که از دیشب منتشر شده، ظاهرا اسرائیل مرکز فرماندهی "عماد 4" رو در جنوب لبنان محاصره کرده. با فرض صحت موضوع، این خبر جالبی هستش.
جدا از موضوع تفاهمنامه، این پایگاه رو گروهک جمهوری اسلامی برای حزب الله ساخته و دقیقا در دل کوههای سنگی بسیار سخت هستش، پیش از این اسرائیل بارها بهش حمله کرده و آسیبهایی وارد شده ولی همچنان توسط بمبها قابل انهدام نیست و اتفاقا شهر موشکی بزرگی هم داره یا داشته.
حالا به نظر من میرسه که این یک تمرین خیلی جذاب هستش برای اسرائیل حتی آمریکا که نیروهای زمینی چطوری میتونن به این پایگاههای عمیق سنگی دسترسی پیدا کنند. اگر ترامپ خجسته دخالت نکنه، و اسرائیل بتونه به صورت زمینی نفوذ کنه داخل عماد 4 و نابودش کنه، یک تمرین واقعی بسیار بسیار ارزشمند محسوب میشه جدا از آسیب جدی که مرکز فرماندهی حزب الله وارد خواهد شد.
@daneshagahi
207
یا صاحب الزمان خودت به فریاد مظلومان لبنان برس
ما مردم دستمون به جایی نمیرسه خودت یه مدد برسون
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
