ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
207
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
اوه اوه

احمد الشرع چ نقشه هایی واسه جنوب لبنان کشیده

تمومه داش

چرا شبیه ترامپ شدی

کم‌نیست؟؟

مذاکرات مالید نه؟

اوکراین‌روسیه رو جنده کرده

Repost from N/a
#امید_دانا یک کذاب است پت‌یاره است به اکاذیب او نسبت به جلیلی گوش ندهید
#امید_دانا یک کذاب است پت‌یاره است به اکاذیب او نسبت به جلیلی گوش ندهید

یادی کنیم از پیش بینی سردار
یادی کنیم از پیش بینی سردار

Repost from Samuel
⭕️فوری/ترامپ: یادداشت تفاهم صرفاً تمدید آتش‌بس است

انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا ندا ه باشه

حق دارین بمولا

طبق اخبار مختلف که از دیشب منتشر شده، ظاهرا اسرائیل مرکز فرماندهی "عماد 4" رو در جنوب لبنان محاصره کرده. با فرض صحت موضوع، این خبر جالبی هستش. جدا از موضوع تفاهم‌نامه، این پایگاه رو گروه‌ک جمهوری اسلامی برای حزب الله ساخته و دقیقا در دل کوه‌های سنگی بسیار سخت هستش، پیش از این اسرائیل بارها بهش حمله کرده و آسیبهایی وارد شده ولی همچنان توسط بمب‌ها قابل انهدام نیست و اتفاقا شهر موشکی بزرگی هم داره یا داشته. حالا به نظر من میرسه که این یک تمرین خیلی جذاب هستش برای اسرائیل حتی آمریکا که نیروهای زمینی چطوری میتونن به این پایگاههای عمیق سنگی دسترسی پیدا کنند. اگر ترامپ خجسته دخالت نکنه، و اسرائیل بتونه به صورت زمینی نفوذ کنه داخل عماد 4 و نابودش کنه، یک تمرین واقعی بسیار بسیار ارزشمند محسوب میشه جدا از آسیب جدی که مرکز فرماندهی حزب الله وارد خواهد شد. @daneshagahi

شب بخیر
شب بخیر

کیر به تاریخ پیوست

تمام شد

یا صاحب الزمان خودت به فریاد مظلومان لبنان برس ما مردم دستمون به جایی نمیرسه خودت یه مدد برسون