es
Feedback
گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم)

گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم)

Canal cerrado

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
2 597
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
دوستان کدوم شبکه اعلام کرد توافق شده و جنگ به پایان رسیده؟

ریاضی فیزیک رو چجوری جمع کنم ؟ دوازدهم خیلی عقبممم

بچه هااااا فقط به اطرافیان رئیس جمهور یا خود رئیس جمهور اگه بتونین خیلیییییی خوبه تماس و زنگ بزنیننننننن برای ۴۰۶که مثبت بشههههه چون شخص رئیس جمهور مثبت شدن رو امضا میکنهههه

نه حضوری بشه ولی با تعویق😂

وزارت علوم بهش فک کرده که امده از تعویق حرف زده چون اینا مخالف صفرد تا صد تعویق بودن تو زمان جنگ

سلام Narges عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 🤗 ساعت ›› ۰۰:۱۱ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

به نظرتون دیگه جنگ نمیشه ؟💔

نه عزیزم دوغ ابعلی😂😂

دوستان هیچ وقت روز تعطیل برنامه بیرون نمیدن من سایتم چک کردم نبود میشه اگه کسی از سایت عکس داره بفرسته

میخان چنل از دست بره لطفا این قابلیت ارسال گیف و تصاویر ببندید

فردا برنامه رو میدن ولی واسه امتحان مجازی

سلام setayesh عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 💐 ساعت ›› ۱۷:۵۴ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

Repost from توییتی
خبرنگار: شما قبلاً گفته بودید که ایران و آمریکا به توافق نزدیک بودند. هنوز این اتفاق نیفتاده است. چرا اینقدر مطمئن هستید که این بار متفاوت است؟ ترامپ: چون آنها ضربه سختی خورده‌اند. آنها ضربه‌ای خورده‌اند که خیلی کم‌کسی می‌تواند تحمل کند. و آنها خیلی بیشتر از من می‌ خواهند به توافق برسند. @TweetyChannel | TCH

حتی. این کانال‌ اصلی برای مهم نیست

خداوکیلی از وضعیت بلاتکلیفی و فشار کنکور خیلی بهتره

سلام mahan عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 🌺 ساعت ›› ۰۰:۳۶ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

🥲🥲جماعت هممون

نه آب از سرمون گذشته