ar
Feedback
گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم)

گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم)

قناة بسيطة

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
2 597
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
دوستان کدوم شبکه اعلام کرد توافق شده و جنگ به پایان رسیده؟

ریاضی فیزیک رو چجوری جمع کنم ؟ دوازدهم خیلی عقبممم

بچه هااااا فقط به اطرافیان رئیس جمهور یا خود رئیس جمهور اگه بتونین خیلیییییی خوبه تماس و زنگ بزنیننننننن برای ۴۰۶که مثبت بشههههه چون شخص رئیس جمهور مثبت شدن رو امضا میکنهههه

نه حضوری بشه ولی با تعویق😂

وزارت علوم بهش فک کرده که امده از تعویق حرف زده چون اینا مخالف صفرد تا صد تعویق بودن تو زمان جنگ

سلام Narges عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 🤗 ساعت ›› ۰۰:۱۱ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

به نظرتون دیگه جنگ نمیشه ؟💔

نه عزیزم دوغ ابعلی😂😂

دوستان هیچ وقت روز تعطیل برنامه بیرون نمیدن من سایتم چک کردم نبود میشه اگه کسی از سایت عکس داره بفرسته

میخان چنل از دست بره لطفا این قابلیت ارسال گیف و تصاویر ببندید

فردا برنامه رو میدن ولی واسه امتحان مجازی

سلام setayesh عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 💐 ساعت ›› ۱۷:۵۴ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

Repost from توییتی
خبرنگار: شما قبلاً گفته بودید که ایران و آمریکا به توافق نزدیک بودند. هنوز این اتفاق نیفتاده است. چرا اینقدر مطمئن هستید که این بار متفاوت است؟ ترامپ: چون آنها ضربه سختی خورده‌اند. آنها ضربه‌ای خورده‌اند که خیلی کم‌کسی می‌تواند تحمل کند. و آنها خیلی بیشتر از من می‌ خواهند به توافق برسند. @TweetyChannel | TCH

حتی. این کانال‌ اصلی برای مهم نیست

خداوکیلی از وضعیت بلاتکلیفی و فشار کنکور خیلی بهتره

سلام mahan عزیز به گروه گپ رفقای عدالت آموزشی(فعالین یازدهم) خوش امدید 🌺 ساعت ›› ۰۰:۳۶ ( جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ )

🥲🥲جماعت هممون

نه آب از سرمون گذشته