es
Feedback
𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

Ir al canal en Telegram

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
280
Suscriptores
-324 horas
+757 días
+7530 días
Archivo de publicaciones
Repost from N/a
دفعه پیش چنل یجی رو با آمار ۳۰۰ دیلیت کردم کم مونده بود خودمو بندازم از پنجره پایین

امروز چندمه

بعد حالا تخیله شدن من:ریدم دهن اونی که سه سال پیش بهم گفتش چرا لباست زشته اصلا همه بدبختیای زندگی من تقصیر اونه

Repost from N/a
تمام اینارو فقط برای اینکه تخلیه شم مینویسم

Repost from N/a
راستش قلمم خیلیم خوب نیست

بچها میشه یک دقیقه آرام بگیرید

بسم الله

Repost from N/a
بزودي همه ي پست های اینجارو پاک میکنم

چون که خیلی وایب خوبی داره

Repost from N/a
بنظرتون اینجا رو دیلیت کنم ؟

سسنینینسسنسن😭

sticker.webp0.09 KB

اگرم مثل من چنل ادیت داشتید یهو براش پک نزنید

پیشنهاد میشه چنل نزنید اگه زدید ام دیلی بزنید اگه دیلی نزدید چنل پک نزنید

چرا کوثر نمیاد

دونفر میان اینجا رند بشیم؟

فردا شب پک