ch
Feedback
𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

前往频道在 Telegram

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇

显示更多
未指定国家未指定类别
280
订阅者
-324 小时
+757
+7530
帖子存档
Repost from N/a
دفعه پیش چنل یجی رو با آمار ۳۰۰ دیلیت کردم کم مونده بود خودمو بندازم از پنجره پایین

امروز چندمه

بعد حالا تخیله شدن من:ریدم دهن اونی که سه سال پیش بهم گفتش چرا لباست زشته اصلا همه بدبختیای زندگی من تقصیر اونه

Repost from N/a
تمام اینارو فقط برای اینکه تخلیه شم مینویسم

Repost from N/a
راستش قلمم خیلیم خوب نیست

بچها میشه یک دقیقه آرام بگیرید

Repost from N/a
بزودي همه ي پست های اینجارو پاک میکنم

چون که خیلی وایب خوبی داره

Repost from N/a
بنظرتون اینجا رو دیلیت کنم ؟

سسنینینسسنسن😭

sticker.webp0.09 KB

اگرم مثل من چنل ادیت داشتید یهو براش پک نزنید

پیشنهاد میشه چنل نزنید اگه زدید ام دیلی بزنید اگه دیلی نزدید چنل پک نزنید

چرا کوثر نمیاد