es
Feedback
میراکل

میراکل

Canal cerrado

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
127
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-230 días
Archivo de publicaciones
میرم سراغ کتابا شاید اونا قدرمو‌ بدونن.🎀

وای تبلیغات. وای.
وای تبلیغات. وای.

به قول یکی از دانشجوها: "وقتی یاد ذوقی که موقع اومدن داشتم رو یادم میاد میخوام خودمو‌ بکشم"

کاش امروز یادم می‌رفت کلاس دارم :)))

تا ابد "من تمام تلاشم رو کردم." اینجوری آدم نه شرمنده‌ی دل خودش میشه، نه پشیمون.

امشب نوشت : این رو از ته دل بهتون میگم برای چیزی که می‌خواید، تا آخرین لحظه بجنگید و دست نکشید. مهم‌ترین بخش هر مسابقه، ۱۰۰ متر آخرشه. مهم نیست استارت رو چطور زدی، مهم نیست وسط راه چند بار زمین خوردی، مهم نیست چند نفر ازت جلو افتادن. چیزی که سرنوشت مسابقه رو می‌سازه، تصمیمیه که در آخرین مترها می‌گیری؛ اینکه ادامه بدی یا تسلیم بشی. من همیشه یک باور ساده توی زندگی داشتم: مهم نیست آخرش نتیجه چی میشه؛ مهم اینه که وقتی از اون مسیر عبور کردم، بتونم با افتخار به خودم نگاه کنم و بگم: من تمام تلاشم رو کردم. این، تمامِ من برای این مرحله بود. چیزی برای حسرت خوردن باقی نگذاشتم. شاید همیشه برنده نشیم، اما آدمی که تا آخرین لحظه جنگیده، هیچ‌وقت بازنده و پشیمون نیست !

گرما داره ازمون کباب درست می‌کنه :)))

پاندای سرخوردگی همین الان پیشم بود. با هم مارگاریتا خوردیم و همه چی رو بهم گفت: گفت که مشکلات هیچ وقت گورشون رو گم نمی‌کنن، فقط بهتر میشن. - هنرِ ظریفِ بی‌خیالی / مارک منسون
عاشق این‌ تیکه‌ام.

Repost from N/a
photo content

سخت‌تر از درست کردن پاور و ارائه دادن، پیدا کردن مطلب برای ارائه است.‌ ‌انگار یه دنیا کاره برام.💘💘

از خودِ فردا تا دوماه دیگه امتحان دارم.🎀

امتحانات که تموم بشه یا منو تو بیمارستان میتونید پیدا کنید یا تیمارستان🥰

نمیدونم بابت دانش‌گا گریه کنم، یا زندگی، یا درسا، یا امتحانا، یا ایران‌، یا این شهر، یا مردم یا چه میدونم دیگه. اما به هر حال، می‌روم درسم را بخوانم. که شاید بتونه نجاتم بده.🎀

میگه: دارویی که اضطراب رو کاهش‌ میده، آرام‌بخشه. میگم: پس آدمی که اضطراب رو کاهش میده، چیه؟

در عرض ۲۰ دقیقه آماده‌ شدم و رسیدم‌ دانش‌گا.💅🏻

هممم ساعت ۴ کلاس داشتم و دیر فهمیدم و برنامه خرابید.

photo content

نمیدونم چرا این استادایی‌ که میرن سر امتحانشون‌ تلافی می‌کنن. یعنی چون دیگه ما رو نمی‌بینی باید یه بلایی سر نمرمون بیاری؟ مهم نیست‌.💘

برای امتحان امروز استاد با سوالاش‌ سوپرایزمون‌ کرد :)))🎀

برنامه‌ امتحانیمون‌ اینجوریه که نمیدونم خوشحال باشم از اینکه دیگه رسیدیم تهش یا اینکه گریه کنم بابت فشردگیشوووون.😭😂