میراکل
قناة بسيطة
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
127
به قول یکی از دانشجوها:
"وقتی یاد ذوقی که موقع اومدن داشتم رو یادم میاد میخوام خودمو بکشم"
127
Repost from جایی برای ما🌱
امشب نوشت :
این رو از ته دل بهتون میگم برای چیزی که میخواید، تا آخرین لحظه بجنگید و دست نکشید.
مهمترین بخش هر مسابقه، ۱۰۰ متر آخرشه. مهم نیست استارت رو چطور زدی، مهم نیست وسط راه چند بار زمین خوردی، مهم نیست چند نفر ازت جلو افتادن. چیزی که سرنوشت مسابقه رو میسازه، تصمیمیه که در آخرین مترها میگیری؛ اینکه ادامه بدی یا تسلیم بشی.
من همیشه یک باور ساده توی زندگی داشتم: مهم نیست آخرش نتیجه چی میشه؛ مهم اینه که وقتی از اون مسیر عبور کردم، بتونم با افتخار به خودم نگاه کنم و بگم: من تمام تلاشم رو کردم. این، تمامِ من برای این مرحله بود. چیزی برای حسرت خوردن باقی نگذاشتم.
شاید همیشه برنده نشیم، اما آدمی که تا آخرین لحظه جنگیده، هیچوقت بازنده و پشیمون نیست !
127
پاندای سرخوردگی همین الان پیشم بود. با هم مارگاریتا خوردیم و همه چی رو بهم گفت: گفت که مشکلات هیچ وقت گورشون رو گم نمیکنن، فقط بهتر میشن.
- هنرِ ظریفِ بیخیالی / مارک منسون
عاشق این تیکهام.
127
سختتر از درست کردن پاور و ارائه دادن، پیدا کردن مطلب برای ارائه است. انگار یه دنیا کاره برام.💘💘
127
Repost from با رهآ...☕️🎻🤍
امتحانات که تموم بشه
یا منو تو بیمارستان میتونید پیدا کنید یا تیمارستان🥰
127
نمیدونم بابت دانشگا گریه کنم، یا زندگی، یا درسا، یا امتحانا، یا ایران، یا این شهر، یا مردم یا چه میدونم دیگه.
اما به هر حال، میروم درسم را بخوانم. که شاید بتونه نجاتم بده.🎀
127
میگه: دارویی که اضطراب رو کاهش میده، آرامبخشه.
میگم: پس آدمی که اضطراب رو کاهش میده، چیه؟
127
نمیدونم چرا این استادایی که میرن سر امتحانشون تلافی میکنن. یعنی چون دیگه ما رو نمیبینی باید یه بلایی سر نمرمون بیاری؟
مهم نیست.💘
127
برنامه امتحانیمون اینجوریه که نمیدونم خوشحال باشم از اینکه دیگه رسیدیم تهش یا اینکه گریه کنم بابت فشردگیشوووون.😭😂
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
