es
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Ir al canal en Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada

📈 Análisis del canal de Telegram Matin SenPai

El canal Matin SenPai (@matinsenpaii) es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 160 282 suscriptores, ocupando la posición en la categoría Otro.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 160 282 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 0, y en las últimas 24 horas de 0, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 34.98%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 56 097 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 817.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Otro.

160 282
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
من تازه فهمیدم میشه با توییتر پریمیوم از grok پریمیوم استفاده کرد. بازم دست اون عزیزی که به من پریمیوم هدیه داد درد نکنه گروک
من تازه فهمیدم میشه با توییتر پریمیوم از grok پریمیوم استفاده کرد. بازم دست اون عزیزی که به من پریمیوم هدیه داد درد نکنه گروک بیلد رو دیدم، جالب بود خوبیش اینه که وقتی رقابت زیاد میشه، 1- یا قیمت اشتراکا میاد پایینتر یا 2- کیفیت بهتر میشه و میره به سمت تسک‌های ایجنتیک سنگین رو خوب(و بهتر از رقبا) انجام دادن. تا اینجا Mimo و GLM و مدل‌های چینی، واقعا توی هزینه و... همه رو میزنن

هرمس — ایجنتی که با خودمون رشد می‌کنه🎨 این Hermes Agent که دیروز راجبش صحبت می‌کردم، یه ایجنت(دستیار؟) هوش مصنوعی اوپن سورس
هرمس — ایجنتی که با خودمون رشد می‌کنه🎨 این Hermes Agent که دیروز راجبش صحبت می‌کردم، یه ایجنت(دستیار؟) هوش مصنوعی اوپن سورس هست که اواخر بهمن امسال منتشر شد(که ما هم بعدش نتمون قطع شد و از دنیا عقب موندیم برای همین من تازه کشفش کردم) و توی کمتر از چهار ماه بیش از ۱۸۰ هزار star گیت‌هاب گرفت — یعنی سریع‌ترین رشد یه پروژه متن‌باز ایجنتی توی ۲۰۲۶. مجوزش هم MIT و کاملاً رایگانه. تفاوتش با بقیه ایجنت‌ها اینه که نه صرفا یه دستیار کدنویسی تنهاست، نه یه wrapper ساده دور یه API. هرمس روی سرور/کامپیوتر تو زندگی می‌کنه، از هر تجربه‌ای یاد می‌گیره و هر روز کاربلدتر می‌شه. مثلا دیشب که من بهش گفتم جدیدترین اخبار فیلم و سریال رو برام پیدا کن. رفت که توی گوگل سرچ کنه، اما گوگل بلاکش کرد و نتونست. به جاش از یه راه جایگزین استفاده کرد. دفعه‌ی بعد، که اینجا پستش رو گذاشتم: https://t.me/MatinSenPaii/4014 بهش گفتم که خب جدیدترین اخبار ai رو بیار دیگه نرفت سراغ گوگل. چون یاد گرفته بود که گوگل روی آیپی من بلاک می‌کنه، برای همین مستقیم از ابزار جایگزینش استفاده کرد. که ما رو میرسونه به اولین و بهترین ویژگیش: 🤔 حلقه یادگیری بسته — قابلیت اصلی این مهم‌ترین ویژگی هرمسه. بعد از هر اجرای task، هرمس یه لایه ارزیابی اضافه می‌کنه — نتیجه رو بررسی می‌کنه، الگوهای قابل استفاده رو استخراج می‌کنه و به صورت فایل‌های Skill ذخیره می‌کنه. دفعه بعد که مشکل مشابهی داشته باشی، به جای اینکه از صفر استدلال کنه، مستقیم از Skill آماده استفاده می‌کنه. ادعای عملکردی‌شون هم اینه که ایجنت‌هایی با ۲۰+ Skill خودساخته، task‌های مشابه رو ۴۰٪ سریع‌تر (از نظر مصرف token و زمان) انجام می‌دن — که توسط TokenMix هم تایید شده. 📚 همه جا هست، با یه حافظه مشترک تلگرام، دیسکورد، اسلک، واتساپ، سیگنال، ایمیل، CLI — یه ایجنت، یه حافظه، همه‌ی پلتفرم‌ها. به علاوه دو ماه پیش هم پشتیبانی از iMessage، WeChat و اندروید (از طریق Termux) اضافه شد. 💪 ابزارهای قدرتمند built-in جستجوی وب، اتوماسیون مرورگر، vision، تولید تصویر، text-to-speech و استدلال چندمدله — همه از طریق یه اشتراک Nous Portal یا api ای که شما می‌دید بهش(اگر این قابلیبت‌ها رو داشته باشه مثلا جمنای) قابل دسترسه. همینطور با Nous Portal، OpenRouter (بیش از ۲۰۰ مدل)، NovitaAI، NVIDIA NIM، Xiaomi MiMo، xAI/GLM، Kimi، OpenAI، Hugging Face یا endpoint شخصی خودت کار می‌کنه. با دستور hermes model بین مدل‌ها سوئیچ می‌کنی — بدون تغییر کد، بدون lock-in. :📆 زمان‌بندی طبیعی زمان‌بندی با زبان طبیعی برای گزارش‌ها، بک‌آپ‌ها و briefingها — بدون نظارت، از طریق gateway اجرا می‌شه. یعنی می‌تونی بگی «هر صبح ساعت ۸ یه خلاصه از جدیدترین اخبار ai بفرست پیوی تلگرامم» و کار تمومه. مثل n8 n سر آدم کچل نمیشه. 🏆 اپ دسکتاپ (تازه اومده) بیست روز پیش، Hermes Desktop به صورت public preview با نصب‌کننده‌ی native برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد. اپ دسکتاپ از همون core مشترکه — config، API key، session، Skill و حافظه رو با CLI و gateway به اشتراک می‌ذاره. یه fork جدید نیست، فقط یه رابط گرافیکی روی همون ایجنته. 😎 حریم خصوصی و امنیت تمام داده‌ها روی ماشین خودت می‌مونن. هیچ telemetry و trackingی نیست. از آپریل ۲۰۲۶ تا الان هیچ CVE عمومی‌ای برای هرمس گزارش نشده، و به صورت پیش‌فرض اسکن prompt injection و فیلتر credential هم داره. ✉️ t.me/MatinSenPaii

خب خب، دیروز فرصت نشد؛ امروز Hermes رو یه معرفی کامل می‌کنم

خیلی بیشتر از اینها از دستش بر میاد، منتها فعلا ازش چیزای ساده می‌پرسم و می‌خوام. مثلا داغ‌ترین اخبار ai هفته‌ی گذشته رو بگرد
خیلی بیشتر از اینها از دستش بر میاد، منتها فعلا ازش چیزای ساده می‌پرسم و می‌خوام. مثلا داغ‌ترین اخبار ai هفته‌ی گذشته رو بگرده و لیست کنه😁 که خب چت‌بات عادی هم می‌تونه انجام بده. فرقش رو فردا بهتون می‌گم

دیدم اون وسط یواشکی ffmpeg نصب کرده ها:)) نگو برای این بوده

ازش پرسیدم که تو می‌تونی چیکار کنی برای من؟ و این جوابیه که داد: سوال خوبیه! من یه AI agent خط فرمانی هستم که روی Hermes Agen
ازش پرسیدم که تو می‌تونی چیکار کنی برای من؟ و این جوابیه که داد:
سوال خوبیه! من یه AI agent خط فرمانی هستم که روی Hermes Agent اجرا می‌شم، و اینا کارهاییه که می‌تونم انجام بدم: 🔧 سیستم و اتوماسیون اجرای دستورات shell، اسکریپت‌ها و پردازش‌های پس‌زمینه برنامه‌ریزی cron job برای وظایف تکراری مدیریت فایل‌ها (خواندن، نوشتن، جستجو، ویرایش، patch) 💻 توسعه نرم‌افزار ساختاردهی کامل پروژه، کدنویسی و ریفکتور گردش کار PR (branch، commit، open، review، merge) توسعه مبتنی بر تست، دیباگ، بررسی کد ساخت و اجرای پروژه‌ها (Python، Node.js و غیره) 🌐 وب و تحقیق مرور وب، scrape صفحات و جستجو فراخوانی API، تعامل با GitHub، Airtable، Notion، Google Workspace جستجوی مقالات علمی در arXiv مانیتور کردن وبلاگ‌ها و فیدهای RSS 🎨 خلاقیت و مدیا تولید ASCII art، دیاگرام‌های معماری، اینفوگرافیک ساخت پروتوتایپ HTML، انیمیشن‌های p5.js تحلیل تصویر، تبدیل متن به گفتار خلاصه‌سازی ترانسکریپت YouTube 🤖 Agent های خودمختار تفویض زیروظایف به subagent های پس‌زمینه برای کار موازی راه‌اندازی Codex/Claude Code برای وظایف تخصصی کدنویسی 📋 بهره‌وری حافظه پایدار (یادآوری ترجیحات بین session ها) سیستم Skill (ذخیره workflow های قابل استفاده مجدد) یادداشت‌برداری با Obsidian کنترل خانه هوشمند (Philips Hue)

خب بیچاره انگار اون 17k برای راه‌اندازی اولیه‌اش بوده به سختی میشه گفت توکن مصرف می‌کنه با چت اصلا:)

اپلیکیشنش متاسفانه پر از باگه اصلا Custom Url به درستی نمیگیره، سرچش بعضی وقتا خرابه و... البته خودشون هم گفته بودن فاز تست هست هنوز درود بر CLI

خب بچه‌ها من با بدبختی تونستم با api رایگان این داداشمون https://t.me/MatinSenPaii/3990 ، مدل DeepSeek V4 Flash رو روی Hermes
+1
خب بچه‌ها من با بدبختی تونستم با api رایگان این داداشمون https://t.me/MatinSenPaii/3990 ، مدل DeepSeek V4 Flash رو روی Hermes بالا بیارم. برای یه سلام، 17 هزارتا از 1 میلیون کانتکستش رو مصرف کرد😂 بریم ببینیم چه می‌کنه

حالا ای کاش قیمت سخت‌افزار پایین میومد یه کم😢

اولین تراشه هوش مصنوعی اختصاصی OpenAI با همکاری برادکام معرفی شد شرکت OpenAI با همکاری برادکام از نخستین تراشه اختصاصی خود با
اولین تراشه هوش مصنوعی اختصاصی OpenAI با همکاری برادکام معرفی شد شرکت OpenAI با همکاری برادکام از نخستین تراشه اختصاصی خود با نام Jalapeño رونمایی کرد. این تراشه که از نوع ASIC است، به‌طور ویژه برای فرایند استنتاج و اجرای ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT طراحی شده تا سرعت و پایداری خدمات را افزایش دهد و دسترسی کاربران را تسهیل کند. OpenAI می‌گوید فرایند طراحی این تراشه را طی ۹ ماه به پایان رسانده است. خالق ChatGPT که پیش از این یکی از بزرگ‌ترین خریداران پردازنده‌های انویدیا بود، به‌دلیل رشد تقاضا تصمیم به توسعه پشته فناوری اختصاصی خود گرفته است. نمونه فیزیکی تراشه Jalapeño هم‌اکنون تحویل OpenAI شده و انتظار می‌رود استقرار اولیه این شتاب‌دهنده‌های هوش مصنوعی تا پایان سال ۲۰۲۶ آغاز شود تا زیرساختی کارآمدتر و ارزان‌تر برای آینده هوش مصنوعی فراهم شود. ✍️ دیجیاتو

+2
بیلد کامل اندروید SenPai Scanner، با تشکر از Hidden-Node عزیز

توییتر هم دیدم چند نفر گفته بودن اما گویا منطقه‌ایه

کانفیگای کلودفلر روی ایرانسل واقعا دارن بد کار می‌کنن

هرمس رو هم دارم نصب می‌کنم، به نظر خیلی چیز خفنی میاد. به زودی تست میکنم و ازش یه کم کار میکشم و نظرمو میگم
هرمس رو هم دارم نصب می‌کنم، به نظر خیلی چیز خفنی میاد. به زودی تست میکنم و ازش یه کم کار میکشم و نظرمو میگم

+ اتصال به WhiteDNS VPN با استفاده از آیپی تمیز اسکن شده

Repost from White DNS
به زودی نسخه یونیورسال هم ارسال میکنیم.

Repost from White DNS
🛡 چطور آی‌پی اسکن بکنیم؟ یک آموزش براتون ساختیم تا بتونید با اپ SenPaiScanner روی گوشی اندرویدی خودتون آی‌پی های کلادفلر یا رنج های خودتون رو اسکن بکنید.

برای دور زدن تحریم‌های اندروید استودیو، قبلا هزارتا پشتک وارو میزدیم. همزمان Shecan میزدیم و پروکسی و وی پی ان🤣 اما الان با پروکسیفایر که وسطای این ویدئو https://t.me/MatinSenPaii/3372 آموزش داده بودم، به راحتی هرچی نیاز داشتم با کانفیگ‌های کلودفلر دانلود کردم. با pdanet+ هم میتونید دور بزنید

برای یه کاری دارم اندروید استودیو نصب می‌کنم و از الان گریه‌ام گرفته😭 خداحافظ جای خالی روی لپ تاپ