ch
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

前往频道在 Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

显示更多
未指定国家未指定类别

📈 Telegram 频道 Matin SenPai 的分析概览

频道 Matin SenPai (@matinsenpaii) 是活跃参与者。目前社区聚集了 159 982 名订阅者,在 其他 类别中位列第

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 159 982 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -295,过去 24 小时变化为 -295,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 34.00%。内容发布后 24 小时内通常能获得 22.86% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 54 438 次浏览,首日通常累积 36 596 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 762

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 其他 类别中的关键影响点。

159 982
订阅者
-29524 小时
-2957
-29530
帖子存档
اگر مثل TTS اش بهش چندین تا لحن و دوبلور اضافه کنه هم عالی میشه. که اتوماتیک تشخیص بده و صدای دوبلور زن و مرد رو تفکیک کنه. که در ادامه به نظرم این کار رو انجام خواهد داد چون همین الانش هم برای بخش پادکست، اضافه‌اش کرده

اولش جمله بندی یه کوچولو به هم ریخت چون از وسط جمله‌ی طرف ویدئو پلی شد طبیعتا

همین الان مدل رایگان Gemini Live Translate 3.5 رو روی یه ویدئوی یوتوب امتحان کردم و نتیجه خارق‌العاده بود! همزمان که صحبت می‌کنه، مثل مستندهای راز بقا(😂) دوبله میکنه و میگه و مینویسه تمام متن رو بدون اشکال تقریبا. دو سه ثانیه Delay داره، اما دقیق ترجمه می‌کنه و خیلی جذاب بود حقیقتا. مخصوصا وقتی که بخواید با یه نفر که به زبان شما حرف نمی‌زنه، میت داشته باشید از اینجا می‌تونید استفاده کنید: https://aistudio.google.com/live?model=gemini-3.5-live-translate-preview

برای اینکه از این https://t.me/MatinSenPaii/4027?single و این https://t.me/MatinSenPaii/4043 میتونید از این پروژه‌ی ریک استفاده کنید که روش ریپلای کردم

توی FreeLLM هم هست. یه سره با آموزشش رو میدم
توی FreeLLM هم هست. یه سره با آموزشش رو میدم

photo content

گویا Cloudflare هم روی Worker، توکن رایگان میده برای مدلهایی مثل GLM 5.2 و... اما الان که تست کردم مقدارش خیلی کم بود. شاید روی مدل‌های خیلی سبک خوب باشه. محدودیت کلا 10K "نورون" هست، من یه پرامپت دادم به GLM 5.2 و فقط همین پرامپت ورودیش یهو 49K مصرف کرد و متوقف شد😂 اینم مثل ورکرها هر شب ساعت 3:30 ریست میشه آموزش ساختش رو میدم بهتون. میتونید روی OpenCode استفاده کنید

دو سال پیش رفرال همستر میزدیم پول بگیریم الان رفرال هوش مصنوعی میزنیم کردیت بگیریم کی فکرشو میکرد

کنار iran internet manitor باید یه کانال بالا بیاریم iran bank manitor که وضعیت بانکا رو رصد کنه بانک ملی درست شده بود باز قطع شد

ویکی تجربه یکی از معدود گروه‌هایی بود که بدون هیچ وابستگی و فاند و رانتی، محیطی رو فراهم کرده بود که افراد نظر واقعیشون رو را
ویکی تجربه یکی از معدود گروه‌هایی بود که بدون هیچ وابستگی و فاند و رانتی، محیطی رو فراهم کرده بود که افراد نظر واقعیشون رو راجب شرکت‌های ایرانی بگن و نظر بدن. سر همین خیلی از شرکت‌ها می‌گفتن که کامنت‌هایی که راجب ما گذاشتن رو پاک کن وگرنه شکایت می‌کنیم و فلانت می‌کنیم و... یا حتی می‌گفتن بهت پول میدیم، اما قبول نمی‌کرد. و همینطور یکی از عواملی بودش که باعث شد آموزش‌های من به دست خیلیها برسن، چون همیشه مطالب رو share میکرد و با وجود هزینه‌های سرسام آور سرورهاش و شرایط سخت مالی، توی قطعی نت کنارمون بود. و آخرین پست کانال تلگرامشون توی تاریخ ۲۷ مارچ(۹۰ روز پیش و اواسط جنگ) بود و همه نگران بودیم که نکنه اتفاقی واسه‌ی مالکش افتاده باشه یا دستگیر شده باشه. و نتونسته دامنه https://tajrobe.wiki رو تمدید کنه. امروز دیدم که دامنه‌ی ویکی تجربه توسط ابرناک گرفته شده(احتمالا یکی از شرکت‌هایی که تهدیدش می‌کرد). و در عجبم از اینهمه بی‌شرفی، که میراث شخصی رو که مشخص نیست مرده یا زنده‌ست یا دستگیر شده یا... رو برداشته و اسم تمام اون پلتفرم رو گذاشته انتقام‌گیری. امیدوارم که حال ویکی تجربه خوب باشه. دامنه و اینها کمترین اهمیت رو داره

نزنید این حرف رو بچه‌ها. شما چیزی به من مدیون نیستید❤️ همه‌اش لطفتونه و ممنونم ازتون
نزنید این حرف رو بچه‌ها. شما چیزی به من مدیون نیستید❤️ همه‌اش لطفتونه و ممنونم ازتون

sc_6a3e5aa0c37fe.mp33.02 MB

این نت دیتاسنترا کی می‌خواد مثل آدم وصل بشه من نمی‌دونم. فکر کنم جدی جدی کابلا رو بریدن الان نمی‌دونن کدومش مال کدومه

یادش به خیر چه اسمایی می‌ذاشتیم روی کانفیگا دی ماه دلیل اینکه دیگه کانفیگ رایگان نمی‌ذارم توی اون چنل، این بودش که به این نتیجه رسیدم یاد دادن به مردم که بتونن خودشون بسازن، خیلی راه بهتریه تا صرفا لقمه‌ی آماده‌ای بدم که معلوم نیست تا کی از پس هزینه‌هاش بر میام

photo content

این سایت هم دقیقا شبیه همینه حتی قالب‌هاشون یکیه😂 https://api.bluesminds.com/register?aff=drPB ۱۰۰ دلار میده باز هم میگم مراقب باشید و توی پروژه‌ی حساس استفاده نکنید

چندتا نکته: 1- کاربرا توی ردیت گزارش دادن که برای استفاده از مدلهای anthropic زیاد به باگ می‌خورن و علت می‌تونه استفاده سایت از apiهای دزدی باشه. بهترین نتیجه رو با GLM میده 2- اگر از GLM استفاده می‌کنید هم، یا به ایجنت فول اکسس ندید(که .env) و اینهاتون رو نخونه، یا توی پروژه‌های حساس ازش استفاده نکنید

🍷درود رفقا پیرو صحبت های (patterniha) میخوام در مورد این موضوع ip ها و فرگمنت bpb صحبت کنم. طبق حرف های patterniha وجود ip ه
🍷درود رفقا پیرو صحبت های (patterniha) میخوام در مورد این موضوع ip ها و فرگمنت bpb صحبت کنم. طبق حرف های patterniha وجود ip هتی خاکستری در ایرانسل کاملا درسته و بر اساس منطقه و ساعت ip ها اکی میشن اما شما با در آوردن ip های حتی خاکستری میتونید داخل پنل bpb که وارد میکنید از سینگ باکس استفاده کنید و این محدودیت آپلود رو رفع کنید پیشنهاد من نسخه اخر sing box هست. در مورد workerless هم همچنین میتونید با مقادیر زیر کانفیگ های فرگمنت رو زنده کنید و استفاده کنید: Mode:Low Length:100-200 Interval:1-1 Packets:1-1 💡نکته:همچنین پینشهاد میشه از نسخه اخر v2ray واسه فرگمنت استفاده کنید(حتما نسخه 2.2.3 باشه پنل) و برای بهینه سازی و سرعت بیشتر از dns زیر استفاده کنید: 8.26.56.26 8.20.247.20 از این ip تمیزها هم میتونید استفاده کنید:
199.181.197.1
 103.160.204.34
185.193.30.94
 45.8.211.57
 159.112.235.52
170.114.45.239
188.42.88.24
88.216.67.230
45.130.125.75
با سپاس از راهنمایی رفیقم bpb🫰 @xsfilterrnet 👑

photo content

یکی از دوستان هم این رو گفتش
یکی از دوستان هم این رو گفتش