en
Feedback
𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

Open in Telegram

𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
4 438
Subscribers
No data24 hours
-837 days
-4430 days
Posts Archive
12 فروند جنگنده F-15E دیگر به همراه 4 فروند هواپیما سوخت‌رسان KC-135 و 2 سوخت‌رسان KC-46 در راه خاورمیانه هستند.
12 فروند جنگنده F-15E دیگر به همراه 4 فروند هواپیما سوخت‌رسان KC-135 و 2 سوخت‌رسان KC-46 در راه خاورمیانه هستند.

دور سوم مذاکرات به پایان رسید

اکسیوس مدعی شده به گفته یک منبع آگاه، استیو ویتکاف و جرد کوشنر، فرستادگان کاخ سفید، از آنچه از عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در جلسه صبح مذاکرات در ژنو شنیدند، ناامید شدند.

sticker.webp0.18 KB

من که دیگه بریدم

خدا نجاتمون بده

حداقل میگفتید میگا

رفته بودید گفته بودید ایلیا ماگاس خودت موقع تایپ این موضوع خنده ات نگرفت ؟ فکر کن یه خاورمیانه ای کله سیاه بره به یه خاورمیانه ای کله سیاه بگه ماگا تا اکسپوزش کنه حالتون خوبه ؟

لطفا هم طوری رفتار نکنید انگار من گفتم ترامپ آدم خوبیه و عاشق چشم و ابروشم

جمهوری اسلامی بهشت پدوفیل هاس

آجیا چی می‌گید؟ یاد یه‌چیزی افتادم، دنیس نیلسن یه متجاوز و قاتل زنجیره‌ای بسیار معروفه خب؟ بعد یه داداش داشته که مثل اینکه هموفوبیک بوده و تیکه می‌انداخته به گی بودن دنیس، دنیس هم به این داداشش چشم داشته و عملا بعضی وقتا بهش تجاوز می‌کرده! حالا سوال اینه، آیا داداش دنیس نیلسن آدم بدتریه چون هموفوبه، یا دنیس نیلسن که متجاوز و قاتله؟ اگه یکی بیاد بگه دنیس نیلسن که کاری نکرده آدم ترسناک‌تریه یا آدمی که هموفوبیا رو زیرسبیلی رد می‌کنه؟ هموفوبیا بسیار بسیار سنگینه، ولی یکم اهم فی‌الاهم بکنید ببینید جنایت جمهوری اسلامی فارغ از هموفوبیا سنگین‌تره یا هموفوبیک بودن رئیس جمهور آمریکا؟ وایت کوئیر آمریکایی حتی با وجود هموفوبیک بودن ترامپ الان زندگی بهتری داره، یا مردم استریت ما؟ جمهوری اسلامی این‌همه آدم کشته و سال‌ها سرکوب کرده، بعد شما معتقدید کسی که گفته "جمهوری اسلامی که کاری نکرده" آدم خوبیه صرفا چون هموفوب نیست؟ ترامپ آدم خوبی نیست، تو سیاست هیچکس آدم خوبی نیست اینو باید بفهمید که هیچکس توی سیاست آدم خوبی نیست، چه هریس چه ترامپ! خوب و بد توی سیاست معنی نداره، مهم اینه چی به من و تو می‌تونه سود برسونه. الان کامیلای فعال حقوق زن و کوئیر اگه رئیس جمهور بود به نفع من و تو بود؟ خواهشا یه‌مقدار دلسوزی برای وایت پریویلجد رو بذارید کنار به گهی که خودمون تا دسته توش گیر کردیم بپردازید! به‌عنوان یه دختر کوئیر ایرانی واقعا نمی‌فهممتون.

Without lies Islam dies.

در عرض 3 دقیقه کامنتم حذف کرد

بعد من گفتم چطوری میتونی از پریود صحبت کنی راحت ؟ چون تو اسلام شرمه

انیوی یه فیلم گذاشته بود دوست پسرش داشت بغلش میکرد و نوشته بود میدونه من پریودم

شت نیست

اون روز برای یدونه اشون یه کامنت گذاشتم ازین مسلمونای صورتی

یک ثانیه کله ات از صفحه اون مسلمان صورتی پوش که لیپ گلاس دیور میزنه و میره KFC میپرسه گوشت حلال دارید یا نه در بیار و بیا اینجا زندگی کن