en
Feedback
↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

Open in Telegram

بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT

Show more
464
Subscribers
No data24 hours
-157 days
+3630 days
Posts Archive
Repost from هدوءء🎀
المتعب فعلاً إنك تبقى شخص بسيط ف حياتك واحتياجاتك ومتطلباتك كلها بسيطة جداً وبرضو تلاقي الأمور متعقدة وكأن كل حاجه حالفه تعاندك

‏والأمرُ حينَ تستَوْدِعه اللهَ يفرُّ من ضعفِ حيلتِكَ إلى أمنِ رعايته ‏فاللهُمَّ إني أستودعُكَ أياماً قادمة ‏لا أعلمُ خفاياها ‏ولكني أعلمُ أنك خير مُدبّر🖤.

Repost from سَكينه')
كلما تذكّرت أنني سأقف بين يديك وحدي، خِفتُ من سواد قلبي، وخجلت من طول غيابي عنك. ليتني لم أَعرف الدنيا، ولم أُذنب فيها ذنبًا واحدًا !.")

- اليقين هو إن الدنيا تبقى ملخبطة جدًا معاك، والظروف صعبة.. وإنت واثق إنها هتتعدل، مع إنك مش عاࢪف إزاي ولا إمتى.. بس متأكد إن الࢪحيم الكࢪيم مش هيسيبك، وإنه هيدبّࢪ أمࢪك بأفضل مما تتمنى.. خليك واثق إن الله لن يضيعنا أبدًا.. أبدًا، وهيفࢪّح قلوبنا، ويجبࢪ بخاطࢪنا قريب جدًا ♡ جُوࢪي -

كان أمامي الكثيرُ من الطرق، وكنتُ مُخيَّرةً تمامًا لكنني اخترتُكَ، كمن يعرفُ أنَّ البحرَ يغرقه ومع ذلك يمشي إليه مطمئنًّا. بالنسبةِ لي أنا فقط، كان ضياعُك أجملَ الطرق.

اكتر حاجه بتمناها في حياتي اني ابقى مستقر نفسياً، ابقى عادي، لا متوتر ولا قلقان ولا زعلان ولا مستني حاجة، ولا مفتقد حاجة، شخص عادي، رايق و مكبر دماغي.

الاختيار الغلط غلطتك إنت ، لا هو غلط الدنيا ولا إنت حظك وحش أو قليل ، أنت اللي بترضى بحاجات أقل من طموحك وبتدي ناس أكبر بكتير وكتير من حجمهم الحقيقي ، وبتقرب ناس ليك مش شبهك، كل اختيار خاطئ ناتج عن تحملك لحاجات في الطبيعي مكنش ينفع تتحملها 🩵 ٢٨ مــايــــو ٢٠٢٦

Repost from متَّحَف.
وما عليك إلا حُسن السعي، ويسدد الله لك ما يشاء. اعمل كل اللي تقدر عليه وربنا هيدبرلك اللي مش هتقدر عليه. وافتكر دايمًا إنك مسؤول عن السعي مش النتيجة.

Repost from N/a
*"وهَبْ لنا أيامًا آمنةً ورحبة، كثيرة الخير والبركة، نرى بها ألطافك، ونستشعر رحمتك وفضلك، ونستبشر بخيرك الواسع الذي فتحت لنا أبوابه، ياربّ.
ـ اللهم امين 🤲🏻🤎

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (Mo3awed)

Repost from N/a
‏غريب جداً أنك الشخص المُناسب للجميع لكن لا أحد يناسبك أنت ، فأنت الجُزء المُكمل لهم جميعاً ، لكن جميعهم لا يستطيعون ملء جزء واحد منك..!

نيّتك الصافية بتحلّي شكلك نيّتك الصافية بتزوّد قبولك نيّتك الصافية بتشد الناس النضيفة نيّتك الصافية بتجيبلك حقك نيّتك الصافية بتميّز طلتك نيّتك الصافية بتخلي عينيك مليانة نيّتك الصافية بتحلي كل حاجة فيك من غير معافرة طول ما نيّتك صافية.. مش هتستنى حاجة من حد

حياكم قروب Random الرابط الجديد : https://t.me/Sdgdd8