en
Feedback
747
Subscribers
No data24 hours
+47 days
-4430 days
Posts Archive
ولی آنتن داشته باشه

اشاره خاصی به کسی ندارم

آنتن خیلی مهمه

بفهممم

چشم زدننننننن

یدونه ادمین که فعال باشه آنتن هم داشته باشه با تشکر @Eror_85

آنتن نداره

یکی اومد واسه ادمینی خدا زدتش

گفتم یه ادمین بیاد

اره میبینی💔

نبودم بدونین مردم دلیل مردنم انتنه مشکل من نیست

تو بی آنتن بدبختی

من میمیرم یهو زنده میشم

من هنوز زندم

فعالید یهو زارت میمیرید

آنید یهو آف میشید

خاک تو سرتون واقعا

مردین؟

الان تو تخریب کردی یا تعریف کردی

مو نیست که سیم تلفنه خیلی نازه