en
Feedback
APCT SOLO

APCT SOLO

Open in Telegram
2 149
Subscribers
-524 hours
+657 days
+12830 days
Posts Archive
خواستیم پولای بلوکه شده خارج از ایران رو آزاد کنیم پولای داخلی هم بلوکه شد

الان تنها داراییم کیف پول اسنپ فودمه که میتونم باهاش گندم و سویا بخرم کس مادرت اخوند

تجارتم کار نمیکنه؟😐

از قبل فیلترینگ تلگرام تو این حوزه ام کاش یکی به من کسخل توضیح بده این هک دقیقا چه شکلی بوده که 6 تا از بزرگترین بانکای کشور رو دو هفتست قطع کرده و هرروز به شکل دومینو وار تعدادشون بیشتر میشه ولله اگه میومدن دیتاسنترارو به آتیش میکشیدن و دونه دونه به کارمندا تجاوز میکردن بازم اینطوری نمیشد وقتی ارزش پول مملکت با گوه برابر میشه نتیجشم میشه این که پول بدون پشتوانه میریزه تو بانکا و مجبور میشید بانکا رو ببندید رفتم بانک پیرمرد بیچاره کم مونده بود گریه اش بگیره میگه از صبح تاحالا هرچی فروختم نسیه دادم چون هیچ کدوم کارتا کار نمیکنن چقدر شما بی شرف هستید که حتی اگه جنگ هم نباشه خودتون بلا سر مردم میارید

5 تا کارت بانکی دارم جز سامان هیچکدوم کار نمیکنه امروزم ملت بگا رفته کیرم تو مملکت داریتون این چه وضعشه از این به بعد باید مثل این ضایعاتیا یه گونی پول نقد بندازیم پشتمون که اگه بانک بگا رفت ماعم بگا نریم

مادرتونو گاییدم این چطور هکیه که دونه دونه بانکا دارن از کار میفتن به منم یه توضیح میدین؟ بانک سپه و با موشک زدن یه هفته ای حل شد کاش یه مادر جنده ای بیاد بگه این هک چطوری بوده که دو هفتس هیچ بانکی کار نمیکنه هرروزم بانکای بیشتری دارن از کار میفتن خارکسه ها ملتو خر فرض کردین؟

رفقا شرمنده امروز به دلایلی نتونستیم فعالیت داشته باشیم یه کار فورس ماژور برام پیش اومد انشالله از پس فردا قطعی شروع میکنیم🩵

یکم دیگه بارون بباره امباپه تبدیل به لئوناردو میشه

اینستا و فیسبوک و واردات بی رویه لوازم آرایشی باعث شد دخترای ایرانی خودشونو بالاتر از چیزی که واقعا هستن بدونن

به هرکی باید به اندازه لیاقتش توجه کرد از حد بگذره خودشونو میگیرن

فعالیت از فردا به روال سابق برمیگرده

ایرانی جماعت حاضر نیستن یک هفته مغازه یا حتی پیج اینستاشونو برا اعتصاب ببندن بعد انتظار دارن طرف از فوتبال خداحافظی کنه

بازی بعدی سمت ایرانم خدایی هرکی مخالفه مادرش تو کونم

photo content

بیاین دیگه به تیم ملی فحش ندیم گناه دارن

میخواستم رو برد ایران ببندم کون طارمی رو دیدم پشیمون شدم

اگه کون طارمی یکم کوچیکتر بود الان برنده بودیم

یه مدت میگفتن رو خط دروازه بچه بشاشه گل نمیخورین احتمالا ژنرال شخصا شاشیده رو خط دروازه

من خیلی فوتبالی نیستم متوجه نشدم اینایی که سفید پوشیدن چیکاره ان؟

کیر خدا با بچه های تیم ملیه از کون اوردن قشنگ