en
Feedback
هفتمین چرخ دنده

هفتمین چرخ دنده

Open in Telegram

🛠️ Hephaestus,Ixfp He/him …level18 نیمه شناس: @L_VALdez_bot https://t.me/HarfChatBot?start=Leonidas_7 تایم لپس: https://t.me/sevenmaze https://t.me/NO_oneisinfire ‌Goodbye brother...

Show more
1 227
Subscribers
+124 hours
+677 days
+18730 days
Posts Archive
بچه ها دلوخ میگه خودشه ❤️

بسیار خوش گذشت ممنون از اشتراک گذاری خاطراتتون شبتون بخیر آروم بخوابید

تجربیات مفیدی بود ممنون چشم

https://t.me/the_seventh_wheel/22231 نهه از اونا نیست یه بار از اونا گرفتم انقدر مزخرف بود زشت می‌شدمممم از نظر من فتوکرومیک نگیرین😭 این ازوناست که در برابر نور گوشی و اینا محافظت می‌کنه البته بلوکات نیست نمی‌دونم چیچیه

دوستان عزیزی که هنوز این بنده خدا و تموم نکرده فکر میکنید کهaiهست میشه خواهش کنم بزارید این تموم بشه که تایم لپس بدم🙏 مرسی

واقعا..

واقعا نمیدونم چیبگم

‌ اقا بحث بحث گرونی و پوله بزارید از قیمتای روزمره بگم ظهر تشنم بود رفتم سوپری دست خالی اومدم بیرون رانی که دیروز ۳۵ تومن میگفتم وای چقدر گرونه شده ۱۰۰ تومن کرایه اتوبوسو که کارتم شارژ نداشت میدادم ۳ و پونصد شده ۱۰ تومن

مامانم خیلی ی مدت اصرار داشت که همچین عینکی بگیرم رفتم قیمتاشو دیدم خیلی یواش بحثو عوض کردم🙏

حس نمیکنی قیمتش دلیل خوبی برای اون چراعه-

‌ اره میدونم حتما ازوناست که جلوی اشعه هارو میگیره و فتوکرومیکه دودی میشه منم میخواستم بگیرم ولی نگرفتم نمیدونم چرا

چشمات منظورمه

پیس اومده دیگه... ترو خدا فقط مراقبش باش

https://t.me/the_seventh_wheel/22224 بخدا نمی‌دونم چطوری شد ولی شد دیگه:)

اینجارو الان نگاه نکن شبیه خونه سالمندانه ی زمانی ما هر شب اینجا بحث های داغ فلسفی داشتیم(حالا بحثامون:

‌ وای لئو دیدی یهو بحث عینک چه داغ شد😭😂

احتمالا بخاطرش شیششه

https://t.me/the_seventh_wheel/22222 عمو مگه میشهههه عینکت از طلاست؟

‌ کجای کارید من عینکمو گرفتم ۱۴ تومن:))