en
Feedback
NODΞ

NODΞ

Open in Telegram

Kripto para dünyasını anlaşılır bir dille açıklıyor, piyasa haberlerini yakından takip ediyoruz

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel NODΞ

Channel NODΞ (@nodehq_tr) in the Turkish language segment is an active participant. Currently, the community unites 21 984 subscribers, ranking 5 449 in the Cryptocurrencies category and 1 417 in the Turkey region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 21 984 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -1 051 over the last 30 days and by -27 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 8.41%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 2.62% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 1 849 views. Within the first day, a publication typically gains 577 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 45.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as kripto, piyas, vitir, eth, dolar.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
Kripto para dünyasını anlaşılır bir dille açıklıyor, piyasa haberlerini yakından takip ediyoruz

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

21 984
Subscribers
-2724 hours
-1567 days
-1 05130 days
Posts Archive
NODΞ
21 984
👀 Beaverson Trade tekrar gündemde Beaverson Trade projesinden bahsetmeyeli uzun zaman oldu — daha önce de belirttiğimiz gibi
+4
👀 Beaverson Trade tekrar gündemde Beaverson Trade projesinden bahsetmeyeli uzun zaman oldu — daha önce de belirttiğimiz gibi, bu proje yüzlerce abonenin piyasa sinyalleriyle yüz binlerce dolar kazanmasına yardımcı oldu. ➡️ Bir abonenin yorumu:
Projeye tamamen acemi olarak, küçük bir bütçeyle katıldım ve hayal edebileceğimden fazlasını elde ettim!
Piyasa yerinde sayarken Beaverson Trade harekete geçiyor — eğer sen de kazanç trenine atlamak istiyorsan, işte fırsatın ! Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
🇹🇭 Tayland, 5 yıl boyunca kripto gelir vergisini kaldırıyor Tayland, sermaye çekmek ve bölgesel bir fintech merkezi olma ko
🇹🇭 Tayland, 5 yıl boyunca kripto gelir vergisini kaldırıyor Tayland, sermaye çekmek ve bölgesel bir fintech merkezi olma konumunu güçlendirmek için kripto kazançlarına yönelik beş yıllık vergi muafiyetini onayladı. ➡️ Ne onaylandı? 🟡 Kripto kazançlarından alınan sermaye kazancı vergisi 1 Ocak 2025’ten 31 Aralık 2029’a kadar kaldırılacak 🟡 Muafiyet yalnızca lisanslı sağlayıcılar üzerinden yapılan işlemler için geçerli 🟡 Ekonomiye beklenen minimum katkı 1 milyar baht ($30,7M) ➡️ Tayland bunu neden yapıyor? 🟡 SEC denetimi ve AML kuralları çerçevesinde kripto pazarını büyütmek için 🟡 Yenilik odaklı bir finans merkezi imajını güçlendirmek için 🟡 Kripto varlıklar yoluyla fon toplamayı desteklemek için ➡️ Bağlam 🟡 Mayıs ayında SEC, Bybit ve OKX dahil 5 borsanın lisanssız faaliyet göstermesini yasakladı 🟡 KuCoin, Tayland’da lisanslı bir iştirak başlattı 🟡 Tether, Tayland’da tokenize altın listelemeye başladı Tayland, yasaklar yerine düzenlemelere yönelerek Asya’daki kripto yatırımcıları ve projeleri için giderek daha cazip bir merkez haline geliyor. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
📈 Metaplanet, BTC varlıklarında Coinbase’i geçti — hedef 210.000 coin Japon devi Metaplanet, Bitcoin hazinesini 10.000 BTC’y
📈 Metaplanet, BTC varlıklarında Coinbase’i geçti — hedef 210.000 coin Japon devi Metaplanet, Bitcoin hazinesini 10.000 BTC’ye çıkararak Coinbase’i (9.267 BTC) geride bıraktı ve dünyadaki en büyük yedinci halka açık Bitcoin sahibi oldu. ➡️ Ne oldu? 🟡 1.112 BTC daha satın aldı — $117M değerinde 🟡 Ortalama satın alma fiyatı ~ $96.400 🟡 Metaplanet hisseleri bir günde %22 arttı — 1.860 yen'e ulaştı 🟡 Hisse fiyatı yıl başından bu yana %417 arttı ➡️ Sırada ne var? 🟡 Yönetim kurulu, tamamı BTC almak için kullanılacak $210M faizsiz tahvil ihraç etti 🟡 Hedef: 2027 sonuna kadar 210.000 BTC (1,5 yılda +200k BTC daha) 🟡 Metaplanet, resmen “Asya'nın MicroStrategy’si” olmaya hazırlanıyor ➡️ Kurumlar geri adım atmıyor 🟡 BTC’nin $110k'den $103k'ye düşmesine rağmen kurumsal alımlar sürüyor 🟡 Bu hafta Bitcoin ETF’lerine $1,3B’dan fazla giriş oldu 🟡 Bitwise: BTC, $30T devlet tahvili piyasasına rakip olabilir Bu sadece bir yatırım değil — Asya’nın en büyük dijital hazinesi olma yarışı. Her adımı dikkatle izliyoruz. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
Vip Trade kanalı linkimize özel 24 saatliğine ücretsiz👇 https://t.me/+6dj0fZo5cis1ODE0

NODΞ
21 984
🧬 Solana yükselişte: ETF, TVL ve $300+ hedefi SOL son 24 saatte %4,3 arttı ve yaklaşık $165 seviyesinde işlem görüyor. Ancak
🧬 Solana yükselişte: ETF, TVL ve $300+ hedefi SOL son 24 saatte %4,3 arttı ve yaklaşık $165 seviyesinde işlem görüyor. Ancak bu sadece başlangıç — bir dizi temel gösterge fiyatın $300 ve üzerine çıkabileceğine işaret ediyor. ➡️ Temel büyüme sinyalleri: 🟡 Vadeli işlemlerde açık pozisyonlar %12 artarak $7,54 milyara ulaştı — tüm zamanların en yüksek seviyelerine yaklaşıyor 🟡 Ağdaki TVL $9,1 milyara (56,8M SOL) ulaştı — Haziran 2022’den bu yana en yüksek seviye 🟡 Günlük aktif adres sayısı 2,7 milyona çıktı — %38,5 artış 🟡 En iyi 5 dApp'te kullanıcı artışı %77 ila %300 arasında ➡️ Solana ETF: onay şansı artık %91 🟡 Polymarket, 2025’te ETF onay şansını %91 olarak gösteriyor 🟡 VanEck, Grayscale, Bitwise, 21Shares ve diğerlerinden başvurular yapıldı 🟡 Bloomberg: SEC “beklenenden erken” adım atabilir ➡️ Teknik görünüm 🟡 $335 hedefli boğa bayrağı formasyonu oluşuyor 🟡 Haftalık RSI 36’dan 51’e yükseliyor 🟡 Kalıcı büyüme için $190’ın üzerinde net bir kırılma gerekiyor ETF onaylanırsa, kurumsal sermaye piyasaya akabilir — ve SOL $1.000 seviyesini bile görebilir. Şimdilik gözler kritik direnç seviyelerinin kırılmasında. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
🗣 Apple, hava satın almayı bırak — Bitcoin satın al! Michael Saylor yine ateş püskürüyor: "Apple Bitcoin satın almalı." Ve b
🗣 Apple, hava satın almayı bırak — Bitcoin satın al! Michael Saylor yine ateş püskürüyor: "Apple Bitcoin satın almalı." Ve başarısız bir hisse geri alımının arka planında, artık bir meme gibi değil, bir finansal strateji gibi duyuluyor. ➡️ Ne oldu? 🟡 Apple 110 milyar dolara hisse geri alımı yapıyor — ancak yılın başından bu yana %17 düştüler 🟡 Aynı dönemde Bitcoin %17 büyüdü ve 5 yılda — Apple için +1.000%'e karşı +137% 🟡 MicroStrategy'nin başkanı Saylor kendinden emin: Bilançodaki BTC, Apple'a yalnızca büyüme değil, aynı zamanda bir bilgi gündemi de sağlayacak ➡️ Trend küresel: 📈 GameStop 513 milyon dolara 4.710 BTC satın aldı 📈 Japon Metaplanet halihazırda bitcoin'in sekizinci en büyük kurumsal sahibi 📈 Fransız Blockchain Group 154 ​​milyon dolar yatırım yaptı ve 340 milyon dolar daha hazırlıyor ➡️ Hatta fonlar bile canlandı: Sadece 9 Haziran'da, spot Bitcoin ETF'lerine giriş 386 milyon dolardı Yatırımcılar pasif geri alımlardan bıktı - ve giderek büyümenin simüle edilmediği, satın alındığı yerlere bakıyorlar. Ve Apple'ın bu trene atlaması için henüz çok geç değil. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
💵 🍪 Tether ile Oreo mu? Bolivya 2025’e hoş geldiniz Hükümet temerrütün eşiğindeyken, havaalanı mağazaları ürünleri USDT ile
💵 🍪 Tether ile Oreo mu? Bolivya 2025’e hoş geldiniz Hükümet temerrütün eşiğindeyken, havaalanı mağazaları ürünleri USDT ile fiyatlandırmaya başladı. Stablecoin, Bolivya’nın yeni gölge para birimi haline geldi — artık egzotik değil, acı bir şekilde yeni norm. ➡️ Neler oluyor? 🟡 Duty Fly mağazasında gözlükten kurabiyeye kadar her şey Tether ile fiyatlandırılıyor 🟡 Kur oranı Binance’e göre belirleniyor ve referans olarak gösteriliyor 🟡 Ödemeler boliviano veya dolar ile yapılabiliyor — ancak fiyatlar USDT cinsinden belirlenmiş ➡️ Bu neden endişe verici? 📉 Ulusal rezervler 15 milyar dolardan 1,98 milyar dolara düştü — nakit ise 50 milyon doların altında 📈 Enflasyon %14,6’ya ulaştı, sokak döviz kuru 10 boliviano’ya yaklaştı 🛢 Hükümet haftada 56 milyon dolar yakıt harcamasına rağmen istasyonlarda hâlâ kuyruklar var 📸 Bir paket Oreo artık 15–22 USDT — ulusal para biriminin çöküşünün sembolü Bolivya, hiperenflasyon ve para krizlerinde halkın nasıl Tether gibi stablecoin’lere yöneldiğini gösteriyor — hükümet sessiz kalsa bile. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
🤖 Yapay zeka saldırıya geçti: Web3’te yeni alfa-dominant sahnede DeFi ve GameFi yerinde sayarken, Web3’teki AI protokolleri
🤖 Yapay zeka saldırıya geçti: Web3’te yeni alfa-dominant sahnede DeFi ve GameFi yerinde sayarken, Web3’teki AI protokolleri büyümeye devam ediyor: Mayıs ayında aktif cüzdanlar %23 arttı, günlük kullanıcı sayısı 4,8 milyona ulaştı. Ve evet — burada kahkaha attığın için token dağıtıyorlar. ➡️ Neler oluyor? 🟡 Lider konumda LOL — bir yapay zeka senin ne kadar güldüğünü analiz ediyor ve seni bunun için ödüllendiriyor 🟡 Ayın yeni ismi: SubHub by Dmail — cüzdanlara doğrudan hedefleme yapan akıllı bir AI pazarlama çözümü 🟡 ThinkAgents.ai ve Tether da oyunda — Web3 altyapısına odaklanan merkeziyetsiz AI ağları başlatıyorlar ➡️ Neden önemli? 🟡 DeFi ve oyun sektörleri ilgi kaybediyor — şimdi hype AI üzerine kurulu 🟡 Amerikalıların %77’si: AI kullanıcıların kontrolünde olmalı, şirketlerin değil 🟡 Web3 dönüşüyor — ve bu dönüşüm kalıcı AI artık sadece havalı bir etiket değil. Merkeziyetsiz ekonomide büyümenin ve değer yaratımının yeni motoru haline geldi. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
#ortakmateryal Vip Trade kanalımıza bağlantı üzerinden 24 saat boyunca ücretsiz👇 https://t.me/+Hh7L8K-G7FA5ZDI0

NODΞ
21 984
2️⃣ Ethereum Vakfı hazinesi sıkılaştırıyor: 2,5 yıllık rezerv kaldı Ethereum Vakfı, sermaye yönetimi ve şeffaflık konusunda y
2️⃣ Ethereum Vakfı hazinesi sıkılaştırıyor: 2,5 yıllık rezerv kaldı Ethereum Vakfı, sermaye yönetimi ve şeffaflık konusunda yeni bir strateji açıkladı — bu adım, piyasadaki baskıların ve son ETH satışlarıyla ilgili eleştirilerin ardından geldi. Önümüzdeki 18 ay “kritik” olacak ve tüm ekosistemin istikrarı buna bağlı. ➡️ Ne oldu? 🟡 Vakıf, harcamaların artık rezerv boyutuna ve piyasa koşullarına göre belirleneceğini duyurdu 🟡 Mevcut kaynaklarla sadece 2,5 yıl dayanabilirler: gelir artırılmazsa, fonlar tükenebilir 🟡 Ana hedef: Ethereum için “dönüm noktası” sayılan 2026 sonuna kadar ayakta kalmak ➡️ Neler değişecek? 🟡 EF artık varlıklar, gelir ve harcama yapısı hakkında üç aylık raporlar yayımlayacak 🟡 DeFi protokolleri daha aktif kullanılacak: şimdiden Aave, Compound ve Spark’a 45.000 ETH ($120m) yatırıldı 🟡 İç geliştirme ekipleri optimize ediliyor — bazı çalışanlar işten çıkarıldı bile ➡️ Bu neden önemli? 🟡 ETH hâlâ BTC ve SOL’un gerisinde — 2021 zirvesinin %46,5 altında 🟡 EF ilk kez net şekilde DeFi protokollerine destek veriyor, tarafsızlıktan uzaklaşıyor 🟡 Vakıf uzun vadeli istikrar hedefliyor, ancak topluluk daha fazla şeffaflık ve verimlilik talep ediyor Yeni strateji hakkında ne düşünüyorsunuz? 👍 — Güzel hamle, bekliyordum 👎 — Çok geç, daha önce yapılmalıydı ❤️ — DeFi’ye destek, ekosistem için doğru adım Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
#partnermaterial Vip Trade kanalı linkimize özel 24 saatliğine ücretsiz👇 https://t.me/+Hh7L8K-G7FA5ZDI0

NODΞ
21 984
#partnermaterial Vip Trade kanalı linkimize özel 24 saatliğine ücretsiz👇 https://t.me/+Hh7L8K-G7FA5ZDI0

NODΞ
21 984
📊 DePIN: WEF'ten Gelen $3,5 Trilyonluk Yeni Yarış Yapay zeka ve blokzincir birleşti — ve 2028'e kadar en umut verici trendle
📊 DePIN: WEF'ten Gelen $3,5 Trilyonluk Yeni Yarış Yapay zeka ve blokzincir birleşti — ve 2028'e kadar en umut verici trendlerden birini başlatıyor. Dünya Ekonomik Forumu’na göre DePIN (Merkeziyetsiz Fiziksel Altyapılar) pazarı sadece 3 yıl içinde $3,5 trilyona ulaşabilir. ➡️ DePIN nedir? 🟡 Katılımcıların gerçek kaynaklar — depolama, internet, işlem gücü — sağladığı ve bunun karşılığında kripto ile ödüllendirildiği bir ağdır 🟡 Halihazırda Bittensor ve Threefold dahil olmak üzere 1.500’den fazla aktif proje var 🟡 Pazar şu anda $30–50 milyar seviyesinde — 2028'e kadar 100 kat büyüyebilir ➡️ Neden şu an önemli? 🟡 Büyümeyi DePAI (merkeziyetsiz fiziksel yapay zeka) destekleyecek 🟡 Katılımcılar sadece günlük aktiviteleriyle AI modellerini eğitebiliyor 🟡 Bu model, merkezi engelleri ortadan kaldırarak AI sistemlerini daha dirençli ve çeşitli hale getiriyor ➡️ Kimler şimdiden yatırım yapıyor? 📡 Uplink, Bittensor, Threefold, Helium ve onlarca girişim 📈 Messari de $3,5 trilyon tahmini yapıyor ve DePIN’i “geleceğin omni-bilgisayarı” olarak tanımlıyor DePIN, Web3’ün yeni büyüme noktası olabilir — gerçek kullanıcı katılımı, merkeziyetsizlik ve güçlü bir ekonomiyle. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
📊 Bitcoin madencileri kriptografi nedeniyle yasal saldırı altında Tartışmalı bir dava açıldı: BlackBerry'nin eski 32.000 pat
📊 Bitcoin madencileri kriptografi nedeniyle yasal saldırı altında Tartışmalı bir dava açıldı: BlackBerry'nin eski 32.000 patentinin sahipleri, blockchain’in temelini oluşturan kriptografik teknolojiyi ihlal ettikleri gerekçesiyle büyük Bitcoin madencilerine dava açtı. Evet — söz konusu olan Eliptik Eğri Kriptografisi (ECC). ➡️ Kim dava açtı ve neden? 🟡 Malikie Innovations, BlackBerry’nin patentlerini satın aldı ve şimdi Marathon Digital ile Core Scientific’e dava açtı 🟡 Dava, Malikie’nin patentleriyle korunduğunu iddia ettiği ECC kullanımına odaklanıyor 🟡 6 yıllık kayıp kâr için tazminat talep ediyorlar — bu da on milyonlarca doları bulabilir ➡️ Piyasaya risk nedir? 🟡 Malikie davayı kazanırsa bu emsal oluşturabilir ve diğer madencileri de hukuki risk altına sokabilir 🟡 Olası sonuçlar arasında iflaslar, sektörde artan yasal tehditler ve büyük ölçeklendirme sorunları var
Bir avukat uyardı: “Bu, tüm Bitcoin ağının güvenliğini zayıflatabilir”
➡️ Kullanıcılar endişelenmeli mi? 🛡 Şimdilik hayır. Bireyleri dava etmek maliyetli ve etkisiz — “hukuken kârsız hedefler” olarak görülüyorlar. Ancak patentler geçerli bulunursa süreç uzayabilir ve Bitcoin altyapısını etkileyebilir. 💬 Analistler şüpheci: patentlerin çoğunun süresi dolmuş olabilir veya ECC’nin temel kavramlarını kapsamayabilir. Ancak son kararı mahkeme verecek. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
📊 $160M yeniden oyunda — Cetus kurtarıldı, oylama her şeyi belirledi Sui üzerinde yıldırım hızında gerçekleşen zincir üstü o
📊 $160M yeniden oyunda — Cetus kurtarıldı, oylama her şeyi belirledi Sui üzerinde yıldırım hızında gerçekleşen zincir üstü oylama, multisig cüzdanın aktive edilmesi, fonların güvence altına alınması — Cetus uçurumdan geri çekildi. Son zamanlardaki en dikkat çekici DeFi kriz yönetimi örneklerinden biri. ➡️ Ne oldu? 🟡 Cetus DEX’e yapılan bir saldırı sonucu $160M likidite kaybedildi 🟡 48 saatten kısa sürede doğrulayıcıların ve staker’ların %90’ından fazlası fonların taşınması yönünde oy kullandı 🟡 Oylama geçti: fonlar artık multisig bir cüzdanda (Cetus + OtterSec + Sui Foundation) güvence altında ➡️ Sırada ne var? 🟡 Tazminat sözleşmesi neredeyse hazır, son denetim süreci devam ediyor 🟡 Likidite havuzlarının yeniden kurulumu sürüyor — ekip zararları manuel olarak doğruluyor 🟡 Etkilenen varlıklar dikkatlice dönüştürülecek — piyasayı bozacak ani swap’lar yapılmayacak 🟡 Protokolün tüm fonksiyonları yeniden başlatılmak üzere hazırlanıyor
Ve en önemlisi — 2 Haziran’da Cetus bir Twitter Space düzenleyecek; tüm süreci adım adım anlatacak ve topluluktan gelen soruları yanıtlayacak. Sessizlik yok, oyalama yok.
Büyük bir saldırıdan sağ çıkan Cetus, güven, hız ve şeffaflıkla en kötü senaryonun bile toparlanabileceğini hatırlatıyor. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
Vip Trade kanalı linkimize özel 24 saatliğine ücretsiz👇 https://t.me/+Hh7L8K-G7FA5ZDI0

NODΞ
21 984
🇨🇳 Çinli yapay zeka DeepSeek sansürle suçlanıyor DeepSeek’in yeni modeli R1-0528, insan hakları ihlallerini kabul etmesine
🇨🇳 Çinli yapay zeka DeepSeek sansürle suçlanıyor DeepSeek’in yeni modeli R1-0528, insan hakları ihlallerini kabul etmesine rağmen, Sincan’daki kamplar konusunda Çin hükümetini doğrudan eleştirmeyi reddetti. ➡️ Ne oldu? 🟡 Anonim geliştirici xlr8harder, DeepSeek’in yeni versiyonunun “ifade özgürlüğü açısından bir geri adım” olduğunu iddia etti 🟡 Model, Sincan’daki kampları insan hakları ihlali olarak tanımlasa da, Çin’i açıkça sorumlu olarak belirtmekten kaçınıyor 🟡 Sansür testlerinde, DeepSeek R1-0528 şirketin önceki sürümleriyle karşılaştırıldığında en “kısıtlı” versiyon olarak değerlendirildi ➡️ Bağlam ve sonuçlar 🟡 Uluslararası kuruluşlar ve medya, Sincan’daki zorla çalıştırma, ideolojik beyin yıkama ve kitlesel gözaltılar gibi ihlalleri uzun süredir belgeliyor 🟡 Modelin açık kaynak kodlu olmasına rağmen, davranışları hükümet etkisi olabileceği yönünde endişeler uyandırdı 🟡 DeepSeek, akıl yürütme, matematik ve “halüsinasyonları” azaltma konusunda iyileştirmeler yaptığını iddia ediyor — ancak geliştiriciler bu gelişmelerin çok yüksek bir bedelle geldiğini düşünüyor Açık kaynak kodlu yapay zekalar bile siyasi sansürden muaf değil. Topluluk müdahale etmeyi planlıyor — ancak Çin yapay zekasına olan güven giderek azalıyor. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
📉 Elon Musk DOGE projesinden ayrılıyor — federal bütçeyle mücadele beklenenden daha zor oldu Musk, “fazla abartılmış beklent
📉 Elon Musk DOGE projesinden ayrılıyor — federal bütçeyle mücadele beklenenden daha zor oldu Musk, “fazla abartılmış beklentiler” ve her yönden gelen artan eleştiriler nedeniyle Hükümet Verimliliği Departmanı’ndan (DOGE) ayrılıyor. ➡️ Ne oldu? 🟡 Musk, 130 günlük Özel Hükümet Görevlisi görev süresinin sona ermesiyle 30 Mayıs’ta DOGE’den ayrılacak 🟡 “Federal bürokrasi, beklediğimden çok daha kötü çıktı” dedi 🟡 DOGE, görev süresi boyunca 175 milyar dolarlık tasarruf sağlandığını iddia etti, ancak medya kaynakları bu rakamın doğruluğunu sorguluyor 🟡 İlk hedef 2 trilyon dolardı, ancak daha sonra 150 milyar dolara düşürüldü 🟡 260 bin federal çalışan (iş gücünün %12’si) işten çıkarıldı veya emekli edildi ➡️ Skandallar ve baskılar 🟡 14 eyalet, yetki aşımı ve hükümet operasyonlarına müdahale suçlamalarıyla DOGE ve Musk’a dava açtı 🟡 Musk, “politikaya fazla zaman harcadığını” kabul etti, bu da analistlere göre Tesla’nın performansını olumsuz etkiledi 🟡 DOGE’den çekilme planlarını açıkladıktan sonra Tesla hisseleri %5 arttı Musk geri çekiliyor, ancak DOGE’un hükümet kurumları için “bir yaşam tarzı” olacağına söz veriyor. Yine de itibar kaybı ve yasal mücadeleler daha yeni başlıyor. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
💧 SUI %100 artışı hedefliyor — yeni tüm zamanların en yüksek seviyesi yakın olabilir Analistler, güçlü teknik sinyaller ve N
💧 SUI %100 artışı hedefliyor — yeni tüm zamanların en yüksek seviyesi yakın olabilir Analistler, güçlü teknik sinyaller ve Nasdaq’ın ETF başvurusu nedeniyle SUI token fiyatının iki katına çıkacağını öngörüyor. ➡️ Neler oluyor? 🟡 SUI, Gooner EMA bölgesindeki ($3,34–$3,59) kilit desteği yeniden kazandı 🟡 Bu bölgeden önceki çıkışlar çift haneli kazançlara yol açtı 🟡 Fibonacci seviyeleri ve mevcut yükseliş kanalı göz önüne alındığında, bir sonraki hedef $7,56 🟡 Bu, mevcut fiyatlardan %100’ün üzerinde bir artış anlamına geliyor ➡️ Temel katalizör — Nasdaq ETF 🟡 Nasdaq, ABD’de SUI tabanlı bir ETF için başvuru yaptı 🟡 Avrupa’da ise 21Shares’in sunduğu bir SUI ETP’si zaten var — lansmandan bu yana %350 yükseldi 🟡 CoinShares’e göre, SUI ile bağlantılı ürünlerdeki toplam varlık (AUM) $317,2 milyon seviyesine ulaştı Eğer SUI destek seviyesini korursa ve piyasa koşulları olumlu kalırsa, fiyat yalnızca $5,36 olan ATH seviyesine dönmekle kalmayıp, aynı zamanda $7,56’ya doğru kırılabilir. Kripto Vitrini 💸

NODΞ
21 984
🧂 Solana sadece bir meme zinciri olma riskiyle karşı karşıya Standard Chartered, Solana'nın “işlevsel olarak tek amaçlı” bir
🧂 Solana sadece bir meme zinciri olma riskiyle karşı karşıya Standard Chartered, Solana'nın “işlevsel olarak tek amaçlı” bir ağa dönüştüğünü belirten uyarı niteliğinde bir rapor yayınladı. Şu anda neredeyse tüm aktivite memecoin’ler etrafında dönüyor — ve bu ciddi bir sorun olabilir. ➡️ Solana’da neler oluyor? 🟡 Ağ trafiğinin büyük kısmı memecoin’lerden geliyor ve gelirlerin çoğu buradan sağlanıyor 🟡 Memecoin işlem hacimleri şimdiden düşmeye başladı 🟡 Düşük işlem ücretleri + azalan aktivite = tehlikeli bir kombinasyon Banka analistlerine göre, Solana spekülatif token merkezi olarak zirvesini geçti ve acilen yeni kullanım alanları bulması gerekiyor. ➡️ Sırada ne var? Standard Chartered, Solana’nın şu alanlara yönelmesini öneriyor: — yüksek frekanslı fintech uygulamaları — Web2 entegrasyonları: sosyal medya, oyun platformları, geniş kitleye hitap eden çözümler Ancak bu geçişler yıllar alabilir ve önümüzdeki 2–3 yıl boyunca Solana'nın büyüme ve piyasa değeri açısından Ethereum’un gerisinde kalması muhtemel. ➡️ Ethereum yeniden ivme kazanıyor 🟡 Dencun yükseltmesinden sonra Ethereum’un L2 işlem ücretleri neredeyse Solana seviyelerine indi 🟡 Ethereum’un modüler mimarisi, güvenliği feda etmeden ölçeklenmesine olanak tanıyor 🟡 Solana, en hızlı ve en ucuz zincir olma avantajını kaybediyor Solana, memecoin başarısının kurbanı olmamak için altyapısı üzerinde yeni bir “öldürücü uygulama” (killer app) bulmak zorunda. Kripto Vitrini 💸