en
Feedback
850
Subscribers
No data24 hours
+127 days
+4830 days
Posts Archive
مثلا انعکاس گل توی قطره اب رو امتحان کردم جالب بود ولی خوده گل و گیاه رو زیاد نیستمم

https://t.me/JourneyinNature/1685 گل و گیاه ماکرو هم میشه خوب دنبال سوژه‌های ریز باشی خوب میشن 😬 نمیدونم کجا عکس میگیری ولی خیلی richه محیطت من سالی ۱-۲ بار میتونم برم عکاسی 😂 بقیش همش پشت میزم

نههه گل و گیاه دوست ندارم 😂

https://t.me/JourneyinNature/1683 تو استرالیا ممکنه خوراک سوژه‌هات بشی 😂 از گل و گیاهم میتونی عکس بگیری نیازی نیست حتما حشره باشه

اگه استرالیا بود و حشرات یه تنوعی داشتن خوب بود ولی اینجا همشون شبیه همن 😂

عنکبوت بذار ملخ بذار سنجاقک بذار 😂

اگه عنکبوت پیدا میکردم که به سرم نمیزد از صندلی عکس بگیرم 😂

به نظرم الان لفت بده چون یه هفته ست دنبال عنکبوتم 😂

عکس عنکبوت نذاری لفت میدم

اولین عکسام از گل و طبیعت بود برای همین وقتی چنل رو زدم این اسمو گذاشتم ولی الان خیلی طرفدار عکاسی از طبیعت نیستم 😂 البته عکس میگیرم ولی زیاد دوست ندارمشون 🤷🏻‍♀️

از اونجا که «سفر تو طبیعته» چنلت، پیشنهادم اینه که بیشتر، رنگ های طبیعت رو به نمایش بذار

و با شماهایی که دیسلایک زدین رو این پیام مخالفم 😂

ولی من خودم با چهار نفری که دیسلایک دادن موافقم 🤝🏻

متشکررر 😅 ماکرو خیلی دوست دارم ولی انگار داره فصل عکاسی ماکرو تموم میشه و مجبورم راه های جدید رو امتحان کنم 😂

با ماکروهایی که میگیری با چنلت آشنا شدم ولی با چند عکس اخیرت فهمیدم نگاهت خیلی جالبه و متفاوته

یه سوال …عکسای اخیر رو دوست دارین ؟ :)

photo content

Repost from No.13
سایه‌ای بر آب شبیه واقعیت ، ولی خالی از حضور
سایه‌ای بر آب شبیه واقعیت ، ولی خالی از حضور

این پیام رو فور کنید چنلتون و خاص ترین عکسی که گرفتید رو مشخص کنید تا باهم ببینیم.

.