en
Feedback
8 ژانویه

8 ژانویه

Open in Telegram

یادشان را به سکوت واگذار نمی‌کنیم_

Show more
738
Subscribers
+924 hours
+777 days
+2930 days
Posts Archive
_

ری‌اکت ؟!🎀

من با تموم وجودم هرکاری برای همه کردم. همدردی کردم، امید دادم، ذوق کسی‌رو کور نکردم، وقتی نیاز داشتن تنهاشون نذاشتم، من همیشه در حد توانم سهم خودم رو ادا کردم؛ حتی وقتی میدونستم هیچ برگشتی نیست. هرچند دوست داشتم این جاده گاهی دوطرفه می‌بود.

Repost from " My Own World "
برای رسیدن به گنج ، باید جنگید ؛ نامرد ، درمان نمی‌شود ؛ قهقهه تبدیل به هق‌هق می‌شود ؛ دزد ، می‌دزدد ؛ گرگ ، به گرگ بودنش می‌بالد ؛ نمیدانم چرا من ، نَم زده است ؛ نمیدانم چرا یار ، رای عوض کرده است ؛ چرا راه ، هار شده ؛ روز ، به زور می‌گذرد ؛ کلمه آشنا را فقط در انشا میبینی ؛ و چه سرد است این درس زندگی ؛ این جاست که شاید مرگ برایم گرم باشد ؛ چرا که درد ، همان درد است حتی اگه از آخر به اول بخوانی ! پس زندگی کن که اگر بخواهی زندگی را از آخر به اول بخوانی کلمه ای بی معنا و پوچ میشود ...

خودم نوشتمشاااااا

Repost from " My Own World "
ری اکت میخام ری اکتتتت +++++

Repost from " My Own World "
photo content
+4

Repost from " My Own World "
photo content
+4

Repost from " My Own World "
photo content
+2

_

Repost from 4AM Dead Silence

Repost from Albert
photo content
+1

_

_