en
Feedback
sleep‌𝜗ৎ4ever

sleep‌𝜗ৎ4ever

Open in Telegram

私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika

Show more
1 745
Subscribers
-224 hours
+457 days
+20230 days
Posts Archive
چالششششش🎊🤓☝️ این پیام و آرت بالا رو فور بزنین از اوسی/پرسونا/کارکتر موردعلاقه‌تون یا هر چیز دیگه ای چیبی کوچولو بکشم:(
Limit: only 5 channels💞

Repost from N/a
بچه ها یه نفر می گفت تا کارو تموم نکنه ویپ نمی ده یعنی اون یه نفر کجاسس😀 #Wip
بچه ها یه نفر می گفت تا کارو تموم نکنه ویپ نمی ده یعنی اون یه نفر کجاسس😀 #Wip

میو

Repost from N/a
این پیام رو فور بزنید و عکس یا ارت از اوسی که میخواید رو بفرستید یا ریپلای بزنید تا ازشون یه اسکچ کوچولو بکشم
ظرفیت : ۳۰ نفر لیمیت : خط میزنم

Repost from N/a
آرت مشترکک با میا میا نازی عاشق صورت اوسیمم اینجا🙂‍↔️
+1
آرت مشترکک با میا میا نازی
عاشق صورت اوسیمم اینجا🙂‍↔️

Repost from Alexandra †
مثلا این نقاشی رو نگاه کنید، خیلی همه رنگ هاش افسرده و غمگینن من معمولا رنگ های شاد و گوگولی مگولی استفاده میکنم نمی‌دونم چرا
مثلا این نقاشی رو نگاه کنید، خیلی همه رنگ هاش افسرده و غمگینن من معمولا رنگ های شاد و گوگولی مگولی استفاده میکنم نمی‌دونم چرا دیگه اینجوری نیست😭 (Wipعه) #wip

مرسییییهنیسنبسمسمم😭😭😭 اره باید بیشتر رو بک گراند کار کنم

Repost from N/a
https://t.me/Moew_nika همه چیزت خداست فقط بکگراند بیشتر بکش که خدا تر بشی آناتومی ، رنگ امیزی، شیدینگ، لاین ارت، همه چیز عالیه کاش خدا به منم از این استعداد ها میداد💔💔💔💔

Repost from Golden brown🫶
#Jjk_oc #oc
#Jjk_oc #oc

Yay! I can color Michiko now:3 #Wip
Yay! I can color Michiko now:3 #Wip

حقیقتا یادم نمیاد کیه ولی لیثثث

Old art #OC
Old art #OC

Repost from N/a
I love sketching kylar so much cause he's chopped and ugly and easy to draw (ignore the hands and everything else that feels
I love sketching kylar so much cause he's chopped and ugly and easy to draw (ignore the hands and everything else that feels off I'm tired)

Repost from Huh?!❀˖°
HBD WOAAAH🎉🎉🎉 Fwor mwa wifi
HBD WOAAAH🎉🎉🎉 Fwor mwa wifi

Repost from Sharkie_art
🦐
+1
🦐

این ارت و پیام فور بزنید چنلتون
تا بیام یه ارتتون یا محتواتون رو فور بزنم اینجا(اگر میخواید خودتون‌مشخص کنید) و دو به دو شیپ تون کنم (یا شیپ رفاقتی یا احساسی) خط میزنم

ارت جدید از پسر خوشگلم‌استیون لطفا گریه کنید "اینجور به من نگاه نکن اتیش به هستیم نزن"
+2
ارت جدید از پسر خوشگلم‌استیون لطفا گریه کنید "اینجور به من نگاه نکن اتیش به هستیم نزن"