en
Feedback
sleep‌𝜗ৎ4ever

sleep‌𝜗ৎ4ever

Open in Telegram

私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika

Show more
1 740
Subscribers
-624 hours
+417 days
+18730 days
Posts Archive
منم هستم

منموصلم_

داداش سلام صبحت بخیر🗣

خب اونی که توت فرنگی داد وصله

sticker.webp0.19 KB

فقط میدونم خودم وصلم آکا هم وصله

از هیچی خبر ندارم

قطع شدن بقیه-؟

Repost from N/a
see my baby توتفرنگی #art
see my baby توتفرنگی
#art

تو جایی که من ازش اومدم بهش میگفتن آرت مشترک- والا نمیدونم اینجا چیه اسمش💔

Yay
Yay

FINALLY DONEEEEEKEDMSKSMSKANSKANSKSSKSKSKSKSKSKSSKKS #wip #pani
FINALLY DONEEEEEKEDMSKSMSKANSKANSKSSKSKSKSKSKSKSSKKS #wip #pani

Repost from Sharkie_art
my matching shaylas
+1
my matching shaylas

Repost from N/a
⊹ ࣪ ﹏𓊝﹏𓂁﹏⊹ ࣪ ˖ #meymey یه اسکچ رندوم بود که رنگش کردم!!!
⊹ ࣪ ﹏𓊝﹏𓂁﹏⊹ ࣪ ˖ #meymey یه اسکچ رندوم بود که رنگش کردم!!!

Repost from убийца
Wip -
Wip -

1_واقعا بستگی داره، بیشترین تعداد لایه تا الان 80 تا بوده . برای مانگا اصلا شاید بشه 6 تا ولی وقتی بخوام رنگ کنم کمتر از 20 لایه نمیشه 2_یه قلم هست والا اسمشو نمیدونم نوشته kny pen، برای رنگ کردن و لاین و همه چی ازش استفاده میکنم و از air brush هم استفاده میکنم 3_همون kny pen☝🏻 4_یه اسکچ هایی میزنم خدا(جز خودم هیچکس نمی‌فهمه چیه)به معنای واقعی چشم چشم دو ابروهه:) 5_معمولا یک الی دو ساعت کمتر از یک ساعت نیست 6_به گشادیم بستگی دار-😍اگه حوصله داشته باشم تو 40 دقیقه اگه نداشته باشم 2 3 روز . ولی معمولا تایم کمی دارن 7_سوال خوبیه نمیدونم💕خیلی رندومن، گاهی هم از روی کارکترا برمیدارم 8_ام یدونه- 9_پینترست، انیمه 10_مربع 3کا☝🏻 11_نه حقیقتا 12_ibispaint X 13_گوشی و انگشت 14_هیچی والا 15_حقیقتا اوسیم مونیکا تو قسمت های هپی اندینگ 16_مو(باهاش یه طوری مشکل دارم انگار ناموسمو دزدیده) 17_معمولا وقتی اسکچ میکشم همراه همون سایه هاشو میزنم، بعد لاین آرت و رنگ و سایه هارو از رو همون قبلیا میکشم .

Repost from N/a
.Challenge time. ⏲️
≡Digital Artist !•° Q + A ≡سوال و جواب برای هنرمندان دیجیتالی !•°
1- how many layers do you use? ۱- معمولا‌ از چند لایه استفاده میکنی؟ 2- how many brushes do you use? ۲- از چند براش استفاده میکنی؟ 3- what are your fav brushes? ۳- براش های موردعلاقه‌ات کدام‌ اند؟ 4- do you make sketch first? ۴- قبل از شروع، اسکچ میزنی؟ 5- How long does it take to make a sketch (if you make one) ? ۵- اگر اسکچ میزنی، معمولا چقدر طول میکشه؟ 6- how long on average does it take you to finish project? ۶- به طور میانگین‌ چقدر زمان میبرد‌ تا یک پروژه را کامل کنی؟ 7- how do you make/choose a color palette? ۷- پالت رنگی را چطور انتخاب یا درست میکنی؟ 8- how many references do you use? ۸- معمولا از چند رفرنس استفاده میکنی؟ 9- where do you source your references? ۹- رفرنس‌هایت رو از کجا پیدا میکنی؟ 10- favorite canvas size? ۱۰- اندازه‌ بوم موردعلاقه‌ات چیه؟ 11- do you use a grid? ۱۱- از گرید (خطوط راهنما) استفاده میکنی؟ 12- what program do you use to draw? ۱۲- با چه برنامه ای ارت میزنی؟ 13- do you draw on PC, table, phone, etc.? ۱۳- روی چه دستگاهی‌ ارت میزنی؟ پی‌سی‌؟ تبلت؟ گوشی یا غیره؟ 14- tips or tricks for other artists? ۱۴- چند نکته‌ یا ترفندی‌ برای هنرمندان دیگر داری؟ 15- favorite thing to draw? ۱۵- بیشتر از همه چه چیزی رو دوست‌ داری بکشی؟ 16- most difficult thing to draw? ۱۶- سخت‌ترین چیز‌ برای کشیدن؟ 17- what's your rendering process? ۱۷- روند‌ رندر کردن‌ کار‌هات‌ چگونه است؟( از شروع تا پایان چه مراحلی رو طی میکنی؟)
این پیام رو فور کنید چنل‌هاتون و بزاری ممبر‌هاتون ازتون سوال بپرسند، و شما پاسخ بدین و توضیح بدید! لازم نیست اینجا جوین بدید یا چیزی، یه چالش ساده و فان، خوش بگذره واستون‌، و موفق باشید.🪻✨️

وایوایواویلوی مرسییی

Repost from N/a

Wip حالا باید ۶ تا دست براش بکشم... مرسی...
Wip حالا باید ۶ تا دست براش بکشم... مرسی...