en
Feedback
A BOOK I READ™📖✨

A BOOK I READ™📖✨

Open in Telegram

සතුට යනු කෝපි කෝප්පයක් සහ හොඳ පොතකි. ☕📚🍂✨ ★Cross Promotion 3.5k+ ★Owner: | @ABookIRead_Bot

Show more
3 353
Subscribers
No data24 hours
+787 days
+8030 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '26
September '260
in 0 channels
August '26
+185
in 0 channels
Get PRO
July '26
+115
in 1 channels
Get PRO
June '26
+866
in 0 channels
Get PRO
May '26
+281
in 2 channels
Get PRO
April '26
+104
in 3 channels
Get PRO
March '26
+59
in 1 channels
Get PRO
February '26
+11
in 1 channels
Get PRO
January '26
+51
in 1 channels
Get PRO
December '25
+452
in 20 channels
Get PRO
November '25
+41
in 0 channels
Get PRO
October '25
+75
in 0 channels
Get PRO
September '25
+85
in 1 channels
Get PRO
August '25
+72
in 2 channels
Get PRO
July '25
+72
in 1 channels
Get PRO
June '25
+245
in 2 channels
Get PRO
May '25
+50
in 0 channels
Get PRO
April '25
+85
in 0 channels
Get PRO
March '25
+95
in 0 channels
Get PRO
February '25
+172
in 2 channels
Get PRO
January '25
+1 399
in 1 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
01 September0
Channel Posts
📌 O/L Notes 📌 A/L Notes 📌 University Notes 📌 Assignments 📌 Note Writing ඔයාට හෝ ඔයා දන්න student කෙනෙක්ට මේක වැදගත් වෙයි
📌 O/L Notes 📌 A/L Notes 📌 University Notes 📌 Assignments 📌 Note Writing ඔයාට හෝ ඔයා දන්න student කෙනෙක්ට මේක වැදගත් වෙයි නම් Save කරලා තියාගන්න ❤️

2
Alan Walker in Sri Lanka 🇱🇰 Pop Culture Festival ’26 🎶 Missed this one 🥹💙💜 Till next time, Alan Walker 🤞✨
Alan Walker in Sri Lanka 🇱🇰 Pop Culture Festival ’26 🎶 Missed this one 🥹💙💜 Till next time, Alan Walker 🤞✨
491
3
පාවඩ මතින් උඩු වියන් යටින් සධාතුක කරඬුව වඩමවන කතරගම වාසනා 🙏🤍
පාවඩ මතින් උඩු වියන් යටින් සධාතුක කරඬුව වඩමවන කතරගම වාසනා 🙏🤍
494
4
ඔයාලට මේ වගේ දේවල් අඩුවට කරගන්න ඕනිනම් bot ට msg එකක් දාන්න 💜 ​• Professional CV Creation (ඉන්ටර්වීව් යන අයට) • Tute Typing
ඔයාලට මේ වගේ දේවල් අඩුවට කරගන්න ඕනිනම් bot ට msg එකක් දාන්න 💜 ​• Professional CV Creation (ඉන්ටර්වීව් යන අයට) • Tute Typing (සිංහල/ඉංග්‍රීසි) • IT Assignments (Word, Excel, PPT) • PowerPoint Presentations Contact - @ABookIRead_Bot
477
5
"ජීවිතේට මොන තරම් මිනිස්සු මුනගැහුනත්, හැම කෙනෙක්ටම තියනව ජීවිතේ ගැඹුරුම දේවල් තේරුම් ගන්න පුලුවන් කටුක පාඩමක් කියාදුන් ආගන්ත
"ජීවිතේට මොන තරම් මිනිස්සු මුනගැහුනත්, හැම කෙනෙක්ටම තියනව ජීවිතේ ගැඹුරුම දේවල් තේරුම් ගන්න පුලුවන් කටුක පාඩමක් කියාදුන් ආගන්තුක, හිතේ නතරවුන,හිතුවක්කාර වගේම ජීවිතේ එකම එක වතාවක් ලගින් ඉදපු,නැත්නම් තමං හිතේ විතරක් තියන් හීන මවපු fantasy ප්‍රේමයක්, ජීවිත කාලෙටම ඉගෙන ගන්න පාඩම් ඉගැන්නුවෙ ඒත් එහෙම මිනිස්සු fantasy ලෝකයක් මවල මීදුමක් වගේ අතුරු දහන් වුනත්, ඉද හිට ඇග හිරි වැටෙන තරමෙ හීතලක් එක්ක මතක අස්සට එබෙනව, තප්පරෙන් තප්පරේ,විනාඩියෙන් විනාඩිය,දින,සති,අවුරුදු ....ඉවරයක් නැතුව හිතින් හිතල ඉමක් කොනක් නැතුව සමහර මිනිස්සු තාමත් කවදහරි ලැබෙනවමයි කියල බලාපොරොත්තු පොදි බැදන් එකම හිතක් වෙනුවෙන්, ජිවිතේ ලොකුම පාඩම කම්මැලි නැතුව තාමත් ඉගෙන ගන්නවා
585
6
මට ආයේ නුඹ ඕනා....💫🤍
632
7
ආදරේට ඇබ්බැහි වෙන්නෙපා කියල කියන්නෙ මේ නිසාත් වෙන්නැති.
ආදරේට ඇබ්බැහි වෙන්නෙපා කියල කියන්නෙ මේ නිසාත් වෙන්නැති.
699
8
Dhadak ❤️‍🩹 කැමති අය බලන්න. කාලෙකින් බලපු ලස්සන film එකක්. හැබැයි අවසානය ලස්සන එකක් නෙවෙයි... මම නම් ඇඩුවා. වැඩිය කියන් නෑ.
Dhadak ❤️‍🩹 කැමති අය බලන්න. කාලෙකින් බලපු ලස්සන film එකක්. හැබැයි අවසානය ලස්සන එකක් නෙවෙයි... මම නම් ඇඩුවා. වැඩිය කියන් නෑ. එතකොට රසය නැති වෙනවා. ඔයාලම බලලා කොහොමද කියන්නකෝ... 
799
9
සමහර දේවල් අමතක කරලා නෑ. අතහැරලා දැම්ම විතරයි....♡🌿 “හෙලෝ…” “කොහොමද ඉතිං ?” “හොඳින්… ඔයා?” “මාත් හොඳින්.” “කාලෙකට පස්සේ නේද?” “ඔව්… ගොඩක් කාලෙකට පස්සේ.” “මං හිතුවෙ නෑ ඔයා ආයෙත් කෝල් කරයි කියලා.” “ඇයි?” “මොකද යන්න තීරණය කරපු අය ආපහු හැරිලා බලන්නෙ නෑ කියලා මං හිතුවා.” “මට ඔයාව මතක් වුණා.” “මාව මතක් වුණේ දැන්ද? මං හැමදාම ඔයාව මතක් කරගෙන හිටපු කාලෙක ඔයාට මාව මතක් වුණේ නෑනේ.” “මං වැරදි කළා.” “ඔව්… කළා. ඒත් මං අද ඒ ගැන කතා කරන්නෙ නෑ. මොකද ඒ හැම දෙයක්ම ඉවරයි.” “ඔයා තාම තරහද මාත් එක්ක?” “නෑ… තරහක් තියෙනවා නම් තවමත් බලාපොරොත්තුත් තියෙන්න ඕන. මට දැන් ඒ දෙකම නෑ.” “මට සමාව දෙනවද?” “මං ඔයාට සමාව දීලා ගොඩක් කල්. නැත්තම් මට මෙච්චර දුරක් එන්න බෑ.” “එහෙනම් අපිට ආයෙත්…” “නවත්තන්න…” “ඇයි?” “මොකද ඔයාට මාව මතක් වුණේ මාව නැති වුණාට පස්සෙ. ඒත් මට මාව හොයාගන්න ලැබුණේ ඔයාව නැති වුණාට පස්සෙ.” “දන්නවද… මං ගොඩක් රෑවල් අඬලා තියෙනවා. ඔයාගේ මැසේජ් එකක් එයි කියලා බලාගෙන හිටියා. ඔයා කෝල් කරයි කියලා බලාගෙන හිටියා. ඒත් එක දවසක මට තේරුණා… බලාගෙන ඉන්න එකෙන් වෙනස් වෙන්නෙ මගේ ජීවිතේ විතරයි කියලා.” “මට පරක්කු වුණා නේද?” “ඔව්… ගොඩක් පරක්කු වුණා.” “මං තාමත් ඔයාට…” “එපා… සමහර වචන පරක්කු වුණාම ඒවට වටිනාකම නැති වෙනවා.” “ඔයා සතුටින්ද දැන්?” “ඔව්. පළවෙනි වතාවට මං මාවම තෝරගෙන ජීවත් වෙනවා. කවුරුත් එනකම් බලන් නෙවෙයි. කාගෙවත් ආදරේකින් මගේ වටිනාකම මනින්නෙත් නෑ.” “හරි…” “පරිස්සමින් ඉන්න. මං ඔයාට නරකක් ප්‍රාර්ථනා කරන්නෙ නෑ. ඒත් මගේ ජීවිතේට ආපහු එන්නත් එපා. මොකද මං අමාරුවෙන් වහපු තුවාල ආයෙත් ඇරෙනවට මම කැමති නෑ...” “හරි එහෙනම් ..බායි…” “බායි…” කෝල් එක ඉවර වුණා. ඉතිං ෆෝන් එක දිහා බලාගෙන මම හිතුවා කවදාහරි මාව නැති කරගත්ත එක ගැන ඔයාට දුක හිතෙයි. ඒත් ඒ වෙද්දි මං මාව හොයගෙන ඉවරයි.... ❤️‍🩹
837
10
No text...
754
11
උඹ මතක්වන ගාණට හචිං යනවනං ...... උඹ මෙලහට හචිං ඇරලම මැරිලා+1
උඹ මතක්වන ගාණට හචිං යනවනං ...... උඹ මෙලහට හචිං ඇරලම මැරිලා
919
12
Gift sent 🎁
Gift sent 🎁
892
13
It’s time! 👋 Comment 🎰 and try your luck! 7⃣7⃣7⃣ = WIN 🏆 Unlimited tries! 🍀 1ˢᵗ Lucky winner 15 Bunny or Heart Gift ❤️
It’s time! 👋 Comment 🎰 and try your luck! 7⃣7⃣7⃣ = WIN 🏆 Unlimited tries! 🍀 1ˢᵗ Lucky winner 15 Bunny or Heart Gift ❤️
836
14
💜 SUNDAY SURPRISE — DAY 01 🎁✨ අද ඉඳන් හැම ඉරිදාම රෑ 9:00ට giveaway එකක් තියෙනවා. How to Join 👎🙂⬇️ රෑ 9 ට මං දාන post එකට 🎰 Emoji එක Comment කරන්න. Unlimited tries! 🎰 Spin වුණාම Symbols 3ක් randomly එනවා. ඒ තුනම 7️⃣7️⃣7️⃣ වුණොත්... 🎉 YOU WIN! 😎 මේ සතියේ 777 Hit කරන පළමු Lucky Readerට 🎁 Stars 15ක Heart Gift ❤️ එකක් ලැබෙනවා ! 💙 🍀 Turn on notifications!
911
15
💙 Sunday Surprise — Day 01 🎁 අද ඉඳන් හැම ඉරිදාම රෑ 9:00ට Giveaway එකක්! 🎰 Game එක හරිම සරලයි! රෑ 9ට මං දාන Post එකට 🎰 Emoji එක Comment කරන්න. (Unlimited Tries) 🎰 7️⃣7️⃣7️⃣ Hit වුණොත් — YOU WIN! මේ සතියේ 777 Hit කරන පළමු Lucky Readerට 15 ⭐ Stars Heart Gift ❤️ එකක්! ⚡ Turn on notifications for 9:00 PM!
1
16
මල් කිනිත්තක පුරාවෘත්තය 🪻+1
මල් කිනිත්තක පුරාවෘත්තය 🪻
874
17
අද ඉදන් දිගටම novels ගේනවා... ඔයාලට ඕනේ මොනවද කියලා comment කරන්න 🤍🎀🍀
3
18
Theory මතක තිබ්බත් උත්තර ලියන්න තේරෙන්නේ නැද්ද ❓ Science & Maths වල ලකුණු කපාගන්නේ නැතුව A එකකට යන්න ඕනෙද❓ O/L විද්‍යාව හා ගණ
Theory මතක තිබ්බත් උත්තර ලියන්න තේරෙන්නේ නැද්ද ❓ Science & Maths වල ලකුණු කපාගන්නේ නැතුව A එකකට යන්න ඕනෙද❓ O/L විද්‍යාව හා ගණිතය Paper වල රටාව හඳුනාගෙන, Examiner ලකුණු දෙන විදිහට උත්තර ලියන සරල ක්‍රම මුල සිට කියාදෙන Epic Education දින 14ක නොමිලේ Live Mega Booster Camp එකට එකතු වෙන්න✅. දින 14 ඇතුළත ඔබට ලැබෙන්නේ: 🧪Digital Science Lab — Virtual Lab හරහා සජීවී පරීක්ෂණ. ✨ Magic Notes & Videos — පහසුවෙන් මතක තබාගන්න සරල Note ක්‍රම. 📝 Paper Pattern Decoded — Daily PDF Papers, MCQ Challenges සහ Live Classes. 🎯 Daily Q&A & Gifts — ප්‍රශ්න විසඳුම්, පැවරුම් සහ ත්‍යාග. 📚 24/7 Support — Recordings සහ නිරන්තර සහාය. > විශේෂ නිවේදනය: දින 14ම නොමිලේ ❗️ බිංදුවේ හිටියත් O/L "A" සාමාර්ථයකට යන්න ලැබෙන හොඳම අවස්ථාව මෙයයි. 🗓ආරම්භය: අගෝස්තු 29 සහ 30  🎥මාධ්‍යය: Zoom සහ YouTube 📌 නොමිලේ සම්බන්ධ වීමට WhatsApp Group එකට එකතු වෙන්න: 👇 💬https://chat.whatsapp.com/Ly8dls0T1ZxCVikkUo46Lo 📲 නැතහොත් O/L ලෙස WhatsApp කරන්න: 0753913390 Epic Education — හීනවලට පාර කියන නූතන පෙරගමන්කරු✅.
390
19
Full එක try කරා කලින් කිව්වේ නැති කොටස 🤗🎀 𝓓𝓮𝓵𝓸𝓃𝒾𝓍.🔐⚡🕸️: oy free velvk full song ekk kiyala dann hodad...🙈 Razz: Full song eka Kiyanna puluwan da please 🙈❤️
1
20
පතන්නම් නුඹ 🤍 Full එක try කරා කලින් කිව්වේ නැති කොටස 🤗🎀 𝓓𝓮𝓵𝓸𝓃𝒾𝓍.🔐⚡🕸️: oy free velvk full song ekk kiyala dann hodad...🙈 Razz: Full song eka Kiyanna puluwan da please 🙈❤️
1 099