en
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Open in Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Show more
948
Subscribers
-324 hours
-267 days
-15330 days
Posts Archive
نه پاهامو حس میکنم ن بدنم

عالیه

هیچ چیز مثل احساس گناه نشان از انسان بودن نیست.

ما موجودات حریصی هستیم اما ناسپاس نیستیم.حتما لازم نیست جایی را خراب کنی تا قدر سلاح های خود را بدانی.

بالاتر از سیاهی دقیقاً رنگ این روزهای ماست.

پسر بچه ها میگن حاضر نیستم پولم رو برای هیچ زنی خرج کنم ولی اریستوتل میگه اگه زن‌ها نبودن تموم پولهای دنیا بی ارزش بود.

Repost from N/a
نور بر تاریکی غلبه خواهد کرد.

تو تنهاییاتو بزار رو دوش من

shahin-najafi-fou-album-radikal.mp33.19 MB

01 Ghoroub.mp39.95 MB

روزی در تاریخ مینویسند ؛ درد انقد گسترده بود که اشک ها نمیدانستند بر کدام نام، بر کدام شهر و بر کدام زخم ایران فرو بریزند.

حتی اگر از تاریکی های درونت برایم حرف بزنی من تورا طوری نگاه میکنم که انگار خورشیدی.

دست، به سوی انسانِ فرولغزیده پیش ببرید تا بلندش کنید، و اگر امیدی به نجاتش نیست، به تلخی بر او اشک بریزید؛ به بیچارگی‌اش نخندید. دوستش بدارید و در وجودِ او خود را ببینید، و بر او همان‌طور قضاوت کنید که بر خود می‌کنید. آبلوموف - ایوان گنچاروف

تنها واکنشی که میتونم در مقابل هرچیزی نشون بدم، فعلا نگاه کردنه نه حوصله ی حرف زدن و توجیح کردن و توضیح خواستن دارم، نه دلم میخواد چیزیو بدونم و بفهمم فقط نگاه میکنم و تو مغزم سناریو میسازم.

http://t.me/HidenChat_Bot?start=8127711972 چنلاتون بفرستین

نمیدانم غم و افسوس تا کجای درونم نفوذ کرد که ناخودآگاه به خود آمدم و دیدم هیچ جز تنهایی حال مرا خوب نکرد و در این تنهایی آرامشی در من رخنه کرد که گمان ندارم هیچکس و هیچ چیز آن را به من دهد. آری من آرامش را در تنهایی بودن خود یافتم. Kian

1404/11/30
1404/11/30

وقتی یکی کار اشتباهی میکنه، تموم کارهای خوبی که کرده رو فراموش نکنید.

من خوب می‌دانم که زندگی یکسر صحنه بازی است، من خوب می‌دانم، اما بدان که همه برای بازی‌های حقیر آفریده نشده‌اند. معروفی

‏بعضی وقتا هم هست ؛ آدم ناراحته گریَش نمیاد ولی کلیداشو ، وسایلشو جا میذاره لیوان از دستش میفته و وقتی باهاش حرف میزنی میگه: ببخشید دوباره میگی؟! نفهمیدم

VØɌŦɆX - Statistics & analytics of Telegram channel @vortexaxi