en
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Open in Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Show more
941
Subscribers
-124 hours
-227 days
-11430 days
Posts Archive
به همون اندازه که سعی در حذف آدم های سمی زندگیمون داریم سعی در اصلاح خودمون هم داشته باشیم تا خودمون آدمِ سمیِ یک زندگی دیگری نباشیم!

‏من چیزیو به دل نمیگیرم و خیلی راحت میبخشم چون از نظرم بقیه عقل ندارن و متوجه زشتی کارهاشون نیستن و از این احمق ها چه انتظاری میشه داشت؟

‏حالم از خودم بهم میخوره وقتی یه آدم رو به همه چیز و همه‌ کس و هر برنامه‌ای ترجیح میدم و بعد میبینم عه، اون منو به پوست خیار هم به راحتی میفروشه.

sticker.webp0.08 KB

تو کونم دارن میز و صندلی میچینن. با ما همراه باشید که ببینیم آیا عروسیه یا نه.😂

وای از دیشب تاحالا رو مود بدیم

چقدر انرژی منفی امشب زیاده

اگر به اجبار نقاب سنگدلی به چهره زدم، باور نکن،نرنج مجبورم پا روی دلم بگذارم مجبورم از پاره ی تنم جدا شوم اما در این نامه اعتراف میکنم از این به بعد هر گاه ماه را ببینی ماه نگاه من است خیره به تو

کسی می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟ زیرا در میان ویرانی و رنج وظیفه انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد. برادران کارامازوف - داستایفسکی

حال اونایی ک اول رابطه ان رو خریدارم

Voice message00:46

‏همیشه میگم "دیگه کاریه که شده" ولی خدایی این چه کاریه که شده آخه

نیمی از مردم افرادی هستند که چیزهای زیادی برای گفتن دارند ولی قادر به بیان آن نیستند! نيم دیگر افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند اما همیشه درحال حرف زدن هستند! 👤 رابرت‌فراست

‏هیچ وقت نمیبخشمت اگه فکر کردی سکوت کردم در اصل مثل مار چنبره زدم منتظرم که در زمان و مکان درست زهرم رو بهت بریزم عزیزم.

من چرا انقد سوتی میدم

به شدت معتقدم بزرگتری به سن نیست به شعوره و هر بزرگتری لایق احترام نیست .. !

photo content
+1

‏هزینه متفاوت بودن،تنهاییه هزينه شروع، پایان دادنه هزینه نور داشتن، سوختن تو تاریکیه هزینه خودت بودن، قضاوت شدنه هزینه نه نگفتن، ترک شدنه هزینه رویا داشتن، جنگیدنه هزینه انتخاب، ازدست دادنه هزینه رهایی، بریدنه هزینه آگاهی، درده هزینه خواستن، رنجه.