Byteforge / بایــت فورج 🛸
Open in Telegram
کانالی برای دواپس و علاقه مندان به دواپس DevOps & DevSecOps Clouds 🐧🔥 Unique content
Show more2 035
Subscribers
-124 hours
-137 days
-5230 days
Posts Archive
✈️ نسخه 11.14 تلگرام منتشر شد
🔎 جستجوی پستها
حالا میتونی پستای کانالهای عمومی رو مستقیم سرچ کنی (فعلاً فقط برای پریمیومیها)
👤 آلبوم استوری
استوریهاتو میتونی تو آلبوم بچینی، مثل خاطره سفر یا معرفی محصول تو کانالها
😀 مجموعه هدیهها
هدایاتو دستهبندی کن! مثلا نایابها، موضوعیها و هرچی دلت خواست
⭐️ امتیاز پروفایل
با خرید هدیه و پیام پولی، امتیاز میگیری و اعتبارت تو تلگرام بالا میره
⭐️ هدایای خاص برای پریمیومیها
هدایای خفن و محدود فقط برای کاربرای پریمیوم میاد
🤖 مینیاپ جدید BotFather
رباتسازی راحتتر از همیشه شده؛ مستقیم از مینیاپ جدید مدیریت کن
+توضیحات بیشتر
🤖 اندروید: گوگل پلی | وب سایت | کانال رسمی
📱 آیفون ios: اپ استور
💎 @VorTexIRN | ورتکس
⭕️کتابچه "راهنمای مختصر اطلاعات آشکار" با عنوان Open Source Intelligence (OSINT) MiniGuide", 2025.
🆔@tiivik
Repost from Persian Store
پیشبینی میشه بازار DevOps از 13.2 میلیارد دلار به 81.1 میلیارد دلار تا 2028 برسه. همچنین، پذیرشش از 33% توی سال 2017 به 80% توی سال 2024 افزایش یافته.
تکنولوژی های کلیدی که توی آگهی های اسختدام تکرار شدن :
Terraform: 88%
Python: 80%
Kubernetes: 76%
AWS: 72%
Jenkins: 74%
Docker: 68%
Azure: 60%
Contact Us : @Prsiaman
Channel : @prsian_store
*100*3323#
از اپ برداشته شده
هنوز میشه با مد دستپری گرفت بسته رو البته این هم معلوم نیست تا کی پایدار باشه 🤷♂Repost from XRay Channel
شنیدهام که:
💸 واردات رسمی:
🔹 ۵ میلیارد دلار موتور برق
🔹 ۶.۵ میلیارد دلار پمپ آب
حالا سوال اینه: مافیا چطور قراره این حجم عظیم رو به فروش برسونه؟
جوابش خیلی سادهست… فقط کافیه برق و آب «یهکم» دچار اختلال بشه! 🙂
ریپویی از ابزار های لینوکسی و خط فرمان CLI خوشحال میشم مشارکت کنید و اگر ابزار و پکیج کاربردی رو سراغ دارید بهش اضافه کنید ❤️🙋♂
مدت زیادی بود که dualboot بودم و کارای تولید محتوا رو توی ویندوز انجام میدادم و لینوکس رو برای توسعه و کد زدن گذاشته بودم ایزوله بمونه .
حالا بعد از مدتی ویندوز رو کلا پاک کردم و فقط لینوکس مونده امروز اتفاقی برای یه محتوایی که متون فارسی و انگلیسی داشت داخل تلگرام مینوشتم و متون انگلیسی رو نمیشد راست چین کنم و متن ظاهر درستی نداشت و بالانس نبود تلگرام دسکتاپ توی لینوکس این فیچر راست چین کردن رو نداره بای دیفالت.
بر خلاف لینوکس ویندوز این فیچر رو داره 🤷🏻♂️
سعی کردم یونی کد بدم بصورت دستی به متون انگلیسی که راست چین بشن ولی کار ساز نبود
اینجا سهراب عزیز یه پیشنهاد خوب داد که از سایت زیر استفاده کن و یونی کد مخصوص rtl رو استفاده کن کارت راه میفته
https://unicode-explorer.com/c/200F
مدت زیادی بود که dualboot بودم و کارای تولید محتوا رو توی ویندوز انجام میدادم و لینوکس رو برای توسعه و کد زدن گذاشته بودم ایزوله بمونه .
حالا بعد از مدتی ویندوز رو کلا پاک کردم و فقط لینوکس مونده امروز اتفاقی برای یه محتوایی که متون فارسی و انگلیسی داشت داخل تلگرام مینوشتم و متون انگلیسی رو و نمیشد راست چین کنم و متن ظاهر درستی نداشت و بالانس نبود تلگرام دسکتاپ توی لینوکس این فیچر راست چین کردن رو نداره بای دیفالت.
بر خلاف لینوکس ویندوز این فیچر رو داره
سعی کردم یونی کد بدم بصوورت دستی به متون انگلیسی که راست چین بشن ولی کار ساز نبود
اینجا سهراب عزیز یه پیشنهاد خوب داد که از سایت زیر استفاده کن و یونی کد مخصوص rtl رو استفاده کن کارت راه میفته
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
