5 644
Subscribers
No data24 hours
-477 days
-23230 days
Posts Archive
Repost from Red Packet VIP
👉 https://techpodda.com/sp/
මේ ලින්ක් එක බලන්න. ඒකේ View code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 5ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT( 100 දෙනේකුට විතරයි අවස්ථාව තියෙන්නේ ඉක්මනින් ගන්න )
Repost from Red Packet VIP
👉 https://techpodda.com/2-2/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 5ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT( 50 දෙනේකුට විතරයි අවස්ථාව තියෙන්නේ ඉක්මනින් ගන්න )
Repost from Red Packet VIP
👉 https://techpodda.com/1
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 5ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT( 100 දෙනේකුට විතරයි අවස්ථාව තියෙන්නේ ඉක්මනින් ගන්න )
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ view code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 20ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ view code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 20ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ view code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 20ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 20ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 20ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 20ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 14ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
👉 https://techpodda.com/
මේ ලින්ක් එකේ පලවෙනි පොස්ට් එක බලන්න. ඒකේ viwe code button එක ක්ලික් කරන්න කොඩ් එකක් එනවා. ඊටපස්සේ කොඩ් එක අරන් close කරහාම ආයේ පෙජ් එකේ උඩට ගියාම next page බටන් එකෙත් ඒ වගේම කොඩ් එක ගන්න.එහෙම කෝඩ් 14ක් තියෙනවා සේරම වගේ USDT
