en
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

Open in Telegram

📈 Analytical overview of Telegram channel Neginjavaheri🩵

Channel Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 101 423 subscribers, ranking 378 in the Humor & Entertainment category and 2 957 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 101 423 subscribers.

According to the latest data from 24 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 5 872 over the last 30 days and by -111 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 20.78%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 16.73% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 21 086 views. Within the first day, a publication typically gains 16 977 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 326.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 Description and content policy

Channel description not provided.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 25 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Humor & Entertainment category.

101 423
Subscribers
-11124 hours
+67 days
+5 87230 days
Posts Archive
🔒دوری توش دوستی هست…..

ی دیالوگی بود تو ی فیلمی، میگفت: "تو مجبوری بخاطر کسایی که دوستت دارن زنده بمونی و زندگی کنی"

✨🔒

دلم يه جورى كَرفته كه نه حرفى آرومم ميكنه، نه موزيكى، نه آدمى فقط ميخوام يه مدت غيب شم فقط همين :)

گفت: پس زمان همه چیز را درست می‌کند؟گفتم: زمان چیزی را درست نمی‌کند؛ تو بزرگ می‌شوی و مسائلِ جدید را ناخودآگاه جایگزینِ مسائلِ قدیمی می‌کنی. طوری که ناگهان همه‌ی آن درد‌های پیشین برایت بی مفهوم و کوچک می‌شوند؛ با خودت می‌گویی چقدر غصه‌ی چیزهای الکی را خوردم. چقدر همه چیز را برای خودم سخت کردم، در حالی که اینطور نیست؛ هرچیزی در هر زمانی، اگر قلبت‌ را بخراشد واقعی‌ست...

photo content

دیدی وقتی شمع روشن می‌کنی، دست‌هات رو دورش می‌گیری که باد خاموشش نکنه؟ یه ذره امید ته دلم مونده، با دست‌های لرزون نگه‌اش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش می‌شم :)

ما دوام آوردیم، عجیب دوام آوردیم. اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدم‌های دیگر. فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدم‌های دیگر. که جایی که آنان راه می رفتند، ما می‌دویدیم، جایی که آن ها می‌دویدند، ما سینه خیز می‌رفتیم. آنان برای رشد و رفاه می‌جنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی می‌کردند و ما، فقط داشتیم زنده می‌ماندیم.

میگه چرا انقدر ناراحتی؟! درست میشه دیگه بالاخره. آره. میدونم درست میشه ولی سنِ کار کردنم، پس‌انداز کردنم، ازدواج کردنم، بچه‌دار‌ شدنم، سنِ اوجِ عشق و حالِ جَوونیم داره جلو چشمم نابود میشه. من فقط میخواستم عشق و حال به نسلِ منم برسه. چرا فقط نسلِ بعدی؟! حیف نبودیم ما؟!

تنها زیر ساختی که قابل برگشت نیست روان منه…

راستش۲۶اسفند خونه مامان بزرگ و خاله ام که نزدیک هم بودو زدن خداروشکر که فقط خودشون صحیح و سالمن ولی خونشون خیلی آسیب دیده جوری که فک نکنم دیگه بتونن زندگی کنن دیگه بد از اون همه اومدیم شمال🙃 …..

نگین همه خوبید؟ تهرانید هنوز؟؟؟؟

خداروشکر بدنیستم حسینم خوبه 🙃

خوبی نگینم 🥺داداش حسین خوبه؟

هممون الان فقط زنده ایم بدون اینکه زندگی کنیم🫠

زنده ایم دیگع🙃

شماها چیکار میکنید ؟ درچه حالید؟؟🫠♥️