231
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
231
👋 Welcome to the Telegram Reactions Services⭕️Boost your online presence instantly with our trusted and fast services! 🚀 @Reactions_TG01bot @Reactions_TG02bot @Reactions_TG03bot @Reactions_TG04bot 😴Add more soon.......
1⃣ Add the Bot to Your Channel or Group: - Add the reaction bot to your Telegram channel or group. - Grant admin privileges to ensure it operates smoothly. Make sure to make the bot an admin of the channel or group. 2⃣ Enable Reactions: - To activate reaction functionality in your channel, ensure that the following emojis are enabled: ❤,🥰,😍,😘,👍 - To activate reaction functionality in your Group, ensure that the following emojis are enabled: ❤️, 🥰, 😍, 😘, 👍 3⃣ Automated Reaction Process: - The bot will automatically apply one of these emojis to each message in your channel or group.-------------------------------------------------------------------------------
#Service | #RealisticEngagement | #Secure | #Private
231
Sorry guys...
⭕️එතින් admin ලට හැමෝගෙම අයගෙ තමන් accept කරපුව අනිත් කෙනත් කරාද කියල හොයන්න අමාරුයි.
⭕️ඒක නිසා මේකෙ temu එක කරන්න කැමති අය ඉන්න නිසා ඒ ඒ අය තම තමන් කරගන්න.
⭕️තමන්ගෙ කරනම් අනිත් කෙන ඔයත් එයට කරල දෙන්න.
Group එක විවෘතයි කට්ටිය වඩේ කරගන්න සමගිව....
231
⭕️මේක කරන්න invitation accept old එවා 15 කට වඩා ඔන වෙනව.
New user එවත් 01,02 හෝ 03 ක් ඕන වෙනව ගන්න items වල price අනුව.
⭕️ එක account එකකින් invite accept කරන්නත් පුලුවන් 4 ක් හෝ 5ක්(එක category එකකින්),ඊට පස්සෙ අයෙ කරන්න පුලුවන් 24h වලින් පස්සෙ.
⭕️ temu accounts කියක් තිබ්බත් වැඩක් නෑ device එක එකමනන් හරියන්නෙ නෑ...
⭕️ ඉතින් එක්කෙනෙක්ට මෙක තනියෙන් කරන්න බෑ....
මොකද තමන්ගෙ invite accept කරන අයගෙ ඒවත් කර්න්න ඕන නිසා..
🔰එහෙම නැත්තන් කට්ටියම එකක් කරන්න ඕන...
එහෙම කර්න්න කැමති නෑ කට්ටිය...
231
@kaniya744
_ _ _ _ _ _ _
@Pradeeprundiw
@Chamiyabro1
@XxxInvisiblex
@kona_have
Me kattiyath msg ekak danna.
231
@Theghostnone මෙය accounts ගොඩකින් ඇවිත් ඉන්නෙ කියල admin team එක දන්නව.
තියෙන chance එක නැති කරගන්නෙ නැතුව ඉක්මනට අනිත් msg එක delete එකන්න.
231
මම නම් කරන අය @AIOadminTG ට msg දාන්න.
එයලට private group link එකක් දෙනව වැඩේ කරන්න.
ඊට පස්සෙ තව ටිකදෙනෙක් ගන්නව.
එ විදියට තමයි කරන්නෙ...
එතකන් ඉවසල ඉන්න ඕනෙ.
මම 9 ට කියන්නම් msg එක දාන ඕන අය..
231
මෙකට වෙන වෙන comments දාන්න එපා.
හොයාගන්න අමාරුවෙන නිසා..
Numbers විතරක් උඩ කියපු විදියට දාගෙන යන්න.
231
⭕️Temu app එක download කරල තියාගන්න.
වැඩේ පටන්ගද්දි නැති උනොත් ඉලග කෙනාට යනවා...
🔰හරියටම අද රෑ 09:00 ට පටන් ගන්නව පලවෙනි වටේ..
🔰තමන්ගෙ invite ලින්ක් එකත් save දාගෙන තියාගෙන ඉන්න.
231
⭕️Temu එකෙන් free items ගෙන්වගන්න කැමති අය group එකෙන් leave නොවී ඉන්න.
🔥Join වෙන පිලිවෙලට කට්ටියගෙ invitation අරන් දෙනවා....
🔥Link එකෙන් කට්ටිය එකතුකරගන්න...
ඉක්මනට members ල ආව ගමන් වඩේ පටන්ගන්නව.
231
Repost from glossyangel_xx
⚜Telegram premium Folder Leaked⚜❓❓❓❓ 💀Don't miss this chance.📛 💀This link valid only 19:00 to 20:00📛 😸මේ hack folder😾 එකේ, ☠ Whatsapp numbers🪀📵 ☠ Telegram numbers 🥏📵 ☠ Data bundles🎟 ☠ Paid vpn🎭 ☠ Papal acc🎫 ☠ xnxx gold videos 🔞 ☠ dark web videos🪬........ ‼️වගේ තම ගොඩක් ඒව තියෙනව🕸💥
😈👿මෙන්න මේ හැක් folder එක දැනම add කරගන්න කට්ටියම.
මේ folder එක දැන් අවුරුදු 5 කට වඩා තිබිල තියෙන්නෙ 🔑private විදියට. 👀👁
🎃ඔන්න ඉතින් මෙච්චරකල් අපිට 👾access👾 කරන්න බැරිඋන මේක මේ පැයේ විතරක් ගන්න පුලුවන්.
🧠හැක් කරපු කෙනාට📵 මේක පැයකට විතරයිලු public කරන්න පුලුවන් වෙලා තියෙන්නෙ. 🧠 ❗️❗️පලවෙනිපාර බැරිඋනොත් දෙපාරක් තුන්පාරක් try කරල බලන්න. Bugs තියෙන්න පුලුවන්. Contact - AIOadmin
