en
Feedback
SMM

SMM

Open in Telegram
Buy Ad
231
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
SMM
231
👋 Welcome to the Telegram Reactions Services ⭕️Boost your online presence instantly with our trusted and fast services! 🚀 @
👋 Welcome to the Telegram Reactions Services
⭕️Boost your online presence instantly with our trusted and fast services! 🚀 @Reactions_TG01bot @Reactions_TG02bot @Reactions_TG03bot @Reactions_TG04bot 😴Add more soon.......
1⃣ Add the Bot to Your Channel or Group: - Add the reaction bot to your Telegram channel or group. - Grant admin privileges to ensure it operates smoothly. Make sure to make the bot an admin of the channel or group. 2⃣ Enable Reactions: - To activate reaction functionality in your channel, ensure that the following emojis are enabled: ❤,🥰,😍,😘,👍 - To activate reaction functionality in your Group, ensure that the following emojis are enabled: ❤️, 🥰, 😍, 😘, 👍 3⃣ Automated Reaction Process: - The bot will automatically apply one of these emojis to each message in your channel or group.
-------------------------------------------------------------------------------
#Service | #RealisticEngagement | #Secure | #Private

SMM
231
Sorry guys... ⭕️එතින් admin ලට හැමෝගෙම අයගෙ තමන් accept කරපුව අනිත් කෙනත් කරාද කියල හොයන්න අමාරුයි. ⭕️ඒක නිසා මේකෙ temu එක කරන්න කැමති අය ඉන්න නිසා ඒ ඒ අය තම තමන් කරගන්න. ⭕️තමන්ගෙ කරනම් අනිත් කෙන ඔයත් එයට කරල දෙන්න. Group එක විවෘතයි කට්ටිය වඩේ කරගන්න සමගිව....

SMM
231
⭕️මේක කරන්න invitation accept old එවා 15 කට වඩා ඔන වෙනව. New user එවත් 01,02 හෝ 03 ක් ඕන වෙනව ගන්න items වල price අනුව. ⭕️ එක account එකකින් invite accept කරන්නත් පුලුවන් 4 ක් හෝ 5ක්(එක category එකකින්),ඊට පස්සෙ අයෙ කරන්න පුලුවන් 24h වලින් පස්සෙ. ⭕️ temu accounts කියක් තිබ්බත් වැඩක් නෑ device එක එකමනන් හරියන්නෙ නෑ... ⭕️ ඉතින් එක්කෙනෙක්ට මෙක තනියෙන් කරන්න බෑ.... මොකද තමන්ගෙ invite accept කරන අයගෙ ඒවත් කර්න්න ඕන නිසා.. 🔰එහෙම නැත්තන් කට්ටියම එකක් කරන්න ඕන... එහෙම කර්න්න කැමති නෑ කට්ටිය...

SMM
231
@Avoxx2 thank u brother. Free promote ekak karalaa dunnata......

SMM
231
Methenta wenakan kattiyata enna. Link eka dannam.
Methenta wenakan kattiyata enna. Link eka dannam.

SMM
231
@kaniya744 _ _ _ _ _ _ _ @Pradeeprundiw @Chamiyabro1 @XxxInvisiblex @kona_have Me kattiyath msg ekak danna.

SMM
231
@Danzea12 @Savinduc12 @Dithirayugeeth මේ අය uda msg eke vidiyata karanna.

SMM
231
@Theghostnone මෙය accounts ගොඩකින් ඇවිත් ඉන්නෙ කියල admin team එක දන්නව. තියෙන chance එක නැති කරගන්නෙ නැතුව ඉක්මනට අනිත් msg එක delete එකන්න.

SMM
231
අද 15ක් විතර ගන්නව.

SMM
231
මම නම් කරන අය @AIOadminTG ට msg දාන්න. එයලට private group link එකක් දෙනව වැඩේ කරන්න. ඊට පස්සෙ තව ටිකදෙනෙක් ගන්නව. එ විදියට තමයි කරන්නෙ... එතකන් ඉවසල ඉන්න ඕනෙ. මම 9 ට කියන්නම් msg එක දාන ඕන අය..

SMM
231
වැඩිය Online නැති අය මතක ඇතුව 9ට online enna...

SMM
231
මෙකට වෙන වෙන comments දාන්න එපා. හොයාගන්න අමාරුවෙන නිසා.. Numbers විතරක් උඩ කියපු විදියට දාගෙන යන්න.

SMM
231
⭕️Temu app එක download කරල තියාගන්න. වැඩේ පටන්ගද්දි නැති උනොත් ඉලග කෙනාට යනවා... 🔰හරියටම අද රෑ 09:00 ට පටන් ගන්නව පලවෙනි වටේ.. 🔰තමන්ගෙ invite ලින්ක් එකත් save දාගෙන තියාගෙන ඉන්න.

SMM
231
comment කරන්න

SMM
231
⭕️Temu එකෙන් free items ගෙන්වගන්න කැමති අය group එකෙන් leave නොවී ඉන්න. 🔥Join වෙන පිලිවෙලට කට්ටියගෙ invitation අරන් දෙනවා...
⭕️Temu එකෙන් free items ගෙන්වගන්න කැමති අය group එකෙන් leave නොවී ඉන්න. 🔥Join වෙන පිලිවෙලට කට්ටියගෙ invitation අරන් දෙනවා.... 🔥Link එකෙන් කට්ටිය එකතුකරගන්න... ඉක්මනට members ල ආව ගමන් වඩේ පටන්ගන්නව.

SMM
231
⭕️Telegram Official NFT bot
@ Tonnel_Network_bot

SMM
231
Repost from BTC moments
🇱🇰 Happy 77 th Independence Day 🇱🇰
🇱🇰 Happy 77 th Independence Day 🇱🇰

SMM
231
.

SMM
231
Repost from glossyangel_xx
⁣ ⚜Telegram premium Folder Leaked⚜ ❓❓❓❓ 💀Don't miss this chance.📛 💀This link valid only 19:00 to 20:00📛 😸මේ hack folder�
⚜Telegram premium Folder Leaked⚜
❓❓❓❓ 💀Don't miss this chance.📛 💀This link valid only 19:00 to 20:00📛 😸මේ hack folder😾 එකේ, ☠ Whatsapp numbers🪀📵 ☠ Telegram numbers 🥏📵 ☠ Data bundles🎟 ☠ Paid vpn🎭 ☠ Papal acc🎫 ☠ xnxx gold videos 🔞 ☠ dark web videos🪬........ ‼️වගේ තම ගොඩක් ඒව තියෙනව🕸💥 😈👿මෙන්න මේ හැක් folder එක දැනම add කරගන්න කට්ටියම. මේ folder එක දැන් අවුරුදු 5 කට වඩා තිබිල තියෙන්නෙ 🔑private විදියට. 👀👁 🎃ඔන්න ඉතින් මෙච්චරකල් අපිට 👾access👾 කරන්න බැරිඋන මේක මේ පැයේ විතරක් ගන්න පුලුවන්.
🧠හැක් කරපු කෙනාට📵 මේක පැයකට විතරයිලු public කරන්න පුලුවන් වෙලා තියෙන්නෙ. 🧠 ❗️❗️
පලවෙනිපාර බැරිඋනොත් දෙපාරක් තුන්පාරක් try කරල බලන්න. Bugs තියෙන්න පුලුවන්. Contact - AIOadmin