en
Feedback
𝚃𝚛𝚊𝚞𝚖𝚊

𝚃𝚛𝚊𝚞𝚖𝚊

Open in Telegram
952
Subscribers
+1624 hours
+57 days
-3530 days
Posts Archive
‏از دور قشنگ‌تر بودی، برو همونجا دوباره.

‏خر شرک حداقل بامزه بود، خرای دور من فقط نفهمن.

قلبی که شبانه روز میزنه حتی وقتی خوابم و اون داره برام کار میکنه واقعا انصافه ی باری مثل غم رو بهش اضافه کنم و مجبور باشه با اون غم برام بتپه؟

‏من دوست داشتنی رو میخوام که غم‌هام رو از یادم ببره، نه اینکه خودش بشه غم جدیدم.

اگه تو کلوز فرند میزارمتون یعنی با ادمای دیگه برام فرق دارید پس زرتی نرینید توش

‏فاصلم از "خدایا منو بکش" تا "چه زندگی قشنگی" فقط نوتیف توعه.

من همیشه طرف تو ام،هرگوهی دلت میخاد بخور عزیزم.

گفتم یکمم اون تلاش کنه ، بعدش دیگه همو ندیدیم.

Turned off for new messages!

/setdelay off

نیازمند یه ادیتور حرفه ای هستم بهش ریکت ویو استارز ممبر میدم بیاد پیوی @mo_rva

از لحاظ روحی نیاز دارم یکی بگه “اگه میخوای حرف بزنی خیلی دلم میخواد حرفاتو بشنوم”

همه آدما رفتنی ان؟ لطفا وارد زندگیم نشو که بخوای یه روزی بری.