en
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Open in Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Show more
Iran25 003The category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel Azizi’s Warm Corner

Channel Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 12 778 subscribers, ranking in the Other category and 25 003 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 12 778 subscribers.

According to the latest data from 20 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 8 009 over the last 30 days and by -122 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 24.74%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 14.38% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 3 193 views. Within the first day, a publication typically gains 1 856 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 51.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 21 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

12 778
Subscribers
-12224 hours
-1 9867 days
+8 00930 days
Posts Archive
Repost from درتی کیدز
شما با استارلینک و فیلترشکن وصل شی بهت میگن خائن و جاسوس موساد ولی 2200 پول بی زبون رو بدی به همراه اول مادرجنده ایرانسل 100 پدر و رایتل ناموس به حراج میشه کسب کار خارکسگی تمومی نداره @Dirty_Kids 👻

Repost from sohrab::stdout
اینا که تا دیروز گردن نمی‌گرفتن می‌گفتن طرح وزارت خونه نیست و غیرقانونیه، پس چی شد که الان می‌خوان به این اقشار کم‌هزینه تر ب
اینا که تا دیروز گردن نمی‌گرفتن می‌گفتن طرح وزارت خونه نیست و غیرقانونیه، پس چی شد که الان می‌خوان به این اقشار کم‌هزینه تر بدن؟ بعد گیریم که دادن، مایی که قطعیم چطور می‌خوایم محصولات اینارو بخریم؟ @SohrabContents

آقا vpn برسانید یه 1500 پوستر برای آپدیت azfilm گرفتم کل حجم کانفیگ رفت 😭 @the_azizi

الو؟! 127 Kib 😭
الو؟! 127 Kib 😭

باز دارن انگشت تو شبکه میکنن انگار

همین الان یکی اومد پیویم و گفت که کلاس آنلاینش با کلی بچه دبستانی رو توی میتازی من گذاشته و راضی بوده اوخودااااااابهصثعبلصثهبلغهلثه ذوق فراوان کردم همین باعث میشه تا 1 هفته شارژ باشم

از عجابیت پیام‌رسان های حکومتی همینکه‌ یکی از دوستان میخواست لاگین کنه با شماره‌ش توی بله هر بار توی یه اکانت جدید دیگه لاگین میشد 😂😂

اکثر واکنش ها بخصوص توی توییتر روی این بود که همه تعجب کردن 18 سالمه ولی واقعا 18 ساله هستم 😭😂

یجوری طرف میاد مظلوم نمایی که آره داداش من دو ماهه درآمدم قطع شده بذارید بگیرم سیم‌کارته رو 🥺 تو اگه دو ماهه درآمدت قطع شده من و ما خانواده 4 ماهه این وضعیت رو داریم! تازه من تعدیل هم شدم و فقط ما نیستیم 10 میلیون ایرانی دیگه همینن خودخواهی نکن و آینده رو از اینی که هست بدتر نکن با خودخواهیت

چرا نمی‌فهمی چاره این نیست که وقتی به سختی افتادی وا بدی؟! چون چندین ماهه درآمدت قطع شده دلیل نمیشه تنها راه چاره برای تو تن دادن به سیم‌کارت سفید و مشروعیت بخشیدن به طبقاتی بودن حق مردم باشه اگر روزی به این نتیجه رسیدی، این رو بدون که از اولش سایدت ساید مبارزه نبوده صرفا خودتو رنگ موقت کرده بودی چون کسی که میاد توی این راه می‌دونه آزادی رایگان نیست توی این راه خودخواهی کردی باختی

2K Followers on X Yay 🎉
2K Followers on X Yay 🎉

Red Leather - THE ONLY TIME IT RAINS IN HOLLYWOOD.mp312.18 MB

حواسم نبود اومدم سیستم خاموش کنم ریموت دسکتاپ بودم رو سرور زدم سرور رو وسط پروسس خاموش کردم

خب من به این نتیجه رسیدم که اکثر اشخاص کلا فلسفه سلف هاست و توزیع شخصی رو نمیدونن گویا

توی همین 2 ساعت اخیر 66 کامیت آپدیت دادم رو تورن سرور صدا و تصویر میتازی تا پایدار تر بشه و کیفیت صدا بره بالاتر الان دیگه نویز کنسلر هم به بهترین نحو ممکن صدارو صاف و شفاف در میاره از صدای بک فقط اینکه، پاره شدمممممم

دوستانی که میدونید پولی دارید که نمیخواید (نمیدونم چرا این کصشعر رو نوشتم چرا باید پولت رو نخوای) ولی خب اگر پولی دارید که نمیخوایدش و میخواید به کص گاو بزنید کص گاوی تهیه شده به اسم حمایت مالی از من: USDT Bep20 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 USDT Pos (Polygon) 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 TON UQD_LJ0950yxxtmbnRyktCIIspWJOHvXvTU9VPX4EwAm03qa TRX فقط ترون بزنید روی این شبکه! TXFe5kA7k4nAzf5FPUhZsDsdarJx639Rj2 ریالی: https://daramet.com/AziziWarmCorner

هاب اصلی theazizi.ir هم آپدیت کردم و زیبا‌تر از پیش شد.

بالاخره چیزی که به موجودی حسابم و معیار های زندگیم بخوره رو پیدا کردم
بالاخره چیزی که به موجودی حسابم و معیار های زندگیم بخوره رو پیدا کردم

حسین لقائی زاده جان، همین؟ در کل راضی ای؟ 😭😭
+1
حسین لقائی زاده جان، همین؟ در کل راضی ای؟ 😭😭

اومدم بزنم هروقت موجود شد خبرم کنن ولی خب دیدم سردکن صندلی نداره حیف شد 😕
اومدم بزنم هروقت موجود شد خبرم کنن ولی خب دیدم سردکن صندلی نداره حیف شد 😕