RANDOM TASK 💐✨🫶🏻
Closed channel
No data
Subscribers
-124 hours
-137 days
-3030 days
Posts Archive
Repost from N/a
TASK GOOGLE REVIEW ☁️
kedai:
📌Restoran Dayangku
📌Ipoh City Car Air-Cond Repair And Service Center
-link kedai akan diberi.
-ayat akan diberikan.
-hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success
✅malay/chinese user is accepted .
30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.
https://t.me/c/2068612142/2351
https://t.me/+FePUm0hOJw1iODk1
@Milo_aisy react "🔥"
Mp 2sen 💋
Limit 3acc (send QR)
https://t.me/c/2068612142/2351
@Milo_aisy react "🔥"
Mp 2sen 💋 ss send kat @milo_aisy
Limit 3acc (send QR)
PAID PROMOT BY @afrsya_08
Task with mimiy/aly 🤯
• ss you join
• send ss with qr
• send to @luuccassssss
√ send ss kemas, + got bonus
√ do all, get 2 sen more
TAKE NOTED :
~ task close / bos pay, baru mimi pay
— 0.01 sen !
➡️ https://t.me/+oRhqvooffoAwOGFl
(catmy's)
— 0.01 sen ! (1acc only)
➡️ https://t.me/+H5tkuNDD5KxmNTdl
(file)
— 0.01 sen !
➡️ https://t.me/+F3ikxeYhO4o4YTc1
(mpwnik)
— 0.01 sen !
➡️ https://t.me/+Dub8N7smwxQwMzVl
(heaven)
— 0.01 sen ! (1acc active)
➡️ https://t.me/+a1tStK_XLiE4ZWJl
(cv)
— 0.01 sen ! (1acc aktiv)
➡️ https://t.me/+6wXDI3wpdMkyZjU1
(reen)
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
Need Administrators Syazz Store ‼️
-This work is Digital Marketing
-You Just perlu promote item syazz
‼️terbuka kepada 3 orang sahaja !!
⚠️ Yuran registration Hanya serendah RM 15.00 !!
[ Hanya perlu bayar seumur hidup !! ]
💸 Gaji masuk setiap hari !!
🖇 tidak perlu risau sebab syazz akan srs guide !!
🏷 tiada had umur !! Asalkan rajin !!
💐 disediakan group promote wsp & telegram 200+
Duduk diam dalam rumah je boleh dpt duit ??
Ofc boleh 🎀
Boleh pm if berminat !!
WhatsApp | 01131425906
Telegram | @cezzheree
https://t.me/+FePUm0hOJw1iODk1
https://t.me/c/2068612142/2354
Mne tk dpt mp untuk react ni
PM @imandamia06
Buat byk acc send qr
Repost from N/a
https://t.me/rereenc/47
NEW TASK REACT
REACT 🐳 SHJA , SS CLAIM MP
ss send to @nrsyhhra
mp nak turun
mp nak turun
mp nak turun
https://t.me/+IAAlW8chky0zMWVl
https://t.me/+IAAlW8chky0zMWVl
https://t.me/+IAAlW8chky0zMWVl
https://t.me/+IAAlW8chky0zMWVl
ULAR TANGGA DARAH [2024]
📍 90SEN
📍 FULL 8 EPISODES
📍 FULL HD
📍 LEPAS PAYMENT TERUS DAPAT, MOVIE VIDEO AKAN DI SEND DALAM TELEGRAM.
INTERESTED? PM @hamsteriscutie
NOTE : saya juga jual movie/drama lain2, kalau nak beli movie/drama lain2 boleh request ya bagi tajuk dngn poster.
Need Administrators Syazz Store ‼️
-This work is Digital Marketing
-You Just perlu promote item syazz
‼️terbuka kepada 3 orang sahaja !!
⚠️ Yuran registration Hanya serendah RM 15.00 !!
[ Hanya perlu bayar seumur hidup !! ]
💸 Gaji masuk setiap hari !!
🖇 tidak perlu risau sebab syazz akan srs guide !!
🏷 tiada had umur !! Asalkan rajin !!
Duduk diam dalam rumah je boleh dpt duit ??
Ofc boleh 🎀
Boleh pm if berminat !!
WhatsApp | 01131425906
Telegram | @cezzheree
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
KORANG YANG STUDENT OR SURI RUMAH , NK CARI DUIT SIKIT II ? 😍😍
౨ৎ˚₊ https://aaaonline.info/mCt52w ౨ৎ˚₊
just download apps ni jee .. dengan buat live santai ii kita dh boleh dapat duit 😭❤️ mudah kan ? 😘😘 , apps ni percuma jer just korang kena rajinla .. cukup sejam dh boleh claim duit😉
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
CHANNEL FOR SALE ‼️
🌷 340 SUBS
🌷 224 SUBS
🐝 open price sendiri
🐝 channel bekas mp task , cv vc shopee
🐝 all aktif no nokos
🐝 already tf owner
🐝 dpt free 3 movie ( boleh pilih )
anything pm @wynheree
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
₊ ⊹ basic 1d 1u: rm1.00
₊ ⊹ stable 1d 1u: rm2.00
₊ ⊹ basic 3d 1u : rm1.80
₊ ⊹ stable 3d 1u : rm2.50
₊ ⊹ basic 1week 1u : rm2.50
₊ ⊹ stable 1week 1u : rm3.50
₊ ⊹ premium 1week 1u : rm4.00
₊ ⊹ netflix private : rm11.00
₊ ⊹ netflix semi private : rm10.00
₊ ⊹ netflix stable : rm7.00
₊ ⊹ netflix premium : rm8.00
₊ ⊹ netflix basic : rm5.00
☎️ tele : @senjakeyzyra
@elrissa1
☎️ wa : https://wa.me/+601111960497?text=netflix
🔒 sec store ch : https://t.me/rissastoree2
🦋 • 𝑻𝑨𝑺𝑲 𝑻𝑬𝑳𝑬 • 🦋
⇢ ss JOIN & send QR to @hykkul
⇢ no limit acc
⇢ yg dh join,xyah buat dah
🚫TIPU/LEFT , NO PAYMENT
• 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟕 : 𝟎.𝟎𝟏 [ NEW GP ]
https://t.me/+3DRgrHsWVus3Y2Y1
• 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟖 : 𝟎.𝟎𝟐
https://t.me/+0jJ5yPXRjMVmNGVl
•𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟏𝟎 : 𝟎.𝟎𝟏 [ NEW GP ]
- LIMIT 2 ACC ( NO NOKOS)
https://t.me/+FhsHBzte-ohhMjE1
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
haii fiyya mencari dropship untuk premium apps tau, siapa nak join boleh tekan link ws tu tau🫰🏻
✔️ no modal
✔️ ada 60+ apps
✔️ pandai amik hati customer
✔️ naikkan untung sendiri
✔️ harga untuk dropship lagi murah
✔️ banyak apps harga lagi murah
✔️ legal and have warranty kalau ikut rules
https://wa.me//601125611614?text=nak+joinn+dropship+premiumapps
@premiumappsbyfiyya
🦋 • 𝑻𝑨𝑺𝑲 𝑻𝑬𝑳𝑬 • 🦋
⇢ ss JOIN & send QR to @hykkul
⇢ no limit acc
⇢ yg dh join,xyah buat dah
🚫TIPU/LEFT , NO PAYMENT
• 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟕 : 𝟎.𝟎𝟏 [ NEW GP ]
https://t.me/+3DRgrHsWVus3Y2Y1
• 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟖 : 𝟎.𝟎𝟐
https://t.me/+0jJ5yPXRjMVmNGVl
•𝐓𝐀𝐒𝐊 𝟏𝟎 : 𝟎.𝟎𝟏 [ NEW GP ]
- LIMIT 2 ACC ( NO NOKOS)
https://t.me/+FhsHBzte-ohhMjE1
PAID PROMOT BY @afrsya_08
CONTEST FAVOURITE FLOWER 🌷
syarat :
- ahli ch @catmysz & @mimicontest
- tak boost
- gambar boleh ambil dari Pinterest
- 55+ react baru dikira pemenang
- must react 👾 only
pemenang :
🥇 - rm2.50
🥈 - rm1.50
🥉 - rm1.00
saguhati -
4 hingga 6
send gambar bersama caption dan username.
( sila cek username carefully )
send to @mimiyyyyyyyy
start : 7/11/2024 [2:30pm]
end : 12/11/2024 [12:30pm]
open dropship FREE untuk 20 orang sahaja !!
🩰 dropship paidreview
🩰 dropship paidpromote
✅ nak yang serious cari income sahaja
✅ kalau lulus paidreview Candys akan pas dekat team besar ( 2 team , boleh pilih )
yuran asal rm 5🫶🏻
📌 @sweetcandyyyysss
📌 fast reply : https://wa.me/601137891658?text=hai,+nak+join+dropshipFREE
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
Need Administrators Syazz Store ‼️
-This work is Digital Marketing
-You Just perlu promote item syazz
‼️terbuka kepada 3 orang sahaja !!
⚠️ Yuran registration Hanya serendah RM 15.00 !!
[ Hanya perlu bayar seumur hidup !! ]
💸 Gaji masuk setiap hari !!
🖇 tidak perlu risau sebab syazz akan srs guide !!
🏷 tiada had umur !! Asalkan rajin !!
💐 disediakan group promote wsp & telegram 200+
Duduk diam dalam rumah je boleh dpt duit ??
Ofc boleh 🎀
Boleh pm if berminat !!
WhatsApp | 01131425906
Telegram | @cezzheree
